Monday 28 October 2013

NYX Lipsticks

N Is For NYX!

Today I want to talk about NYX. Ever since the NYX brand came to Serbia, there's been chaos. Everyone wants to have it and even though I'm not a trend follower, I decided to try some of their products and join the crowd of NYX-lovers :)
***
Danas želim da vam pričam o NYX-u. Od kako je NYX stigao u Srbiju, nastao je haos. Svi žele da imaju NYX proizvode i iako ne pratim trendove, i ja sam odlučila da probam neke od njihovih proizvoda i priključim se ekipi ljubitelja NYX-a :)


My little helper in getting these beauties was Bebichica. My first purchase included this lovely NYX Lipstick called Thalia and a Soft Matte Lip Cream-San Paulo (the post is here) and later on I got Stella and Antwerp.
***
Moj mali pomoćnik u nabavci ovih lepota je bila Bebičica. U prvoj kupovini su se našli NYX ruž Thalia i tečni ruž za usne San Paulo (post je ovde) a kasnije su im se pridružili Stella i Antwerp.







NYX Lipstick-Thalia


This is a nude, soft pink, with a purple undertone, some just describe it as a mauve color, I think you just need to try it and see how it looks on you because it's the trickiest shade I've seen. It's very pigmented and creamy. I think it's a perfect color for autumn.
***
Ovo je nude, nežno roze sa ljubičastim podtonom, neki ga opisuju kao prljavo roze, a ja mislim da ga morate probati i videti kako izgleda na vama, jer je ovo najčudnija nijansa koju sam videla. Ruž je veoma pigmentovan i kremast. Mislim da je odlična boja za jesen.






I'm not sure if I like it on me yet, I always feel like there's something missing.
 ***
Još uvek nisam odlučila da li mi se dopada na meni, nekako mi uvek nešto fali u celoj priči.


NYX Lipstick-Stella



Stella is a bright pink with a slight yellow undertone. It has glitter and looks amazing when you apply it! I find the glitter a bit annoying but otherwise I can't say another bad word about this lipstick. It's very pigmented and can last up to 4 hours unless you eat or smoke. Then you have to reapply it.
***
Stella je jarko roze ruž sa blagim žućkastim podtonom. U sebi sadrži šljokice i izgleda fantastično na usnama! Meni te šljokice malo smetaju, ali pored toga ne mogu da kažem nijednu ružnu reč za ovaj ruž. Veoma je pigmentovan i na usnama može da vam traje do 4 sata, osim ako jedete i pušite. U tom slučaju ćete ga morati popravljati.











These NYX lipsticks surprised me with their quality and the fact that they are long-lasting, so I don't have to fix them every few hours. They did not however survive food or a cigarette, but it didn't bother me that much as I don't expect any lipstick to survive these two.
I bought the lipsticks in Alexandar Cosmetics and the price was 360 dinars (approx. 3 euros). You can also order these, if you don't have this shop in your town, like me. The simple black plastic package contains 4 g/0.14 oz of product, that isn't scented.
***
Ovi NYX ruževi su me prijatno iznenadili kvalitetom i činjenicom da dosta dugo traju na usnama, tako da ne moram da ih popravljam na svaka dva sata. Nažalost, cigarete i hranu nisu preživeli, ali mi to nije mnogo smetalo jer to od ruževa ni ne očekujem.
Kupila sam ih u Alexandar Cosmetics-u po ceni od 360 dinara. Takođe ih možete i naručiti, ako u vašem gradu ne postoji ova prodavnica, kao što je u mom nema. Jednostavna crna plastična ambalaža sadrži 4 grama proizvoda koji je bez mirisa.






