Wednesday 23 October 2013

New In September/October

Push The Brake


A while ago a few people told me that I was a shopaholic. And for a moment there I actually believed them. But then September and October happened and I realized that those people haven't got a clue about who I am.
***
Pre nekog vremena mi je par ljudi reklo da sam šopingholičarka. I na trenutak sam im poverovala. Ali onda se dogodio septembar, pa oktobar  i ja sam shvatila da ti ljudi zapravo nemaju pojma ko i šta sam ja.



Just because I love make up, nail polish and other cosmetic related stuff, doesn't mean that I have a problem. No. They have a problem. Probably with the fact that I'm enjoying something and they are not.
 I'm not going into psychology and stuff, but I do want to say a few words.
First of all-If you love doing something, if you're having fun and if it makes you happy, then do it NO MATTER what others say.
AND
Second-You DO NOT immediately have a problem if you have more than 30 nail polish bottles, or 10 eye shadows. People smoke, buy shoes, collect stamps or rocks. I like make up.
 
If you like to buy make up or nail polish it's your right to do so, but my  motto is "Push the brake sometimes". That is all.
***
Samo zato što volim šminku, lakove i ostale kozmetičke stvarčice, ne znači da imam problem.
Ne. Oni imaju problem. Verovatno s činjenicom da ja zaista uživam u nečemu, a oni ne.
Neću da zalazim u psihologiju u ostalo, ali ću da napišem par reči.
Prvo-Ako volite nešto da radite, ako se zabavljate i to vas čini sretnima, onda to i radite BEZ OBZIRA šta drugi kažu.
I
Drugo-Ako imate više od 30 lakova ili 10 senki NE ZNAČI da imate problem. Ljudi puše, kupuju cipele, skupljaju poštanske markice ili kamenje s mora. Ja volim šminku odn. kozmetiku generalno.

Ako volite da kupujete šminku ili lakove, to je vaše pravo, no moj moto je "Povremeno pritisni kočnicu".
To je sve.


This New In post has less products in it. Why? Because I asked myself  "Do I really need this right now?" Surprisingly, my answer was "no" in 8 out of 10 cases. And I'm proud of it.
***
U ovom postu o novitetima ima manje proizvoda. Zašto? Zato što sam redovno sebe pitala "Da li mi je ovo stvarno trenutno potrebno?" Iznenađujuće je to što je odgovor bio negativan u 8 od 10 slučajeva. I ponosna sam na to.



My Grandma and I went for a walk one day, of course the walk ended in a drugstore and we bought these Fennel body yoghurts on a buy 1 get 1 free offer.
***
Baka i ja smo išle u šetnju jedan dan, naravno šetnja se završila u DMu, a mi smo kupile ove Fennel jogurte za telo koji su bili na akciji 1+1.


On the photo above:
  1. EleMenta anti-dandruff shampoo by "Menta" Padej
  2. Intima Roberts Chamomile intimate wash
  3. Cien Waterlilly and Lotus liquid soap (my favorite!)
***
Na slici iznad:
  1. EleMenta šampon protiv peruti "Menta" Padej
  2. Intima Roberts intimni gel od kamilice
  3. Cien tečni sapun za ruke s mirisom lotosovog cveta (moj omiljeni!)


I decided to color my hair so now I'm light brown-ish. The color is 6.23 Dark Chocolate Blond.
***
Odlučila sam da se ofarbam i sad sam svetlo smeđkasta. Boja je 6.23 tamno čokoladno plava (ma koliko to smešno zvučalo).



I bought two Blush brushes while I was in Novi Sad. The numbers are top-14B and bottom-25B.
***
Kupila sam dve Blush četkice u Novom Sadu. Oznaka za gornju-14B a za donju-25B.



While I was roaming around Alexandar Cosmetics in Novi Sad, I found this NYX Jumbo Eye Pencil (Milk) and NYX Lipstick (Stella). My dear Bebichica sent me this NYX Soft Matte Lip Cream (Antwerp). The lovely lady that works in Alexandar Cosmetics gave me two Macadamia Heating Oil Treatment testers, so I finally got to try those.
 ***
Dok sam se motala po Alexandar Cosmetics-u u Novom Sadu, pronašla sam ovu NYX Jumbo olovku za oči (Milk) i NYX ruž za usne (Stella). Moja draga Bebičica mi je poslala NYX tečni ruž za usne (Antwerp). Divna ženica koja radi u Alexandar Cosmetics-u mi je dala dva Macadamia Heating Oil Treatment testera, tako da sam ih napokon isprobala.


Two much needed products-Ziaja Natural Olive Micellar Water and Alverde Anti-Aging Eye Serum.
***
Dva proizvoda koja su mi jako trebala-Ziaja Natural Olive micelarna vodica i Alverde Anti-Aging serum za za područje oko očiju.


