Saturday 19 October 2013

China Glaze-Below Deck

Purple For Fall



Today's manicure is in an autumn mood. I usually wear this nail polish in autumn and sometimes in winter. This is China Glaze-Below Deck from their Anchors Away Spring Collection in 2011 and it was extremely popular at the time.
***
Današnji manikir je u jesenjem raspoloženju. Ovaj lak obično nosim tokom jeseni i ponekad zimi. Lak je China Glaze-Below Deck iz njihove Anchors Awaz polećne kolekcije 2011-te i bio je veoma popularan u to vreme.






The color is a lovely purple with a gray undertone and it looks lovely on both short and long nails. The application is just wonderful because it's a creamy nail polish and two coats give you perfect nail coverage. I find that the thin brush is good for precise application, although I wouldn't mind if it was a little bit wider.
***
Boja je divna ljubičasta sa sivkastim podtonom i jako lepo izgleda i na dugim i na kratkim noktima. Maže se divno jer je fina krema, a dva sloja savršeno pokrivaju nokat. Tanka četkica kod ovog laka je dobra za precizno mazanje, mada se ne bih bunila da je četkica i malo šira.



I bought it in Nail Line and the price was 395 dinars (3.4 euro), but you can order it here too. You get 14 ml in the bottle and it will last you quite a long time. It can last a long time without chipping or wearing out, so it's perfect when you need it to last a week or so. I applied a top coat over it for extra shine.
***
Ovaj lak sam kupila u Nail Line-u po ceni od 395 dinara, ali ga možete naručiti i odavde. U bočici dobijate 14 ml laka i trajaće vam jedan duži period. Ovaj lak možete da nosite jedan duži period a da se on ne ošteti ili ne skine, tako da je savršen ako želite da vam traje nedelju dana. Ja sam preko njega namazala i nadlak za dodatni sjaj.












Have you tried this nail polish? What do you think of the color? Thank you for reading,
TamaraF
***
Da li ste probake ovaj lak? Kako vam se čini boja? Hvala na čitanju,
TamaraF

19 comments:

  1. Replies
    1. Hvala :) Ja je volim ali samo u ovom hladnijem periodu :)

      Delete
  2. savršen je, divno ti stoji ♥
    i ide na WL :D

    ReplyDelete
  3. Prelep je, ja moj retko mazem ali ga obozavam!
    Pogledaj obavezno Seche Warm&Cozy, odusevices se!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bacicu pogled kad budem u prilici :) Sad ti je savrseno vreme da ga mazes :)

      Delete
  4. Replies
    1. Da... Retko ga mazem, ali je zaista prelep :)

      Delete
  5. Nisam probala ovaj, ali imam baš sličnu nijansu Aurinu i zaista predivno izgleda, mada mi je više jesenja boja nego prolećna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa jeste. Nekako vise ide uz ovo godisnje doba :)

      Delete
  6. Prelijep je, bas boja kakvu volim i trazim! Morat cu mu naci zamjenu jer nemamo china glaze :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili uhvatis nekog da ti posalje :) Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  7. Mene je Below Deck oduševio pigmentacijom. Zaista je kvalitetan lak, o lepoti da ne pričamo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je i mene odusevilo. Kad sam ga prvi put mazala, ocekivala sam strafte i celava mesta, ali se nista od navedenog nije pojavilo :)

      Delete
  8. Boja je prelepa, divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  9. Moj omiljeni jesenji,sad ga imam ;) klasika

    ReplyDelete