Thursday 10 October 2013

AURA V.I.P. Nail Polish-905 Purple Revolution

Purple Revolution. Simple as that!


Hello my ladies! I'm finally getting into this whole cold, rainy, Autumn mood, so here is today's manicure...
***
Pozdrav drage moje devojke! Napokon počinjem da se privikavam na ovo hladno, kišovito, jesenje vreme, pa evo i današnji manikir u tom raspoloženju... 


A while back, my cousin and I bought a bunch of Aura products, some for here friends in London, some for her and for me, so we got this little beauty as a gift for spending a bunch of money in a local drugstore. I have to say, that was a shocker considering that it rarely happens in my town! It's hard enough to find and get (or let's say BEG) samples and testers of products, so free products are never on my mind. A big plus for Aura! It's nice to see that some companies do appreciate their customers.
***
Pre par meseci, sa sestrom sam kupila gomilu Aurinih proizvoda, neke za njene drugarice u Londonu, neke za nju i za mene, i dobile smo ovog lepotana kao poklon za potrošenu gomilicu parica u lokalnoj drogeriji. Moram da priznam da me je sve to iznenadilo s obzirom da mi se nije još desilo da dobijem nešto u ovom mom gradu! Dovoljno je teško pronaći i nabaviti (ili NAMOLITI) testere i uzorke, pa mi besplatni proizvodi ni ne padaju na pamet. Veliki plus za Auru! Lepo je videti da neke kompanije cene svoje kupce. 



This is a lovely purple color with tiny shimmer, visible depending on the lighting. The name is Purple Revolution, no. 905. It's a nice creme polish, the finish is medium shiny, so I added a top coat over the two regular coats I always apply.
***
Divna ljubičasta boja sa sitnim šljokicama koje se vide ili ne vide u zavisnosti od osvetljenja. Ime nijanse je Purple Revolution, broj 905. Ovo je kremast lak, srednje sjajne završnice, pa sam ja dodala top coat preko ona dva redovna sloja laka koje uvek mažem.



The bottle contains 8 ml of polish and I think the price is approx. 200 dinars ( 1.6 euros), but this bottle had a "not for sale" sticker on it. It's a toluene, formaldehyde and camphor free formula.
***
Bočica sadrži 8 ml laka i mislim da mu je cena oko 200 dinara, ali je na ovoj bočici stajala nalepnica "nije za prodaju". Formula je bez toluena, formaldehida i kamfora.



The biggest problem I had with this nail polish was the brush, which is very short and thin, but I guess it has to be that way considering how small the bottle is. It dries quickly and two coats give you full coverage.
***
Najveći problem kod ovog laka mi je bila četkica koja je izuzetno kratka i tanka, no pretpostavljam da mora da bude takva s obzirom kolicna je sama bočica. Suši se brzo i dva sloja su dovoljna za potpunu pokrivenost nokta.


I had a bit of trouble while taking photos of this color, because I just couldn't capture the real shade of purple, but then my cat Kiki came and gave me a hand and it all turned out great (with a bunch of purr-ing and petting). :)
***
Malo sam se mučila sa "hvatanjem" boje, jer nije nikako bila ljubičasta kao uživo, ali se ubrzo pojavio moj mačor Kiki i pomogao mi, pa je sve ispalo super (uz mnogo predenja i maženja). :)









All in all, I really like the color and the formula! What do you think? Do you have any Aura V.I.P. Nail Polish bottles?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Sve u svemu, boja i formula laka mi se dopadaju! Kako se vama čini? Da li imate neki Aura V.I.P. lak za nokte?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

 

19 comments:

  1. Imala sam do skoro 970 Going Nude i prelepa je nijasa. I ako sam "prešla" na OPI, ponovo ću pomenutu nijansu kupiti. Jel ovaj lepotan tvoj? (čini mi se da je on, ako je ona nek mi oprosti :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepotan je Skviki, od milja ga zovemo Kiki :) Gospodin macor, najveci u kuci :)
      Nisam gledala druge nijanse ovih lakova, ali su mi definitivno na listi :)

