Tuesday 8 October 2013

Vacation summary post

When you find peace...


Hello my dearest readers! I've missed you! It took me a while to get my things, feelings and photos sorted after I got back from Greece, but here I am. This is a summary post of my vacation, the make up looks I've worn and then some.
***
Ćao dragi moji čitaoci! Nedostajali ste mi! Bilo mi je potrebno malo vremena da sredim stvari, osećanja i fotografije nakon što sam se vratila iz Grčke, no evo me. Ovo je kratak pregled sa mog letovanja, šminka koju sam nosila i još ponešto.



First I want to show you a little bit of Sarti. I have to say, you have to be there, to be able to see it's full beauty.
***
Prvenstveno želim da vam pokažem delić Sartija. Da biste videli njegovu punu lepotu, morate da budete tamo...






I'm very happy to say that I've used all the make up I took with me. Here are some of the looks.
***
Mnogo sam sretna što mogu da kažem da sam svu šminku koju sam ponela koristila. Evo neki od lookova.

1) Bronze look (that looks pink now/koji sad izgleda roze :P)


2) A quick 10-minute gold look/Brzinski look za 10 minuta



3) Gold smokey look





4) NYX Jumbo Eye Pencil Review Look (post here)


 5) NYX San Paulo Look


6) NYX Stella Look



And a few photos of me, enjoying, reading, swimming...
***
I nekoliko fotki gde ja uživam, čitam, plivam...






I hope you like the photos! I've enjoyed taking them, even though this years total is way less than any year before. I guess I just didn't feel like making photos.
I have to say that September surprised me. I was expecting a dull month and it turned out to be a complete opposite. Some new opportunities emerged this month, I posted the most during my short blogging career, I even went to the seaside, even though it wasn't in my mind at all. I did a lot of thinking, tried to calm down, see the light and I think I did. I calmed down, thought everything over, found a little peace and the light came. Now I know what to do next and I feel wonderful!
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Nadam se da vam se dopadaju fotke! Uživala sam praveći ih, iako ih ove godine ukupno ima najmanje od svih godina. Izgleda da mi se i nije nešto mnogo fotkalo.
Moram priznati da me je septembar iznenadio. Očekivala sam sumoran mesec a ispao je totalna suprotnost. Neke nove šanse su isplivale ovog meseca, objavila sam najviše postova u dosadašnjoj blogerskoj "karijeri", čak sam i na more otišla, a tome se uopšte nisam nadala. Mnogo sam razmišljala, pokušala da se smirim, nađem svetlo i jesam. Smirila sam se, o svemu dobro razmislila, pronašla malo mira i ugledala ono malo svetlo. Sada znam kako i šta dalje i osećam se fantastično!
Hvala vam na čitanju!
:*
TamaraF

20 comments:

  1. Super su slike, Sarti deluje baaaas lepo a look-ovi su odlicni, pogotovo me je prvi odusevio. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jecka! Meni je prvi look jedan od omiljenih, ali je iz bronzane, boja na fotki presla u roze... :p

      Delete
  2. Lepo, lepo, neka si ti uživala i super se provela :) Najviše mi se sviđa Gold smokey look.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh, verujes mi da sam taj i mislila da ce ti se dopasti? :) Svi lookovi su malo umrljano-ubrljani, tresla mi se ruka kod lajnera danima, ali dobro je. :)

      Delete
  3. Jako lepe slike! I drago mi je da si pronasla svoje svetlo, moracu i ja svoje da potrazim jer u poslednje vreme sve mi se cini da idem nizbrdo.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrazi ga, opusti se na neki nacin, bice ti lakse veruj mi! :)

      Delete
  4. Bas si se lijepo sminkala, prvi i zadnji mi se najvise svidjaju :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pregledala sam sad puno postova unazad i meni nista tvoje nije izlazilo na naslovnoj strani blogera :/ To mi se jednom desilo sa jos jednom blogerkom i onda mi je jedan dan izaslo njenih 20 postova. Ne znam sta to bloger zezne ali eto... nadoknadila sam sad sto nisam citala, nije do mene :) <3

      Delete
    2. Hahahahaha! ZNam, javila mi je i Di da se to njoj isto desilo, ne znam do cega je, zaista... :( Drago mi je da si citala :*

      Delete
  5. Divne fotke :) Drago mi je da se super osecas, volim kada ljudi sire pozitivnost :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Pa i nisam bas bila pozitivna neko vreme i napokon sam i ja dobila dozu :D

      Delete
  6. Nauci me da se nasminkam.
    Molim te :D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doooodji do mene! Brzo jer uskoro odlazim :) Ucim te odmah. Neki ubrzani kurs :D

      Delete
  7. jao, bože, kako je tu divno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel? :) Ajde samnom sledece godine :) Lakiracemo nokte i gledacemo izlazak sunca :D

      Delete
  8. Looks like a beautiful spot! And your makeup is gorgeous. Glad to hear September had been a good month for you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Trishie! It is a lovely place :) Finally a good month! :)))

      Delete
  9. Odlicne su fotografije, uzivala sam gledajuci, i ti si lijepa, lijepo si se sminkala, odlicno ti stoji kada malo potamnis. Znam da si pisala da si bila malo bolesna, ali ne da se primijetiti, super izgledas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga moja! Uzivala sam tih 10ak dana, a posebno u sminkanju i sredjivanju, pa sam valjda zablistala i pored bolesti :p :D

      Delete