Tuesday 29 July 2014

Pupa Like A Doll Blush-Pastel Pink 101


I really wanted to try a light pink blush. I had this idea that it would look refreshing on my face, so naturally I jumped and bought a shade once I saw them in Sa Sa in Hong Kong.
***
Jako sam želela da probam jedno svetlo roze rumenilo. Imala sam ideju da će to dati neki svež izgled mom licu, pa sam naravno, skočila i kupila ovu nijansu čim sam ugledala ova rumenila us Sasi u Hong Kongu.





Pupa is an Italian company, born in 1976. Apart from make-up, Pupa makes cosmetic treatments for the face and body, fragrances, bath and after bath lines of products, nail polish, etc.
This blush comes in a lovely red box and the package is a lovely mirror-like silver colored lid and a transparent egg shaped plastic body. It looks nice, but I wouldn't recommend taking it with you because it easily gets scratched and then it looks horrible.
***
Pupa je italijanska kompanija, "rođena" 1976. godine. Pored šminke, Pupa proizvodi i kozmetičke tretmane za lice i telo, parfeme, linije proizvoda za kupanje i posle kupanja, lakove za nokte, itd.
Ovo rumenilo dolazi u lepoj crvenoj kutiji, a samo pakovanje je od providne plastike u obliku jajeta, sa srebrnim poklopcem koje podseća na ogledalo. Izgleda lepo, mada vam ne bih preporučila da ga nosite sa sobom jer se brzo izgrebe i onda izgleda užasno.


The name of this product is Like A Doll Blush (Matt Effect Compact Blush) and the color really goes with the name. It's a pastel pink blush, light and very pretty. The name of the shade actually is Pastel Pink 101, but it isn't written on the package or on the box, so I had to google it. Kind of a lame thing to miss, right? Names are part of the reason I buy beauty products.
***
Naziv rumenila je Like A Doll (Matt Effect Compact Blush) i boja zaista ide uz ime. Boja je pastelno roze, svetla i vrlo lepa. Ime ove nijanse je isto Pastel Pink 101, ali nije napisano ni na ambalaži, ni na kutiji, pa sam morala da pretražujem google. Pomalo glupa stvar za propust, zar ne? Nazivi su jedan razlog zašto kupujem kozmetičke proizvode.


Natural light/Prirodna svetlost
The inside is simple and there is a small mirror, that I hardly ever use, but it's good for emergencies or on-the-go application. A brush also came with it, but I gave it to a friend to play with (literally). The brush was next to the blush in the box, but I had nowhere to put it once I took the blush out of the box, so it was unpractical.
***
Unutrašnjost je jednostavna i unutar poklopca se nalazi malo ogledalo, koje ja skoro nikad ne koristim, no svakako je dobro za hitne slučajeve ili nanošenje u pokretu. Uz rumenilo je išla i četkica, ali sam je ja dala prijateljici da se igra s njome (bukvalno). Četkica je bila u kutiji pored rumenila, ali nisam imala gde da je stavim kad sam izvadila rumenilo iz kutije, tako da je bila nepraktična.

Artificial light/Veštačka svetlost
The blush is a bit more powdery than needed and my brushes take a lot of the product, so you need to be careful and just lightly tap it. It blends okay, but I've had (and have) better blushes.
***
Rumenilo je praškasto i malo se više trusi nego što je potrebno, a moje četkice uzimaju puno proizvoda, tako da treba biti pažljiv i nežno tapnuti rumenilo. Blenda se dobro, ali sam imala (i imam) bolja rumenila.

Artificial light/Veštačka svetlost

I had a hard time swatching this shade because it's very light and you could barely see it on my arm. I tried it on my finger under artificial light, and here's what it looks like.
***
Dosta sam se namučila sa isprobavanjem ove nijanse, jer je jako svetla i jedva se videla na mojoj ruci. Pokušala sam na prstu da je uhvatim, pa to možete da vidite na sledećoj slici.

