Friday 13 September 2013

Balea Creme Peeling

Exfoliate!



After a hot summer, after heat, sweating, salty water, your face definitely needs something to get off the dirt and dead skin. Today I want to tell you about this Balea Creme Peeling...
***
Nakon toplog leta, vrućine, znojenja, slane vode, vaše lice definitivno treba nešto čime će se skinuti prljavština i mrtva koža. Danas želim da vam kažem koju reč o Balea piling kremi...



It comes in an orange tube with 75ml of product. On the package it says that it is for all skin types. I dare to disagree. Keep reading... ;)
***
 Dolazi u narandžastoj tubi koja sadrži 75ml proizvoda. Na pakovanju pišše da je za sve tipove kože. Ipak, ja se ne slažem s time. Nastavite da čitate... ;)



Why? Well here's the thing. I don't think that any skin type needs such an aggressive peeling/scrub. Especially for the face. The manufacturer says that this scrub should be used once or twice a week. These peeling particles are pretty big and when massaging they feel like scratching. My skin is normal to combination, and I have oily spots but this peeling just kind of hurts my face.
***
Zašto? Evo ovako. Mislim da ni jednom tipu kože nije potreban ovako agresivan piling. Posebno ne za lice. Proizvođač kaže da se ovaj piling koristi jednom do dva puta nedeljno. Ove čestice koje vrše piling su dosta velike i pri masiranju daju osećaj grebanja. Moja koža je normalna do mešovite, imam delove koji su malo masniji, no ovaj piling mi je samo ostavljao blagi bol na licu.




Creme formula with seaweed extract, phyto-and hydro-lipid complex and aloe vera are supposed to hydrate and prevent the skin from over drying but after using this peeling, my skin just felt tight and so dry it was begging for a good moisturizer.
***
Kremasta formula sa ekstraktom morskih algi, fito i hidro-lipidnog kompleksa i aloe vera bi trebali da hidriraju kožu i da spreče njeno isušivanje, ali nakom upotrebe ovog pilinga koža mi je bila jako zategnuta i toliko suva da je molila za dobrom kremom.



Now if you like to use a rougher peeling now and then, or maybe feel your skin needs something stronger, this is by all means the peeling for you. The good thing is that I didn't give my money away for nothing as I can still use this peeling for my body. Yes, that's how hard it is.
***
E sad, ako vi povremeno volite malo grublji piling ili pak mislite da je vašoj koži potrebno nešto jače, ovo je svakako piling za vas. Pozitivna stvar za mene je da nisam bacila pare, već ga mogu koristiti kao piling za telo. Da, toliko je grub.


This peeling was approximately 200 dinars and I bought it at the nearest DM drugstore. The product is cruelty free, silicone, alcohol, paraben free.
***
Ovaj piling je koštao oko 200 dinara, a ja sam ga kupila u najbližem DMu. Proizvod nije testiran na životinjama, nema silikona, parabena, niti alkohola.


This is how big the particles are./Ovoliko su velike čestice.

Have you tried this peeling? What kind of face peelings do you like to use? Have you tried any other Balea face peelings? Any recommendations?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probali ovaj piling? Kakve pilinge za lice vi volite da koristite? Da li ste probali neki drugi Balea piling? Preporuke?
Hvala vam na čitanju!
:*
TamaraF

16 comments:

  1. Ja iskreno volim da mi piling bude grublji, a ovaj mi na slikama deluje baš kao nešto što bi mi trebalo :D Pa ako bude za lice pregrub, telo će biti zahvalno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, ima nas i koji vole grubo :D :D :D Haha! Probja, nije velika cena, a mozda tebi bude odgovarao :)

      Delete
    2. Volim i ja grublji piling :D

      Delete
    3. Hahaha :) Onda je izgleda recenzija dobra, ako sam ovom negativnom recenzijom prikupila ljubitelje :)

      Delete
  2. Meni nije smetalo sto je grub toliko, koristila sam ga na usnama i na bradi i nosu, samo mi je smetao cudan miris. Nije los piling ali jeste grublji, ima i boljih, recimo Balea u svijetlo plavom pakovanju nije los, sta takva bocica. :) Pozzz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na usnama? Meni nekako one deluju kao najosetiljivije pored predela ispod ociju... :) Pogledacu bas taj piling u svetlom, kad potrosim ove koe imam. Hvala puno na preporuci! :)

      Delete
    2. Ma da ali ja imam suva usta, koristim i secer onaj smedji kao piling, nema na cemu :)

      Delete
    3. Ahaa, aha, kapiram. :) Probacu za pete i grublje delove, mozda bude cuda cinio :D

      Delete
  3. Uštedila si mi novčiće :) Moja koža je suha i osjetljiva i ne želim da pomislim šta bi bilo da probam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, drago mi je :) a pise kao da je za svaki tip koze... malo sutra...

      Delete
  4. I ja volim grublje, ali ne znam da li bi mi ovaj odgovarao. Trenutno koristim onaj svetloroze Balea, za svaki dan i baš je dobar. Uvek mislim da drugačije ne mogu lepo da skinem puder sa lica, pa mi se ovaj lepo pokazao.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda svakodnevno koristis piling? To mislim da bi izmucilo moje lice... Pogledacu bas i taj roze. Ovaj definitivno necu vise kupovati.
      P.S. Ja posle skidanja pudera uglavnom jos lice operem penastim sredstvom. Trenutno trosim neko tea tree ali mi je u planu Afroditino. Jako je dobro, fino istisnes penicu i nema zuljanja lica a sidje sve.

      Delete
    2. Piše da je za svakodnevnu uoptrebu i to ujutru i uveče, ali ja ga koristim svaki drugi dan, i ređe... Jer sam lenja :D
      Ja korisitim uporedo i neki nivea gel, pre sam koristila penu, ne sviđa mi se :D

      Delete
    3. Hahaha i ja tako radim :D Jbg mrsko mi je svaki put :D
      Aaa, nisam znala. Onda su mozda za tebe gelovi. ;)

      Delete
  5. Za lice mi sigurno ne bi odgovarao tako da preskačem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da. I ja bih ga preskocila da sam znala.

      Delete