Wednesday 11 September 2013

Essence-Free Hugs 106

Giving out free hugs today!


I am giving out free hugs on this gloomy, rainy and rather cold day. :) I've been searching for a nice Barbie pink nail polish for a while now, and I can finally say that I've found it!
***
Delim besplatne zagrljaje ovog sumornog, kišnog i prilično hladnog dana. :) Već duže vreme tražim lep Barbi roze lak za nokte, i napokon mogu da kažem da sam ga pronašla!

This Essence nail polish is called Free Hugs (no. 106) and it's a lovely creme polish. I've been searching for a plain creme pink nail polish, without any shimmer or effects, just plain simple light pink. I've had a few mistakes where I'd buy a nail polish thinking it's the one, but only to see it has a pearly finish (which I hate at the moment, for no good reason).
***
Ovaj Essence lak za nokte se zove Free Hugs (br. 106) i spada u kremaste lakove. Već duže vreme tražim neki običan kremasti pink lak za nokte, bez ikakvih šljokica ili efekata, samo obična roze boja. Napravila sam par grešaka i kupila lak misleći da je to ta boja, samo da bi se ispostavilo da je ona sedefasta (koju trenutno jako ne volim, bez nekog razloga).


The bottle is small and cute, and it holds 8 ml of polish. The brush is absolutely fantastic! Even though it's on the short side, it works perfectly and the tip is rounded so you can easily do the curve around the cuticles.
***
Bočica je mala i slatka, a sadrži 8 ml laka. Četkica je apsolutno fantastična! Iako spada u kraće, odlično funkcioniše i još joj je vrh zaobljen pa lakše možete da napravite luk kod zanoktica.


 

I applied Eveline 8in1 as a base coat, then two coats of Essence Free Hugs (one thin and one thick) and as usual I applied a top coat, in this case Seche Vite.
***
Namazala sam  Eveline 8u1 kao bazu, onda dva sloja Essence Free Hugs (jedan tanji i jedan deblji sloj) i po običaju završni sjaj, u ovom slučaju Seche Vite.


The photos were taken yesterday while there was some sunshine outside.
***
Slike su napravljene juče dok je još i bilo nešto sunca.



You can buy this nail polish in DM of Lilly drugstores, an the price is approx. 200 dinars. I think mine was exactly 215 din.
***
Ovaj lak možete kupiti u DM-u ili Lillz-ju, a cena je oko 200 dinara. Mislim da sam svoj platila 215 din.





What do you think of this color? Do you like pink?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se dopada boja? Volite li roze boju?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF


10 comments:

  1. Odlična je boja, baš po mom ukusu, a i ja sam oduševljena četkicom, mnogo se lepo maže lak zahvaljujući njoj... Ni ja ne volim sedefaste, bez nekog posebnog razloga...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha! Bar neko da me razume. Ne znam zasto ali eto sedefasti mni nisu omiljeni. Mazem ih ali samo da bi ih sto pre potrosila :)

      Delete
  2. Divan je. Imala sam ga i ja al sam ga potrosila. Morat cu opet uzet

    ReplyDelete
  3. Predivan je, obožavam sve nijanse roze boje :)

    ReplyDelete
  4. Predivna nijansa i bas ti lepo stoji :)
    Koristim i ja Eveline 8 in 1 i obozavam <3
    Jos samo Seche Vite da kupim koji toliko hvalite :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Cakic! :* Meni su dobri i taj 8u1 ali i Diamond. Isto rade. Seche obavezno uzmi, super je i brzo osusi lak :)

      Delete
  5. Prelepa je ova pink nijansa. Nisam ranije uocila tvoj blog, ne znam kako sam ga do sada izostavila. Pratimo se! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada! :) Evo, bas sad gledam tvoj blog

      Delete