NYX Soft Matte Lip Cream-San Paulo

This is one of those shades that looks different on different skin tones. On me it's a bright reddish-pink that immediately brightens up my face every time I wear it. It goes well with "bare" eyes or a soft smokey look.
It applies as a cream with a medium gloss, but after a few minutes it turns completely matte. It doesn't dry out my lips, but if I want to reapply it, I find it easier to just remove it with a wet wipe and then apply it again, because it can end up being uneven if I apply a new layer over the one that's already dry.
Unlike the lipsticks, this lip cream surprised me as it survived drinks, food and cigarettes and it didn't even leave a trace on the glass! That's a big bonus if you ask me.
***
Ovo je jedna od onih nijansi koja izgleda drugačije od osobe do osobe, u zavisnosti od boje i tona kože. Na meni je crvenkasto-roze boje, koja mi momentalno osveži lice čim ga nanesem. Odlično ide uz minimum šminke na očima ili blagi smokey. Ne isušuje mi usne, ali ako želim da ga popravim, lakše mi je da ga skinem vlažnom maramicom i ponovo nanesem, jer bude neravan ako nanosim novi sloj preko sasušenog starog sloja.
Za razliku od običnih ruževa, ovaj tečni ruž me je baš prijatno iznenadio jer je preživeo piće, hranu i cigarete i čak nije ostavio trag na čaši! To je veliki plus ako mene pitate.






NYX Soft Matte Lip Cream-Antwerp

Antwerp is a pink shade with a yellow undertone. It's another shade that can look different on different skin tones. The color also depends on the pigmentation of your own lips.
This lip cream disappointed me a bit because it started to dry out my lips after and few hours. I need to reapply it more often, because it gives me a dry and tense feeling. Otherwise I have no complaints as it too survives drinks, food and cigarettes.
***
Antwerp je roze nijansa sa žutim podtonom. Ovo je još jedna nijansa koja izgleda drugačije od osobe do osobe u zavisnosti od tona i boje kože. Boja još može da se menja u zavisnosti od boje i pigmentovanosti vaših usana.
Ovaj tečni ruž me je malo razočarao jer je posle par sati počeo da mi isušuje usne. Moram češće da ga nanosim jer mi u suprotnom daje neki suv i nelagodan osećaj. Pored toga, ne mogu da se požalim na njega, jer i on kao i San Paulo, može da preživi piće, hranu i cigarete.






The soft matte lip creams are, as NYX describes them, neither a lipstick nor a lip gloss. They are a matte lipstick cream that goes on silky but looks soft matte. They also have a lovely vanilla scent. If your lips are naturally dry or chapped, these lip creams won't make you happy as they tend to dry out the lips even more and they accentuate the lines and cracks on the lips. When my lips are a bit dry I apply a lip balm or vaseline before and then apply a soft matte lip cream and I'm good to go.
I bought these lip creams at Alexandar Cosmetics. They cost 540 dinars (approx. 4.5 euros) and you get 8 ml/0.27 oz in the tube.
***
Ovi tečni ruževi, kao što NYX kaže, nisu ni ruž ni sjaj, već mat krema za usne odnosno nova vrsta boje koja se nanosi svilenkasto glatko i ima mat finiš. Takođe imaju divan miris vanile. Ako su vam usne prirodno suve ili ispucale, ovi ruževi vas baš i neće usrećiti, jer umeju dodatno da isuše usne i naglase linije i pukotine na usnama. Kad su mi usne malo suvlje, prvo namažem neki balzam ili vazelin, pa onda tečni ruž i problem je rešen.
Tečne ruževe sam takođe kupila u Alexandar Cosmetics-u. Cena im je 540 dinara i dobijete 8ml u tubici.





All in all, I think NYX lipsticks and soft matte lip creams are both very good products.
Have you tried any NYX products? Do you have any favorites?
Thank you for reading!

xoxo,
TamaraF
***
Sve u svemu, mislim da su NYX-ovi ruževi i tečni ruževi odlični proizvodi.
Da li ste probali neki NYX proizvod? Imate li omiljeni?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

28 comments:

  1. I love that bright pink one lippie. I personally could never wear colours like that but it looks great on you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Trishie! I've never worn bright pinks before either! This is my first one and I still feel weird when I wear it :)

      Delete
  2. Ja imam nekoliko nyx proizvoda a sto se ruzeva tice, imam mat varijantu i ako ti treba trajnost, probaj, neces se pokajati :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni su mi sledeci na listi! :) Hvala na preporuci :*