I was running low on nail polish removers so I bought these Ebelin pads in DM. I also bought a new bottle of Alverde's Nail Repair Serum and I decided to try out their cuticle oil too. This Titania two sided tool is very handy! One side is used for cutting cuticles and the other side is for pushing them.
***
 Skoro sve skidače sam potrošila, pa sam uzela ove Ebelin tufere u DMu. Takođe sam kupila bočicu Alverde seruma za nokte i odlučila sam da probam njihovo ulje za zanoktice. Ova Titania dvostrana alatka je baš korisna! Jedna strana služi za seckanje zanoktica, a druga za potiskivanje istih.


While in Belgrade, I had to stop by Kristabell, because I wanted to buy eyelashes and glue, but I only found the glue, so I'm lash-less. :) I also bought my first highlighter by Aura in shade 218 Nude Shimmer (lilly drugstore). This MUA gel eyeliner arrived while I was on vacation. I was so surprised because I wasn't expecting to win anything in their giveaway, but now I have a new brown eyeliner in shade On The Move. Thank you MUA!
***
Dok sam bila u Beogradu, nisam mogla a da ne svratim do parfimerije Kristabell, jer sam želela da uzmem trepavice i lepak, no pronašla sam samo lepak, pa sam i dalje bez trepki. :) Takođe sam kupila svoj prvi hajlajter u Lilly-ju. U pitanju je Aura-218 Nude Shimmer. Ovaj MUA gel lajner je stigao dok sam bila na moru. Toliko sam se iznenadila, posebno jer nisam očekivala da ću išta da osvojim na njihovom darivanju, ali eto-sad imam novi braon lajner u nijansi On The Move. Hvala MUA!



I already wrote about this amazing brush cleanser by Allin, that I won on Bamby's giveaway, and she also sent me this Weleda hair conditioner tester.
***
Već sam pisala o Allinovom sredstvu za čišćenje četkica koji sam osvojila na darivanju koje je organizovala Bamby, a ona mi je još ubacila i ovaj Weleda balzam tester kao poklončić.


I pushed the break on new nail polishes. I wrote a list of the ones I really need, so I only bought Golden Rose-Milky Way and Don Juan-102. The minty Golden Rose was a another present from Bebichica :) (unfortunately I can't read the shade number)
***
Pritisnula sam kočnicu kod kupovine lakova. Napravila sam spisak lakova koji mi zaista trebaju, pa sam zato kupila samo Golden Rose-Milky Way i Don Juan-102. Ovaj svetlo zeleni Golden Rose je još jedan poklončić od Bebičice :) (nažalost, ne mogu da pročitam broj na bočici)


She also sent me this Amika leave in cream and I found the nourishing mask in my town. I finally get to try those! :)
***
Takođe mi je poslala i ovu Amika kremu koja se ne ispira, a ja sam u svom gradu pronašla istu masku. Napokon prilika da probam ove proizvode! :)


And the best for last-I won this Sukin organic Rose Hip Oil on Trishie's blog Under Lock and Key, but she went into labor and gave birth to lovely baby Alexander, so of course I waited for her to get settled down, and she surprised me with a package when I got back from Greece. I will write a review about this product as soon as I'm done testing it.
***
 I najbolje za kraj-osvojila sam ovo Sukin organsko ulje od šipka na Trišinom blogu Under Lock and Key, no ona je ubrzo ušla u bolnicu i na svet donela preslatkog bebirona koji se zove Alexander. Normalno, pričekala sam da se smeste i odmore, a ona me je obradovala ovim paketićem koji me je sačekao kada sam se vratila iz Grčke. Napisaću recenziju o ulju čim završim testiranje.


This little boy is the only non-cosmetic product I bought. It's a little speaker for your phone, iPod, laptop and I bought it at the Duty Free shop. It's very loud! Louder than my laptop if I may say... :)
That's all folks! Hope you liked this post and remember-don't let people ruin the things you love. You are the ones that matter.
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Ovaj mališa je jedina nekozmetička stvar koju sam kupila. To je mali zvučnik za vaš telefon, iPod, laptop i kupila sam ga u Duty Free prodavnici. Jako je glasan! Čak i glasniji od mog laptopa... :)
To je sve narode! Nadam se da vam se dopada post i upamtite-ne dozvolite ljudima da vam uništavaju stvari koje volite. Samo vi ste važni.
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

34 comments:

  1. Ma sta te briga, samo kupuj dok ti ne steti :) i ja uvijek pomislim kako neki ljudi svaki dan trose na cigarete a ja povremeno sebi priustim nesto da bih uradila dobro za svoju kozu. Lijepi noviteti, ja upravo hocu da pisem svoje :) Uzivaj :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Treba to sebi povremeno ponoviti jer se desi da poverujes drugima i pomislis da si yaista blesav. :p Kuckaj, hocu da vidim tvoje!

