Sunday 8 December 2013

New In China/November/December

New place, new experience, new products... :)



Hi everyone! It's taken me this long to write this post, mostly because I kept adding a thing or two to the list every day. Now I'm going to have to split this post in two, because there are more than 30 photos and even more text.
***
Pozdrav svima! Ovaj post sam ovoliko dugo pisala najviše zato što sam svaki drugi dan dodavala proizvod-dva na listu. Sad ću morati da podelim post u dva dela, jer imam više od 30 slika i još više teksta


I have had the misfortune of coming to the country that allows animal testing by law, so there is no or very little chance of buying cruelty free products. Apart from that problem, I've encountered several more, one of them being the lack of drugstores. So far I've found four or five during the one month that I've been in China. Sephora is one of those and it's also the only familiar shop. Maybe I just haven't found all of them. Anyway, I'm looking forward to searching for other shops, especially the ones that sell cruelty free products (and I really hoper there are some). I found a Watson drugstore, a 1000 Colors drugstore and a few more that sell a huge variety of products, from the drugstore products, to Vichy, Estee Lauder, Maybelinne, Biore, Crest, Bioderma, even OPI, China Glaze and Bobbi Brown! Of course, the prices vary, but I find that the majority of products are more expensive that in Europe and my home country, Serbia.
***
Imala sam tu nesreću u sreći da dođem u državu koja zakonom dozvoljava testiranje proizvoda na životinjama, pa postoji vrlo mala ili nikakava šansa da se kupi proizvod koji nije testiran na životinjama. Pored tog problema, našlo se još par, a jedan od njih je manjak parfimerija. Do sada sam pronašla četiri ili pet parfimerija za mesec dana koliko sam ovde. Sephora je jedna od njih i ujedno jedina poznata prodvnica. Možda ih ja nisam sve još pronašla. Uglavnom, radujem se potrazi za drugim prodavnicama, posebno onima koje prodaju proizvode koji nisu testirani na životinjama (nadam se da takvih ima). Pronašla sam Watson drogeriju, zatim 1000 Colors i još par njih koje imaju veliki izbor proizvoda od onih drogerijskih marki, do Vichy, Estee Lauder, Maybelinne, Biore, Crest, Bioderma, pa čak i OPI, China Glaze i Bobbi Brown! Naravno cene se razlikuju, a ono što sam ja primetila je da je velika većina proizvoda skuplja od Evrope i Srbije.

*Photo borrowed from the Internet



A few days after my arrival I decided to buy wax so I could wear a skirt during those hot and humid days, but I found out that there is no wax anywhere! Oh the horror... Then I started to wonder how do Chinese girls solve this problem? As I looked around I found my answer... Shorts, mini skirts and hairy legs.
***
Nekoliko dana nakon dolaska u Kinu, odlučila sam da kupim vosak za depilaciju, pa da mogu na miru da nosim suknje tokom vrelih i sparnih dana, ali sam ubrzo saznala da voska nema nigde! O taj horor... Onda sam se zapitala kako kineskinje rešavaju taj problem? Počela sam da gledam oko sebe i pronašla odgovor... Šortsevi, mini suknje i dlakave noge.

*Photo borrowed from the Internet

I've noticed that many things are missing, but my recent one will probably scare you all (especially nail polish lovers). I've almost finished the Afrodita bottle of nail polish remover I brought with me, so I decided to buy a new one. WHY did I think it was going to be easy?! Oh silly, stupid me.
Epilogue-lost 30 minutes, made four circles, looked in every isle and in the end had to ask for help, only to find one brand and one (ONE!) bottle of nail polish remover. But they sell nail polish. How do they remove it? Bite it off?
***
Primetila sam da dosta stvari nedostaje, ali ova poslednja će vas verovatno uplašiti (posebno ljubiteljke lakova za nokte). Skoro sam potrošila Afrodita skidač koji sam ponela sa sobom, pa sam odlučila da kupim novi. ZAŠTO sam mislila da će to biti lako?! Blesava, glupava ja.
Epilog-izgubljenih pola sata, četiri kruga, svaki red polica pregledan i na kraju sam morala da tražim pomoć, da bi pronašli jednu marku skidača i jednu (JEDNU!) flašicu. Ali oni prodaju lakove za nokte. Kako skidaju lak? Grizu?
*Photo borrowed from the Internet

Keep in mind that I've only been here for 30 days, so I haven't seen everything and I am very optimistic that I'll find many of these missing products.
Now on to my new products for November and December. I have to mention these P2 products that I bought in Berlin while waiting for my flight to Beijing. I was walking near Alexanderplatz and nearly screamed when I saw a DM drugstore! I had to restrain myself from buying half of the store, mostly because you can take a very small amount of cosmetics on the plane and the customs officer can take it away at any time. That would be a waste... I'm not sure about the prices but I dont think they were more than 2 euros each.
***
Imajte na umu da sam ja ovde svega 30 dana, pa nisam ni videla sve i verujem da ću pronaći veliki broj proizvoda koji mi nedostaju.
Sad prelazimo na novitete novembra i decembra. Moram da spomenem ove P2 proizvode koje sam uzela u Berlinu dok sam čekala let za Peking. Šetala sam Alexanderplatz-om i umalo vrisnula od sreće kada sam ugledala DM! Morala sam da se obuzdam da ne pokupujem pola radnje, najviše zato što u avion može da se unese vrlo mala količina kozmetike i carinik može i to da vam oduzme u bilo kom trenutku. To bi zaista bila šteta... Ne sećam se tačnih cena, ali mislim da ni jedna stvarčica nije bila više od 2 evra.

