Saturday 7 September 2013

MUA Blusher-Candyfloss

Blush, blush, blush...


Good morning! How are you today? I overslept a bit, which is no surprise if you've seen when my last post was published :) Today I'm writing a review about a blush that left me aback by it's features. You all know that I love Make Up Academy (MUA) products and it's been a few months since I wrote about them, that's why today I have a MUA Blusher review for you...
***
Dobro jutro! Kako ste danas? Ja sam se malo uspavala, što i nije neko iznenađenje ako ste videli kada je objavljen moj poslednji post. :) Danas vam pišem recenziju o rumenilu koje me je oduševilo svojim osobinama. Svi znate koliko volim Make Up Academy (MUA) proizvode i prošlo je nekoliko meseci od kad sam poslednji put pisala o njihovim proizvodima, pa sam zato danas odlučila da vam napišem jednu recenziju MUA rumenila...


I have to say that I didn't know which one to chose when ordering and in the end the name Candyfloss just sounded so nice that it prevailed over the other 5 shades. These blushers are a part of a new "collection", if I may say it like that, it came out in 2013, and their price is still an amazing 1 pound!
***
Moram priznati da nisam znala za koje rumenilo da se odlučim pri naručivanju i na kraju je naziv Candyfloss preovladao nad ostalih 5 nijansi, samo zato što je zvučao tako simpatično. Ova rumenila su deo nove "kolekcije", ako mogu tako da se izrazim,  a ona je izašla u 2013-oj godini i cena ovih rumenila je i dalje fantastičnu jednu funtu (130 dinara)!



The blush comes in a nice plastic package, wrapped in cellophane (yay, no one opened it!), and the plastic itself is quite good and thick, which surprised me, because some of my palettes already broke (and I'm a careful user). The blush has 2.4 grams and should be used within 12 months of opening.
***
Rumenilo dolazi u finoj plastičnoj ambalaži, umotano je u celofan (jej, niko ga nije otvarao!), a plastika je prilično dobra i deblja, što me je iznenadilo s obzirom da su mi se neke palete već polomile (a ja sam baš pažljiv korisnik). Rumenilo teži 2.4 grama i trebalo bi ga porošiti u roku od 12 meseci od otvaranja.




I'm actually very satisfied by the color I got and I think it's the most natural of all 6 shades. The color is a nice rose pink, slightly darker rose pink actually, with tiny gold-ish shimmer. The shimmer somehow gets lost when you apply it, so there's no "disco ball effect", it just gives you a nice, fresh, pink glow.
***
Jako sam zadovoljna bojom koju sam dobila i mislim da je najprirodnija od svih 6 nijansi. Boja je lepa ružičasta, možda malčice tamnija ružičasta, sa sitnim zlatkastim šljokicama. Šljokice se nekako izgube kada se rumenilo nanese na lice, pa ne morate da se brinete da ćete izgledati kao disko kugla, samo ćete imati lep, svež, roze sjaj.






Now the biggest surprise was the pigmentation, because the color is sooo intense and you literally need one light tap with the brush to take enough color. There is some fall out and the blush is very soft, but all in all it's very good! It blends nice and looks natural on the cheeks.
***
Ipak, najveće iznenađenje mi je bila pigmentacija, jer je boja tooooliko intenzivna i bukvalno trebate ovlaš da pređete četkom da bi uzeli dovoljno boje. Malo se trusi i rumenilo je baš mekano, ali je sve u svemu jako dobro! Lako se blenda i daje prirodan izgled obrazima.




If you're looking for a good quality blush and you want it to be on the cheaper side, these MUA Blushers are the product for you! If I'd known how good the blush is, I would've ordered all 6 shades and then some of the older ones!
***
Ako ste u potrazi za kvalitetnim rumenilom i želite da bude jeftinije, ova MUA rumenila su definitivno proizvod za vas! Da sam znala koliko je rumenilo dobro, naručila bih svih šest nijansi i još par starih!



If you want to read more about this make up look, check out my last post.
Here are the ingredients of this blush.
For all of you out there who care, MUA does not test their products or ingredients on animals. You can check all the ingredients before buying the products here.
If you like this blush, you can order it here.
***
Ako želite da pročitate više o celokupnom looku, bačite pogled na moj poslednji post.
Evo i sastojaka rumenila. Za sve vas kojima je stalo, MUA ne testira svoje proizvode i sastojke na životinjama. Sve sastojke možete pročitati pre kupovine ovde.
Ako vam se dopada ovo rumenilo, možete ga naručiti ovde, no pripazite jer je poštarina oko 8 funti (1000 dinara), pa vam se možda najviše isplati da se udružite sa 2-3 drugarice i podelite tu cenu.


Thank you for reading my blog!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala vam što čitate moj blog!
:*
TamaraF

10 comments:

  1. Volim MUA, jedino što mi smeta su online narudžbe koje nikada ne stignu -.- (ugl. prva narudžba). Divno ti stoji ova boja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, ja jos nisam imala takvih problema. Nije ti uopste stigla?

      Delete
  2. Nema šta nisam probala od MUA, ali rumenila nikako nisu stigla na red :( Tako mi se sviđaju neke nijanse, ali nažalost se ne isplati kupovati stvari pojedinačno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nikako. Najbolje je stedeti i ondanaruciti neku vecu kolicinu, tad se isplati i dati pare za postarinu. Zapravo, po mom misljenju ta postarina nikako nije isplativa i prilicno je ogromna, ali kozmetika im je sjajnog kvaliteta :)

      Delete
  3. eh, ja baš planiram jednu narudžbu ali sam šmeknula Fashionista rumenila, mogla bih ubaciti koje i standardno :D
    šalim se, ne znam ni kad ću potrošiti ova što imam, ne smijem ni dagledam kakva su. dobra stvar je što ima samo 2-3 grama, pa se napredak u trošenju kod takvih vidi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe joj i ja bih jednu, ali cu bankrotirati :D Pa vec se vidi napredak, ali mislim da ce potrajati. A i za jednu funtu, kupovala bih ih mesecno :D

      Delete
  4. Nikada nisam probala ni jedan MUA proizvod. Prosto ne mogu da verujem da tako jeftino rumenilo može ovako dobro da izgleda. Kako naručuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je dobro! :)
      Pa sa njihovog sajta se narucuje (osim ako imas nekog ko je u UK, onda mozes i njih da cimas), placam karticom, a moze i pay pal i neznamtinija kako jos, uracuna se postarina, i salju, a stizeee... pa, kako-kome. Meni je stizalo u roku od 2-3 nedelje (rekord-7 dana), a ima kome izgleda da i nije stiglo, no mislim da se onda lepo radi refundacija. :)

      Delete
  5. Bozanstveno rumenilo i predivno ti stoji :)

    ReplyDelete