Friday 27 September 2013

China Glaze-Of Coarse


Hello my lovelies! Today I want to show you my first texture nail polish. I bought it in July, but I didn't like how it looked on my short nails then, so I decided to wait a little bit. Now my nails are super long, so I feel much more confident with this manicure.
***
Zdravo drage moje! Danas želim da vam pokažem moj prvi "peskasti" lak. Kupila sam ga u julu mesecu, ali mi se nije dopalo kako mi stoji na kratkim noktima, pa sam odlučila da  malo sačekam s njim. Sad su mi nokti extra dugi i osećam se mnogo prijatnije s ovim manikirom.



As you may have noticed, I do not follow trends. When everyone was into crackle manicures, I ignored the trend, now this summer everyone was into textured manicures, but I decided to try them at the end of September! :D That's just me...
I bought this China Glaze nail polish in Nail Line (here) and the price was 395 dinars, I think that's the standard price everywhere. The color looks just like in the photos-a lovely blue! I was really surprised with the pigmentation and coverage of this nail polish! One coat is enough for full coverage and it lasts up to 7 days (2 weeks on my feet). I expected a hard time while taking the nail polish off, but it just slided off easily! Bonus points for China Glaze from me :)
***
Kao što ste moža primetili, ja ne pratim trendove. Kada su svi ludeli za pucketavim manikirima, ja sam trend ignorisala, a ovog leta su svi nosali peskaste lakove, a ja sam ih se setila krajem septembra! :D Eto to sam vam ja...
Ovaj China Glaze lakić sam kupila u Nail Line-u (ovde), a platila sam ga oko 395 dinara i mislim da je to standardna cena svuda. Boja je baš kao na slikama-divna plava! Mnogo me je iznenadila pigmentovnost i pokrivna moć ovog laka! Jedan sloj je dovoljan za potpuno prekrivanje i traje do 7 dana (na nogama i dve nedelje). Očekivala sam mučenje pri skidanju, međutim skliznuo je s lakoćom! Bonus poeni od mene za China Glaze!



The two photos above is what the nail polish looked like on short nails (one coat) and the photos below, or should I say-the photo overload is CG Of Coarse on my long nails (two coats) and beach photos :) Enjoy!
***
Dve fotografije iznad vam prikazuju kako je ovaj lak izgledao na mojim kratkim noktima (jedan sloj), a fotografije ispod odnosno lavina fotki je CG Of Coarse na mojim dugim noktima (dva sloja) i fotke sa plaže :) Uživajte!









 

And of course, a mix 'n' match hand and foot manicure :) I love wearing different colors on my hands and feet!
***
I naravno, jedan mix na rukama i nogama :) Obožavam da nosim različite boje lakova na rukama i na nogama!



Have you tried any textured nail polishes?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probale neki peskasti lak?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF


15 comments:

  1. Meni se ti CG teksturci ne dopadaju jer nemaju šljokice ili šimer. Naravno, ne voli svako šljoke pa je dobro da i za njih postoji nešto u ponudi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A koji imaju sljokice? Probala bih mozda jos neki :)

      Delete
  2. Baš je lep! Ove fotografije sa plaže su ti pun pogodak, jedino što nikako ne mogu da shvatim različitu boju laka na rukama i nogama jer meni je to skroz ne dopadljivo. Što se tiče toga sam ogroman esteta :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah i ja sam bila ranije, ali sam skontala da mi na rukama lak traje 7 dana a na nogama 14 i od tada furam razlicite :D Hvala ti!

      Delete
  3. Jako lep teksturac i divne slike :)

    ReplyDelete
  4. divno izgleda :) ja obozavam moje GR teksturce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo prvi i jedini, ali mi se mnogo dopada. Mislim da cu za sledece leto da dokupim jos par :)

      Delete
  5. Imam puno CG lakova, ali teksturisani nijedan. Ovaj ti je jako lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga :* Meni je ovo prvi, ne znam ni sama zasto sam ga kupila, ali eto... za sve postoji prvi put :)

      Delete
  6. Divan teksturac, bas se slaze uz pozadinu <3

    ReplyDelete
  7. Kako je lepo Tamara :)) Nisam ni znala da postoje ovakvi lakovi. Doduse, ja i kozmetika smo dva razlicita sveta :p

    ReplyDelete