Sunday 13 October 2013

Matching Manicures-Breast Cancer Awareness Month

Pink for October


Hi ladies! I wasn't planning on doing a matching manicure with other bloggers, I'm sick, I feel awful and I was planning on painting my nails dark and depressing to go with my mood. But, a click here and a click there, and I ended up with pink nails. I have to say, my mood improved! :)
***
Ćao devojke! Nisam planirala da radim matching manicure sa ostalim blogerkama, bolesna sam, osećam se užasno i jedino što mi je bilo u planu je da nalakiram nokte nekom tamnom bojom da mi se slaže uz raspoloženje. Aliiii, klik ovamo, klik onamo i završila sam sa roze noktima. Moram da priznam da mi se i raspoloženje popravilo! :)




October is the breast cancer awareness month, and during this month organizations as well as individuals organize different charity events and try to raise awareness about breast cancer. I'm sure you've all heard of it, but only a small number of you actually know what to do. For one thing, self examination! I forget to do it too! Yes, I admit it, but I'm not proud. Make yourself  a reminder! Put a sticker on your wardrobe or in the bathroom, add an alarm on your cell phone or something similar. If you're not sure how to do the self exam, here are a few photos, but you can always google the instructions. You can always ask your gynecologist to do it and tell you what to pay attention to.
***
Oktobar je mesec borbe protiv raka dojki i tokom ovog meseca mnoge organizacije ali i pojedinci organizuju razne humanitarne događaje i pokušavaju da podignu svest o raku dojki. Sigurna sam da ste svi čuli za to, ali mali broj vas zaista zna šta treba da radi. Prvenstveno treba da obavljate samopregled dojki! I ja ga ponekad zaboravim! Da, priznajem, ali se ne ponosim time. Napravite sebi podsetnik! Zalepite napelnicu na svoj orman ili u kupatilu, aktivirajte alarm na mobilnom telefonu ili nešto slično. Ako niste sigurne kako da uradite samopregled, evo nekoliko slika, mada uvek možete da pronađete uputstvo na guglu.Uvek možete da se obratite svom ginekologu i zamolite ga da uradi pregled i da vam kaže na šta da obratite pažnju.



Did you know?
Over 70% of breast cancer is discovered by self exams. And it takes approximately 10 minutes of your time. If discovered in time, breast cancer can be cured 96% of cases.
***
Da li ste znali?
Preko 70% raka dojke pronađu same žene prilikom samopregleda. I oduzme vam samo 10ak minuta vremena. Ako se otkrije na vreme, rak dojke je izlečiv u 96% slučajeva.



This Sunday I decided to join my fellow bloggers and do this themed manicure called Matching Manicures. Here is my pink manicure for October.
***
Ove nedelje sam odlučila da se pridružim koleginicama blogerkama i uradim ovaj tematski manikir koj se zove Matching Manicure. Evo moj ružičasti manikir za oktobar.










My hands shook, I kept sneezing, my cuticles are in horrible shape but I tried. Kiki came to help again :) I don't think he liked it though.
***
Ruke su mi se tresle, kijala sam non-stop, zanoktice su mi u užasnom stanju, ali sam pokušala. I Kiki je ponovo došao da mi pomogne. :) Mislim da mu se ovaj manikir ne dopada.






I used Eveline 8in1 as a base coat, Essence-106 Free Hugs, Crisnail-Pin Up Pink (post here), Konad-Ice Aurora and Seche Vite dry Fast Top Coat.
***
Koristila sam Eveline 8u1 kao bazu, Essence-106 Free Hugs, Crisnail-Pin Up Pink (post je ovde), Konad-Ice Aurora i Seche Vite brzosušeći nadlak.


I wanted to put a few nail rhinestones but then I realized I used all of them, so this time it's a plain mani.
***
Htela sam da stavim i par cirkončića  ali sam shvatila da sam ih sve potrošila, tako da je ovaj put manikir jednostavan.


