Sunday 29 September 2013

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer-18

Green as grass


Hello my ladies! How are you today? I'm still in Sarti, Greece, enjoying the sun, sea and drinking fine wine. Today I want to show you my latest manicure. This is by far the hardest nail polish to photograph! I've tried it with flash, without flash, inside, outside, at the beach, in the water and still the color looks more like a minty green, and actually it's a lovely grass green.
***
Pozdrav drage dame! Kako ste danas? Ja sam još uvek u Sartiju u Grčkoj, uživam u suncu, moru i pijem fino vino. Danas želim da vam pokažem svoj poslednji manikir. Ovo je definitivno najteži lak za slikanje! Pokušala sam da uhvatim boju sa blicem, bez blica, unutra, napolju, na plaži, u vodi i boja i dalje vuče na mint odnosno neku pastelnu zelenu, a zapravo je divna zelena boja trave.





I bought this bottle at the flea market in my town and it cost approx. 1 euro. It's a lovely cream nail polish, one coat it enough for good coverage, but I always apply two. It dries quickly and has a medium shine but for that lovely glossy look, you will need to apply a top coat.
***
Ovu bočicu laka sam kupila na buvljaku u mom gradu i cena mu je bila mislim 120 dinara. Ovo je divan kremast lak, jedan sloj je dovoljan da potpuno prekrije nokat, ali ja uvek mažem dva. Suši se dosta brzo i ima neki srednji sjaj, no za onu baš sjajnu završnicu biće potreban neki top coat.









You see? I've made a bunch of photos but they are all leaning towards minty green. Finally, the worst of them all, I managed to find one that shows you the real color of the nail polish. Here it is...
***
Vidite li? Napravila sam gomilu fotki ali sve vuku na neku mint zelenu. Konačno sam uspela da izvučem jednu i to onu najružniju, ali vam pokazuje približno najrealniju boju ovog laka. Evo je...


It's even more green than this one, but this color just wouldn't cooperate with the camera!
What do you think of the color? Have you ever had a nail polish that just wouldn't cooperate?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Lak je još zeleniji od ovog na slici, ali ova boja jednostavno ne želi da sarađuje sa kamerom!
Kako vam se čini boja? Da li ste se susreli sa nekim lakom koji ovako odbija saradnju?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

16 comments:

  1. Imam ga, čini mi se da si čitala moju recenziju...Pa dobro bar si se potrudila da uhvatiš pravu boju, ja nisam imala živaca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislis da je prava boja? Jaaaako sam se namucila... :p

      Delete
  2. blago tebi, uživaš! meni je divan taj gr, baš sam ga zapazila! nokti su ti baš porasli!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nokti su oooogromni! Samu sam sebe iznenadila kako ih jos nisam polomila :D

      Delete
  3. Meni skoro svi zelembaći i plavci odbijaju da se slikaju verno :( Ovaj tvoj je baš lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Ja ih nemam mnogo, ali su do sada saradjivali... Sve do ovog...

      Delete
  4. Looks great! Your nails always look so neat and healthy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Trishie! I try to take care of them. :) Hugs and xxx for baby Alex and your family :)

      Delete
  5. Steta sto ga nisam nasla kad sam ga trazila u parfimeriji pa sam uzela priblizan 19 :)

    ReplyDelete
  6. Divan je, imam ga i ja, baš se teško hvata prava boja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auh dobro je, neko jos da me razume. :D Tvrdoglav je... kao... haha... kao ja! :D

      Delete
  7. Nokti su ti bas porasli...i moji su i ja se cudim kako to da se ne listaju i ne pucaju ono sa strane sto mrzim :) a nikad ne uslikam kako treba sve sto je tako plavkasto-zeleno i ljubicasto :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja tu muku mucim. Bas sam imala problem par postova posle ovog sa Aura ljubicastim. Jao, kad mi je Dijana pohvalila nokte, sutradan mi je jedan napukao, pa sam jedva sanirala, tako da ovaj put necu ni da ti kazem hvala, ali ti saljem jedan :* Toliko, da ne ureknem :D

      Delete