      Delete
  2. Lepi noviteti, ali meni su ovi jogurti uzasni. :/ Ovaj Aura highlighter planiram da kupim. :D A sto se tice sopingmanije, i ja se trudim da prikocim, ali ako te nesto iskreno ispunjava, a ne zalazis u dugove i slicne stvari i drzis se toga da ne nagomilavas puno stvari zasto da ne. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao pišem recenziju o jogurtima... :rolleyes: Verujem ti.

      Delete
  3. I ja sam cula da se zale naove jogurte 1+1 da su losi, ja sam koristila onaj njihov od sladoleda i savrsen je, cela soba mi mirise od njega. Super su NYX cetkice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas o njima pisem recenziju. Za sada su mi dobri 50-50, jedan je super a drugi tako-tako. Cetkice su zaista dobre!

      Delete
  4. Lepi noviteti, ja se trudim da se zapitam kad kupujem da li mi to treba i onda shvatim da mi sveee treba :D tako da bolje da se ne pitam :D
    Da li si Ziaja miceralnu kupila u DM-u ili Liliju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zijajicu sam uzela u Lilly-ju. Nisam je ni videla u DM-u. Ali mozda je to do mog DM-a. :)
      Hahahaha dobra ti je taktika! Sve mi treba :D

      Delete
    2. Dobro je onda, taman sam mislila da sam potpuno ćorava :D Tražila sam u 3 DM-a i nisam videla, ne znam što nisam pogledala u Liliju :D
      Taktika da novčanik ostane prazan :)

      Delete
    3. Skroz je dobra taktika. Ako ne nadjes u jednoj drogeriji, drugih se "slucajno" ni ne setis i zakljucis da ti ne treba :D Ja sam citala neciju recenziju pa sam odmah isti dan odjurila da uzmem i zato sam znala gde da idem, inace bih zaboravila :)

      Delete
  5. Mene interesuje kakva je ova punfnastija cetkica za oci,i kakav je lepak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pufnastija cetkica je odlicna! Ja je koristim za blend senki a ponekad i za nanosenje na kapak, mekana je i fino radi posao. Prala sam je nekoliko puta i ni jedna jedina dlacica joj nije ispala. Od mene dobija ocenu 10. :)
      Lepak jos nisam probala, tek sam juce nasla trepavice, tako da cu se ovih dana muciti s lepljenjem, a onda cu napisati u jednom LOTD postu kakav je i lepak, a i trepavice :)

      Delete
    2. Bas super,idem sutra u Alexandar pa sam se dvoumila oko tih oznaka,ipak cu uzeti od prirodne dlake,svidja mi se sto ne ispadaju dlacice :)

      Delete
    3. Imas u Alexandru i "testere" odnosno otvorene cetkice koje mozes da ispipas i vidis da li ti odgovaraju :) Tako sam ih ja i odabrala :) Javi sta si uzela ;)

      Delete
    4. Hocu :),prosli put su bile u nekim korpicama,nisu ni cene lepo poslozili sa kodom i oznakom za tip cektice,sad sam malo gledala modele i zapisala na papir,pa cu videti :)

      Delete
  6. Nema potrebe da se obazireš na to što ti ljudi kažu da si šopingholičarka, problem je kad to sama shvatiš. Ja sam shvatila, ali mi ne smeta, pa sam nastavila po svom :D
    Interesuje me kakvo je ljepilo jer sam isto naručila i čekam da stigne, a Jumbo olovku već znam kakva je i jedva čekam da je kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti odgovor kao i Marini iznad tebe. Juce sam kupila trepuske, tako da cu da stavljam ovih dana i onda pravim LOTD post, pa cu bas zbog vas napisati i koji red o lepilu :)
      Jumbo olovka mi je must have proizvod :)
      Hvala na podrsci. STvar je u tome sto ja znam da nisam shoppaholic i imam meru i znam kad sebi mogu da dozvolim ludovanje a kada ne. Ima kad znam da mi je to potrebno, ali i onda drzim nogu na kocnici. I u ostalom, to sto kupujem mi uvek treba. Ne gomilam, volim boje, ali npr od maskara uvek imam jednu (jer smatram da mi vise ni ne treba), puder jedan, bronzera cela dva, mislim generalno gledam da ne kupujem zbog reklame i zelje da mi je kolekcija velika. Cilj mi je da sve trosim.

