Thursday 29 August 2013

Liquid Eyeliner by Barry M

Electric Blue(s)



 Good evening my ladies! How was your day? Today I'm writing a review of this lovely electric blue Liquid Eyeliner by Barry M (le 03).
***
Dobro veče moje dame! Kako ste provele dan? Danas vam pišem jedu recenziju ovog divnog plavog Barry M tečnog ajlajnera (le 03).


I saw this adorable thing on Barry M's web site and instantly fell in love with it. Usually I don't have huge expectations when ordering online, but I just felt that this eyeliner would be the same color and it was!
***
Snimila sam ovaj preslatki lajner na Barry M-ovom veb sajtu i momentalno se zaljubila u njega. Uglavnom nemam prevelika očekivanja kada naručujem na netu, ali za ovaj lajner sam bap imala osećaj da će biti ista boja kao na slici i jeste!




The price of this eyeliner is 4.79 pounds, but unfortunately it's not very profitable to order and have it sent to Serbia, as the postage is almost 20 pounds (I emailed them). The liner comes wrapped in cellophane so you know it hasn't been opened or used.
***
Cena ovog lajnera je 4.79 funti ( oko 650 din) i baš i nije isplativo naručivati ga u Srbiju, jer je poštarina skoro 20 funti (poslala sam im mejl). Lajner dolazi upakovan u celofan tako da znate da nije bio otvaran niti korišten.




The handle and whole package are made of firm plastic and as far as I can tell, the gold letters wont be coming off easily. I even tried to scratch them off, but they stayed put. As for the brush, which is usually my biggest concern, this one, unfortunately has a dipliner brush-no hair, rounded, thick and a little bit pointed.
***
Drška i cela ambalaža su od čvrste plastike i koliko mogu da vidim zlatna slova se neće tako brzo skinuti. Čak sam i pokušala da ih izgrebem, ali se nisu makla. Što se četkice tiče, s obzirom da mi je ona največa briga, ova je nažalost dip lajner četkica-bez dlačica, zaobljena, deblja i ima mali vrh.






I really thought that I'd have a hard time using it, but I was very surprised when I drew a perfect and rather thin line. I guess it just takes practice! The color is a very intense blue, that dries very quickly to there's practically no possibility of copying the line above your eyelids.
***
Stvarno sam mislila da ću imati muku sa korišćenjem ovog lajnera, ali sam se iznenadila kada sam izvukla savršenu i prilično tanku liniju. Izgleda da je sve u vežbi! Boja je intenzivno plava, koja se suši veoma brzo pa nema šanse da vam se preslika iznad kapaka.


Here is my look of the day using this eyeliner. I also used L'Oreal's Color Infallibile 002 Hourglass Beige and MUA Immaculate Palette (shades are circled on the photo below).
***
Evo moja šminka dana sa ovim ajlajnerom. Još sam koristila L'Oreal's Color Infallibile 002 Hourglass Beige i MUA Immaculate paletu (nijanse su zaokružene na slici ispod).












I've worn this eyeliner for hours, from morning to night and it didn't need retouching at any time.
***
Ovaj ajlajner sam nosila satima, od jutra do mraka i ni u jednom trenutku mu nije trebalo popravljanje.








What do you think of this eyeliner? Do you have any similar ones? Would you buy it?
Thank you for reading T's World Of Colors!
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite o ovom ajlajneru? Imate li neki sličan? Da li biste ga kupili?
Hvala vam što čitate T's World Of Colors!
:*
TamaraF



12 comments:

  1. Replies
    1. Hvala draga! Ja sam se naprosto zaljubila u nju!

      Delete
  2. Prekrasna boja! Super ti stoji na tvoje smeđe oči :) Nemam nijedan plavi eyeliner ali imam par olovaka za oči u plavoj boji i ni jedna nije ovako intenzivna. Ovaj je stvarno odličan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti! :) Juce mi je jedna cura rekla da je nasla Flormar-ov ajlajner u ovoj boji, tako da mozda i ima nade :D

      Delete
  3. boja je prelepa i super si je uklopila u ceo look! volim te jarke lajnere, bas nekako osveze oko :)

    ReplyDelete
  4. Bas mi se svidja citav look. Elektricna plava se savrseno uklapa uz zlatnu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Zaista! Sve vise mi se dopada kombinacija :D

      Delete
  5. Koje savrsenstvo Tacili! ODUSEVILA sam se kako ti stoji i kako je predivna boja <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga moja! :*
      P.S. Jos uvek cekam tvoje Barryke na blogu... ;)

      Delete
  6. Hvala ti za Barry M recenziju, okrenula Google zanju, odlična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je koristila,nema na cemu i hvala na komentaru! :)

      Delete