      Delete
  3. I kod nas je NYX tek došao ali ja još uvijek nemam ništa njihovo, što će se promijeniti uskoro :D najviše mi se sviđa kako ti stoji San Paulo. do sad sam koristila Manhattan soft mat lip creamove i oni su mi super, koštaju oko 5e i baš su super i dugotrajni. i essence ima te lip creamove, ali nisam probala pa ne mogu ništa da kažem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja nisam probala druge lip creamove, essence nikad ne vidim na standu, ali me ni ne privlace mnogo. Ovi su me odusevili, sto pakovanjem, sto osobinama :)

      Delete
  4. Najviše mi se sviđa kako ti stoji Stella :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Ja se vidis, jos uvek osecam pomalo nelagodno sa Stellom, jer nisam navikla na tu boju na sebi :)

      Delete
  5. Prelijepe nijanse. Divno stoje uz tvoj ten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislis? Ja se malo brinem da nisam promasila sa Thalia karminom, da bas i nije za mene. Mada, nikad nisam ni imala ovakvu boju, pa je mozda to samo do navike :)

      Delete
  6. Meni se sviđa kako ti stoje Stella i San Paulo, a to su ujedino i moje boje u zadnje vreme. Recenzija ti je fenomenalna, na jednom mestu napisano sve što me zanima kada se odlučujem za ruž-pigmentacija, postojanost, isušivanje, kratko i jasno! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada recenzija! Bas sam se dvoumila da li da je ispravljam ili ne, ali objavih na kraju :)

      Delete
  7. jao Stella, nikad neću prežaliti što mi ne stoji, pretopla je za mene :(
    divna kolekcija NYX proizvoda :)
    Ja imam nekoliko pigmenata, sjenila, rumenilo, ruževe i sjajila. I svime sam zadovoljna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee steta... A mozda ces naci neki slican koji je bas za tebe ;)
      Osim ovog, imam rumenilo, korektor i milk olovku, senke me bas nesto ne privlace, ne znam zasto :D No, kao i ti, svime sam zadovoljna :)

      Delete
  8. Na meni San Paulo uopste nije tako drecav, ili je do slika ili se stvarno razlikuje od osobe do osobe i Thaliu sam zamisljala svetlije nude bar po swatchevima koje sam gledala, ne vredi nego uzivo da se vidi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo zato sam napisala da ih treba uzivo pogledati, jer sam i ja po swatchevima vidjala skroz razlicite boje. Boje su svakako divne, i ako ti trenutno nije mnogo bitna nijansa (vise roze-manje roze) onda mozes i da narucis kao ja, ali ako trazis bas odredjenu nijansu onda se vise isplati probati :)

      Delete
  9. Ja još uvek nisam naišla na NYX-ov proizvod koji mi se nije dopao :)
    Mislim da ti jako lepo stoje sve nijanse, a Stella je moj favorit! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U sustini ni ja nisam :) Ali smatram da ih nisam probala dovoljno da bih mogla da sudim :) Treba jos malo kupovati :D
      Hvala ti!

      Delete
  10. Ja uzela Monte Carlo i Amsterdam čiju ću recenziju tek raditi i za oba sam poludila :-) Antwerp isto želim :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh ja sam bas Monte Carlo gledala kad sam prvi put narucila! Ma svi su lepi, mislim da ih vredi sve pokupovati :) Em sto traju em sto su dobra investicija jer imaju super osobine. Bolje njih nego sjajeve koji ne traju ni sat vremena i ulepi se kosa u njih.

      Delete
  11. svi su mi lijepi, San Paulo ti najljepše stoji :)

    ReplyDelete
  12. Meni se jako sviđa kako ti Thalia stoji! Jest malo neobična i drugačija, ali u tome i je čar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguce je da je bas u tome car :) Hvala ti!

      Delete
  13. Odličan post! Obožavam NYX šminku! Moj favorite je Sao Paolo! :) Pratim te! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Milice, evo sad bas idem na tvoj blog :)

      Delete
  14. Predivni su, obozavam NYX, imam nekoliko ruzeva i svi su perfektni, od ovih tecnih planiram nekoliko da kupim, divni su. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopadaju! Nemoj da zapostavljas te tecne mat ruzeve-mnogo su dobri! :)

      Delete