Artificial light/Veštačka svetlost

Artificial light/Veštačka svetlost

Here's how it looks on the cheeks. It's not the best eye and cheek color combination, but since I had to take it five days in a row, this photo was the only one that actually looked normal. Usually my eye shadows are a different color, something that actually goes with this blush shade. As you can see the blush gives a matte finish, although it has a bit of shimmer. Weird, I know.
***
Ovako izgleda na obrazima. Nije baš najbolja kombinacija boja na očima i obrazima, ali s obzirom da sam slikala pet dana za redom, ova fotka je jedina koja je izgledala normalno. Inače mo je senka druge boje, nešto što više ide uz ovu nijansu rumenila. Kao što vidite rumenilo ima mat završnicu, iako u sebi ima sitan šimer. Čudno, znam.


Here is the list of ingredients. Pupa is not completely clear whether they do or don't test their products on animals. On their website they stated that they basically do what the law requires, although they support the in vitro testing and their final products are not tested on animals.
***
Evo spisak sastojaka. Pupa se nije baš najjasnije izjasnila da li testirajus voje proizvode na životinjama. Na njihovom sajtu piše da u suštini rade šta zakon nalaže, iako podržavaju in vitro zamenu za testiranje na životinjama i da njihovi krajnji proizvodi nisu testirani na životinjama.




The blush is a lovely shade, the blending is okay, but not great and it lasts about six hours depending on the weather. I like it, but I have other brands that are much better. I bought it in Sasa in Hong Kong and the price was 98 HKD on sale, normal price-210 HKD. For that price you get 5g of blush which should be used within 12 months of opening.
***
Rumenilo je zaista divne nijanse, blenda se dobro, ali ne sjajno i traje oko šest sati, u zavisnosti od vremena. Sviđa mi se, ali imam rumanila od drugih proizvođača koja su mnogo bolja. Kupila sam ga u Sasi u Hong Kongu i cena je bila 98 HKD (9,5 EUR) na sniženju, dok je  redovna cena-210 HKD (20 EUR). Za tu cenu dobijate 5g rumenila, koje bi trebalo potrošiti u roku od 12 meseci od otvaranja.


Natural light/Prirodna svetlost

Artificial light/Veštačka svetlost
What do you think of this blush? Have you tried any of the Like A Doll blushes? Can you recommend and other Pupa products for me to try?
Till next time!
Tamara
***
Kako vam se čini ovo rumenilo? Da li ste probali neko od Like A Doll rumenila? Možete li da mi preporučite neki drugi Pupa proizvod?
Do sledećeg puta!
Tamara

10 comments:

  1. Divno rumenilo i fotografije! Samo jedno pitanje, u postu je napisano da je rumenilo mat a na slikama se jasno vidi da ima neki sjaj/sitne sljokice, jel u pitanju typo ili?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Typo s moje strane! Hvala ti! Ispravila sam. Naime to me muči već danima, jer mi je nelogično, i od silnog lupanja glavom, nisam naglasila. Ima šimer, jedva vidljiv, ali je prisutan. :)

      Delete
  2. Slike su odlične, a rumenilo predivno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Neverovatno, bas sad komentarisem kako tad kad se ja najvise dvoumim oko objave posta i kad mislim da su slike najlosije, ljudi izjavljuju da su slike lepe :D Pih, od sad objavljujem i one najbolje :D

      Delete
  3. Čini mi se da je sa ovakvim rumenilima mnogo lakše raditi, bar meni :).

    ReplyDelete
  4. This sounds like a good blush, the colour is lovely! :)
    emmerliejay x

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree, the color is lovely, but it's not my favorite blush :)

      Delete
  5. Nisam videla ovakvo pakovanje kod nas u RS (BG). Znam da su skoro uvezli novu liniju ovih rumenila, pošto sam se ja motala oko starog koje je recenzirala Ana Konstantina. Uhvatila me manija jedno vreme bila za koralnim nijansama, blesavo žensko. Nijansa mi je lepa, ali mi na tebi deluje malo svetlo, ako me razumeš (iskreno mišljenje) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, slazem se, ali mi se nesto u celom tom "svetlom" i svidelo pa htedoh da probam. Ima dana kad mi bas prija. Sad nestrpljivo cekam zimu da mi malo spadne ova *nepostojeca* boja, pa da vidim kako ce i\gledati tada :D

      Delete