Tuesday 17 September 2013

Catrice-Plum Play With Me

Autumn Calling!


I know it's not officially Autumn yet, and even though I like the season, I still haven't seen the sea this year so please dear Autumn, hold on a bit longer. :) I will however play with colors and show you this lovely autumny Catrice-Plum Play With Me. :)
***
Znam da jesen još zvanično nije stigla, i iako volim to godišnje doba, još uvek nisam videla more ove godine, pa ću te moliti draga jeseni, strpi se još malo. :) Ipak, poigraću se sa bojama i pokazati vam ovu divnu jesenju boju Catrice-Plum Play With Me. :)



I wanted to write about this nail polish a few months ago but I just hated the way it looked on my short nails. So I waited... and waited... my nails grew and broke, and grew again. Then I couldn't capture the color. Finally it's here and I've had enough of delay. Here's what it looked like on short nails.
***
O ovom laku sam želela da pišem još pre nekoliko meseci ali mi se nije dopalo kako je izgledao na mojim kratkim noktima. I tako sam čekala... i čekala... nokti su mi porasli i popucali, i ponovo porasli. Onda nisam mogla da "uhvatim" boju laka. Napokon  mi je dosadilo odlaganje i evo ga. Ovako je izgledao na kratkim noktima.





This is a discontinued color and I accidentally found it on an auction website and paid less than 1 euro for it. The polish is a beautiful creme with a solid shiny finish, but for a high shine you'll need to apply a top coat. I used this Essie base and two coats of nail polish and after I applied Seche Vite Dry Fast Top Coat.
***
Ova boja se više ne proizvodi a i ja sam je slučajno našla na Limundu i platila je oko 90 dinara. Lak je divna krema sa solidnom sjajnom završnicom, ali za veći sjaj moraćete da nanesete top coat. Ja sam koristila Essie bazu, zatim dva sloja laka i na kraju sam namazala Seche Vite brzosušeći nadlak.


As for the color, the name says it all, it's a plum purple color. I don't have many purples in my nail polish collection, so I don't know if there's a dupe for it. I think this nail color would be perfect as a base for nail art. I don't know why, since I don't do a lot of nail art. :)
***
Što se same boje tiče, ime govori sve, ovo je ljubičasta boja šljive. Nemam mnogo ljubičastih boja u svojoj kolekciji lakova, pa ne znam da li postoji duplikat za ovaj lak. Mislim da bi ova boja bila savršena kao baza za nail art. Ne znam zašto, s obzirom da ja ne radim često nail art. :)


The brush is medium length and flat. I like it and it's very easy to work with. The nail polish dries quickly and spreads evenly so there aren't any bald spots.
***
Četkica je srednje dužine i pljosnata. Dopada mi se i vrlo lako se rukuje njome. Lak se brzo suši i ujednačeno se maže, tako da ne ostaju ćelava mesta.


Here's the nail polish on my currently long nails (ha! I bet I jinxed them now and they'll break).
***
I evo kako lak izgleda na mojim trenutno dugim noktima (ha! garant sam ih sad urekla i popucaće).








What do you think of the color? Does the nail polish look better on short or long nails?
Thank you for reading my blog!
xoxo,
TamaraF
P.S. I really wanted to say this yesterday, but my posts seem to be coming out later and later, HAPPY BIRTHDAY DEAR DI! I really wanted to put your name in this post. Hope you had a wonderful day! <3
***
Kako vam se čini ova boja? Da li vam lak lepše izgleda na kratkim ili dugim noktima?
Hvala vam što čitate moj blog!
:*
TamaraF
P.S. Jako sam želela ovo da kažem juče u postu, ali moji postovi izlaze sve kasnije, tako da, SREĆAN ROĐENDAN DRAGA DI! Mnogo sam želela da napišem tvoje ime u ovom postu. Nadam se da si imala diiivan dan! <3

19 comments:

  1. Prelepo izgleda i na jednim i na drugim noktima. Ja ne volim jesen. Zato što počnu da me bole kolena čim malo zahladni :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auu :( To nije dobro... Ja je volim samo zato sto nije leto i sto mogu lepo da se obucem, slojevito, nekako lepse nego leti.

      Delete
  2. Jako lepa boja, a nokti su ti divni!

    ReplyDelete
  3. Ne mislim da su ti nokti kratki, ovo je baš lepa dužina, i ovaj lak ti odlično stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cajo! :* Bili su na prvih par slika kraci, a ja to dozivljavam kao bas bas kratko... :)

      Delete
  4. Mnogo, mnogo, mnogo je lep <3

    ReplyDelete
  5. Divna boja. Baš mi se jako sviđa. Jako volim ljubičaste lakove :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Azzie! :) Ja ih volim kako na koju stranu kreveta ujutru ustanem :D Ima kad ih mrzim :D hahaha

      Delete
  6. boja je prosto savrsena!!! divno ti stoji :)

    ReplyDelete
  7. Divna plum bojica i sjajno ti stoji! :D

    ReplyDelete
  8. Pridruzujem se komplimentima da ti lepo stoji ova nijansa, a nokti su ti sve lepsi i lepsi :)

    ReplyDelete
  9. odlično ti stoji ova nijansa, kao da je pravljena za tvoj ten

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala shiny :* a verujes mi da jos uvek nisam odredila svo podton i ostalo? Ne znam i nikako da se nakanem da testiram sa zlatom, srebrom i papirima :D Jos uvek ne znam sta mi stoji a sta ne, po pravilima...

      Delete
  10. šteta što se više ne proizvodi, baš je lijep :)

    ReplyDelete