      Delete
    2. Vidiš šta je iskusan mačkoljubac, pol prepoznajem i po slici :) Imam i ja Kikija :)
      Lak je jako kvalitetan, barem se moj tako pokazao. Bio je u mazivom, nepromenjenom stanju do samog kraja, što je složićeš se prava retkost:)

      Delete
    3. Definitivno! Nisam jos naletela na lak koji je normalan do dna...
      A za macke svaka cast :) Iskusno odredjujes :) Izgrli tvog macana malo i za mene :) Ja ih imam 3... Ludilo u kuci :D

      Delete
    4. I ja imam tri plus jedan. Muž i ja imamo 3 cicosa i moj mačak živi sa mojima (nije hteo da se seli haha). Izljubi i izmazi i ti tvoje za mene :)))

      Delete
    5. Hahaha! Uvek sam se pitala sta bi se desilo s mojim macosima kad bi se mi odselili... Uvek bi se razmisljanje zavrsavalo u suzama, mojim naravno. Mislim da ne bi dosli samnom... Steta, a toliko ih volim. Evo mazim ih, dvojica su mi okupirala krevet (po obicaju), a jedan je na fotelji. Lechugeee!

      Delete
    6. Kada sam počela da živim sa mm povela sam i mačka. Međutim on je bio jako nesrećan, vezao se za stan mojih roditelja i mog tatu. Kako sam ja bila nesrećna mm mi je kupio persijsko mače, ženkicu. Nakon godinu dana ona je omacila 4 mačeta, a mi smo dva zadržali. Ostalo je istorija...Kada smo se mm i ja selili sa najstarijom nije bilo problema, tako da ako budete išli svi u "paketu" nemoj da brineš :*

      Delete
    7. Aaaa sad razumem :) Pa dobro, nadam se da se ipak necemo seliti, ali dobro dodje informacija. Ja sam cula da macke uvek ostaju uz kucu, tj da ne idu za vlasnikom. Mozda i to nije bas istina.. :)

      Delete
  2. Nokti su ti idealne dužine, čuvaj ih :).
    Lak je lep, ali pošto je Aurin ne bih ga kupila.
    Nikako nisam zadovoljna kvalitetom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo neki mozda 4ti Aurin lak, tako da nisam nesto "iskusna", za sada sam zadovoljna.
      Jao, ne spominji nokte :) Ne smem ni da pomislim na njih jer ce biti kvrc :D

      Delete
  3. Jao, Kiki je presladak i dobro je što je bio tu da ti pomogne da lepo uhvatiš ovog lepotana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajo! :) Kiki je tatin mezimac, jedna aristokratska macka i moram priznati da cesto dozivljavam njegovo prilazenje kao neku cast, posto retko kad dodje kada ga zoves. Posebna neka macka :) Lepo smo se druzili svakako :)

      Delete
  4. Divan je lak, imam VIP lakice i zadvoljna sam sa njima. Super za pokloncic, u Srbiji je to retkost. :)) Maca <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaci i ostali su ovako dobri?? :) Odlicno! Ma da, u Srbiji je i normalno ponasanje neki put retkost :D

      Delete
  5. Trevala si i maci nalakirati nokte :D Super je lak, imala sam slican iz Avona i budala izgubim :/ Mozda cu ovaj pazariti bice dobar za zimsku kolekciju lakica. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Razmisljala sam o tome :) Da, bas mi je onako-zimski. Vidim da ce se dosta mazati :) Mozda jedan lak i potrosimu ceo u zivotu :D

      Delete
  6. Boja je savršena! Nokti su ti prelepi! ;)

    ReplyDelete
  7. Kiki ti je predivan, a i lakvec vidim sebe kako ga kupujem. :)

    ReplyDelete