Dear ladies, take care of yourselves! Be responsible! Think pink!
xoxo,
TamaraF
***
Drage dame, vodite brigu o sebi! Budite odgovorne! Razmišljajte ružičasto!
:*
TamaraF


P.S. Check out the rest of the lovely manicures done by my fellow bloggers!
***

P.S. Bacite pogled i na ostale divne manikire koje su radile moje drgae koleginice blogerke!
goodmorninggorgeous
ninas-nails
malablogerka 
life-travel-love-fashion
searchingforspark
alittlemakeupobsessed
headindclouds
pudrijera
bydanijela
fantazija-ja
worldofhappynails
lickanje
petitecherieblog
nailcrazy69
shpeksyy
digolubovic
noisettecorner
nailsfromfairytale

31 comments:

  1. Kako su ti lijepi noktici, neka si se i ti ukljucila u nedjeljne manikure :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, prelomila sam :) Nije mi se dalo, jer u pocetku to bude zabavno, a posle to dozivljavam kao obavezu, pogotovo kad nemam mnogo vremena. No niko me ne tera :D
      Hvala :*

      Delete
    2. Ne moras svake sedmice da radis u svakom slucaju, kad ti odgovara tema, onda i radi ili slikaj nokte svaki put kad lakiras pa se mozda nekad slucajno uklopis i izvuces slike iz arhive :D <3

      Delete
    3. eeee vidis nije mi palo na pamet da arhiviram! :) Odlicna ideja :)

      Delete
  2. hahahaha Kiki stvarno ima pogled kao da ne valja manikura, a manikura predivna <3
    ozdravi brzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah ma Kiki je ludak! Nista mu ja ne verujem! Manikir je lep, a ja zadovoljna :) Jao hvala, nadam se da hocu, imam puno posla naredne nedelje, bas mi ne fali ova bolestina na grbaci...

      Delete
  3. Krasna manikura :) I nokti i nijanse i šljokice :D

    ReplyDelete
  4. krasna manikura, drago mi je da si nam se priključila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Potrudicu se da ucestvujem i dalje :)

      Delete
  5. Bas su ti divni noktici, svaka cast i za manikir ali i za temu... samo napred... P.S. Zelim ti brz oporavak... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Jaoj nadam se da cu zivnuti vec... :)

      Delete
  6. Krasno,pogotovo ove sljoke daju ono nesto ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Nina! Razmisljala sam da dodam jos nesto, ali reko' ajde neka bude jednostavan ovaj put... :)

      Delete
  7. Zelim ti da sto pre ozdravis! :*
    Super ti je manikir! Lepo je sto si se potrudila da ipak ucestvujes. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :) Na kraju mi je ovaj manikir ulepsao dan, jes da se osecam grozno, ali bar su mi nokti roze :D :*

      Delete
  8. Jako mi je drago sto si odlucila da nam se pridruzis ove nedelje ;)

    Manikir ti je divan ;) I da, pink je boja koja definitivno uvek popravi raspolozenje i cudno mi je kada cujem da je neko ne volim ;)

    Zelim ti da ozdravis sto pre ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Ja boje volim u zavisnosti na koju nogu ustanem, ali definitivno lepo stoji na noktima i popravlja raspolozenje :) :*

      Delete
  9. Prekrasna manikura, jako efektna. Maca je također prekrasna, i ja imam jednu takvu crnku kod kuće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala! :) Izgrli je za mene, mnogo volim mace!

      Delete
  10. Sviđa mi se ovaj Ice Aurora, ma zapravo lajkam cijelu manikuru :) Brzo ozdravi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sanelice! Joj, hocu, nadam se, sto pre :)

      Delete
  11. Haha a macina hejt faca je u fazonu "beži od mene sa tom pink bojom" :D Mnogo mi se dopada gliter koji si upotrebila u kombinaciji sa pink, jednostavno a prelepo.

    ReplyDelete
  12. Kao prvo, zelim ti brz oporavak. :)
    Kikiiiii je <3
    Svaka cast svim blogerkama. Manikir ti je divno ispao. :)

    ReplyDelete
  13. Lepo je što si ipak učestvovala, stvarno je divan manikir, i naravno povod. Ozdravi brzo! ;)

    ReplyDelete
  14. Think pink indeed! Loving the nails, my dear

    ReplyDelete