      Delete
  7. ...a neki skupljaju kamenje s' mora. :D E bas me nasmeja!
    Sad si me podsetila da sam i ja kupila Fenel puter & jogurt i samo ih gurnula u orman. :D
    Uopste se ne obazirem na komentare ukucana i prijatelja vezano za to koliko kozmetike tj. lakova imam. Ja sam ih kupila svojim novcem pa ne vidim zasto bi se to nekoga ticalo. ;)
    Kakav je taj beli GR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, pa kad je istina! Setim se svoje bake i ovogodisnjeg mora. Kofer je bio tezi kad smo se vracale kuci :D
      Beli GR-Milky Way sam koristila u ovom manikiru. http://www.tsworldofcolors.com/2013/10/matching-manicures-polka-dots.html
      Lep, kremast i pokriva iz dva sloja, ali sam ih ja jako tanko nanosila pa je ostavilo par celavih mesta, ali ako ga koristis po principu prvi sloj tanji, drugi deblji, bices zadovoljna :) Vredi ga uzeti :)

      Delete
  8. Neke nyx stvarčice kao i četkice imamo iste. Fino si se ponovila. mene interesuju kutijice s početka posta...mmmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jogurti? Pripremam post o njima. Kako si zadovoljna NYX-om? :)

      Delete
  9. Jako me zanima Sukin ulje! Čekam recenziju :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao ne verujem! Nekog i to da zanima :)))) Jos uvek ga testiram, ali cu definitivno uskoro da napisem recenziju o njemu. Za sada je ok, jedino mi se miris ne dopada mnogo, ali ne zadrzava se dugo pa nije strasno.

      Delete
  10. Jooj draga, kada bi se obazirali što drugi kažu. Uživaj samo u svojim novitetima, predivni su . Čekam recenzije :))

    ReplyDelete
  11. Ponosim se tobom :) i sobom. Nekako slično razmišljamo, a i ovaj deo o suzdržavanju od kupovine stvari koje nam u biti i ne trebaju- thumbs up! ;)
    Nemoj da te dotiče šta ko misli, imaš jedan život. Pa nije da si kupila parfimeriju na 500 kvadrata haha :D
    Super noviteti, čekam recenziju Sukin ulja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa istina-nisam kupila celu parfimeriju! Nisam ni blizu :D Mislim da i treba znati kada povuci rucnu. Sminke ce uvek biti, nije da nesto jako bitno propustamo, kad i onako izlaze noviteti svake sezone :D

      Delete
  12. Jaooo lepa moja!!! Hvala sto si me spomenula i nadam se da ti se sve dopada! <3333333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu draga, pa moram da te spomenem kad si mi uvek od velike pomoci <3

      Delete
  13. apsolutni potpis na početak posta, a noviteti su super!

    ReplyDelete
  14. Kupuj šta želiš, narod je nemilosrdan. Ne znam šta im znači da zabadaju nos u tuđi novčanik, neseser. Ja namerno ne pišem new in postove, barem nemam nameru još uvek. Tip sam koji će jednog meseca da nakupuje svašta od kozmetike, jer mi je tog meseca baš sve to potrebno- želim eto. Drugog meseca neću da kupim ništa od kozmetike npr. ne treba mi, što ne znači da nisam kupila nešto drugo, a možda nisam kupila ništa. U prevodu ne želim nekome da se pravdam koliko sam dala i da li je to normalno, niti želim da misle da eto nemam pa ne kupujem. Svačija je slobodna volja kako će sa svojim novcem da rasplaže, ali narod nikako to da shvati!
    Kozmetički noviteti su super, ali meni je zvučnik najbolji, oću i ja jedan :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Bogu na blogu mi niko jos nije ostavljao takve komentare, ali me mnogo vise zabole oni koji dolaze od porodice i prijatelja i "prijatelja". No ucim da ih ignorisem. Dovoljno sam ja svesna da procenim da li sam krenula losim putem ili je to jos uvek uzivanje u granicama normale :)
      Nemoj da se uzdrzavas od pisanja new in postova, ni moji nisu vezani za mesec, vec kad ja nakupim dovoljno proizvoda i kad smatram da je red na jedan new in. Tvoj blog-tvoja pravila. ;)
      Hehehe, drago mi je da ti se dopada zvucnik! Ja sam mnogo srecna sto sam ga uzela i bas je korisna stvarcica. Ima usb kabel pa se posebno puni i dernja se k'o lud :D

      Delete
    2. Narodu se ne može ugoditi nikako. Meni sad pojedini "prijatelji" misle da dobijam proizvode od sponzora u neograničenim količinama, kao kamionima da mi dovoze. Meni svaki proizvod znači, normalno ako mi odgovara uštedim na tome, kupim nešto drugo. Ali sve ostalo kupujem i dalje sama, ne može mi jedna krema zameniti sve potrebe. Ma kako okreneš narod je čudo, ja sebi ponavljam da se na to ne treba obazirati, uopšte.
      U kom se free shopu kupila zvučnik? Baš mi se viđa da mi dođe da potražim na netu, mada imam čitav sistem zvučnika, ali eto :D

      Delete