P2 Pure Color Lipstick-104 La Croisette, P2 Volume Gloss Nail Polish-010 Little Princess and 060 Happy Bride
The first thing I bought in China were these two eyeliner brushes in Walmart. I can't remember the price, I just remember that I was in a hurry and the package somehow ended in my basket. :)
***
Prva stvar koju sam kupila u Kini su bile ove dve četkice za ajlajner iz Walmarta. Ne mogu da se setim cene, jedino čega se sećam je da sam bila u velikoj žurbi i ovaj paketić se nekako našao u mojoj korpi. :)






I used up my Ziaja Micellar Water so I decided to try Bioderma. 500ml was 139 rmb (approx. 17 eur).
***
Svoju Ziaja micelarnu sam potrošila pa sam odlučila da probam Bioderma micelarnu. 500ml je bilo sniženo na 139 juana (oko 1900din).




A variety of wet wipes :) I love the Panda ones!
***
Raznorazne vlažne maramice :) Obožavam one panda!






 
Plus a mini Rexona spray
If you need to buy a product and you're in a hurry, bring a microscope and you're good to go. As you can see, English is there, but in fine print so you need to concentrate and have good eye sight.
***
Ako vam hitno treba neki proizvod i u velikoj ste žurbi, ponesite mikroskop i može da prođe. Kao što vidite naziv na engleskom je tamo, ali je izuzetno sitan pa morate dobro da se skoncentrišete i da imate dobar vid.


Feminine wash
 

I decided to treat myself after my first class in China, so I visited Sephora. That went a little overboard. For a while I wanted to try L'Occitane hand creams and I felt that this was the perfect opportunity. I surprised myself when I chose a rose scented cream, because I'm not a big fan of rose scented products. The price for 30ml of this hand cream is 78rmb (approx. 10 eur). I added a Linghzi face mask, because I didn't bring any with me. It was 19rmb (2.5 eur).
***
Odlučila sam da se počastim nakon prvog održanog časa u Kini, pa sam uletela u Sephoru. Tu sam malo pretrala. Već neko vreme želim da probam L'Occitane kreme za ruke i sada sam smatrala da je pravi trenutak. Samu sebe sam iznenadila odabirom jer je u pitanju miris ruže, a baš nisam veliki luubitelj proizvoda sa mirisom ruža. Cena je 78 juana (oko 1000din) za 30ml kreme. Uz to sam uzela i masku za lice od linghzija (vrsta gljiva), jer nisam ponela ni jednu sa sobom. Cena-19 juana (oko 260din).




I couldn't resist eye shadows, so I ended up with this Love Birds palette and a got a discount so instead of 299rmb I paid it 199rmb (approx. 25 eur). It comes in a lovely cosmetic bag in neon green-yellowish.
***
Senkama nisam mogla da odolim, pa je u korpi završila ova Love Birds paleta i dobila sam popust pa je umesto 299 juana, izašla 199 (oko 2800din). Dolazi u preslatkoj kozmetičkoj torbici jarkoj zelenkasto žutoj boji.



On my way home I ran into a shop that sells OPI nail polishes so I took this beauty home (NL B33, Upfront & Personal) for 98rmb (approx. 12 eur). I will write a separate post about the palette, so stay tuned.
***
Na putu do kuće sam naletela na prodavnicu koja prodaje OPI lakove, pa sam ponela ovog lepotana sa sobom (NL B33, Upfront & Personal). Cena je 98 juana (oko 1400 din). O paleti ću pisati odvojeni post, pratite me.


I brought one shower gel with me and after 25 days the scent started to bother me so I bought this cherry scented shower gel for the price of 29rmb (3.5eur) for 750ml. What surprised me the most is the word "whitening" on almost every product. I understand that it's because Chinese people think they are yellow, but some things you cannot change.
***
Sa sobom sam donela jedan gel za tuširanje i posle 25 dana mi je miris dosadio i počeo smetati, pa sam kupila ovaj gel za tuširanje koji miriše na višnje. Cena je 29 juana (400 din) za 750ml. Ono što me je najviše iznenadilo je reč "izbeljujući/posetljujući" koja se nalazi na skoro svakom proizvodu. Razumem ja da je to zato što kinezi misle da su jako žuti, ali neke stvari se jednostavno ne mogu promeniti...




Apparently cotton pads are very hard to find. My friend was very excited when she saw these in a shop.
***
Navodno je jako teško pronaći blazinice. Moja prijateljica je bila presretna kada smo videle ove u prodavnici.




I managed to step on a few earrings a few days in a row, so I just threw the old ones away and bought two new pairs each 17rmb (2 eur).
***
Uspela sam da stanem na minđušu par dana uzastopno, pa sam te stare bacila i kupila dva nova para, svaki po 17 juana (250 din)




And to end this first part of the new in post, I want to show you what else you can buy... I thought of a few ana.rs forum friends when I saw these. Make up organizers. :)
***
I da završim ovaj deo posta o novitetima, želim da vam pokažem šta još možete da kupite... Baš sam pomislila na par drugarica s ana.rs foruma kad sam ugledala ovo. Organizatori za šminku. :)




A handy thing or just funny?
***
Praktično ili samo smešno?




Any advice on how to chose a shampoo when all of them are like this? What would you do? :)
***
Imate li neki savet kako odabrati odgovarajući šampon kada svi izgledaju ovako? Šta biste vi uradili? :)



Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

42 comments:

  1. Jako su mi zabavni ovi tvoji postovi iz Kine. :)
    Zaista je umetnost kupiti bilo šta u moru tih čudnih ambalaža. :D
    Uživaj malo i za nas dok si tamo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Drago mi je da ti se dopadaju :) Mislila sam da ce odbijati citaoce, ali ipak eto resih da pisem... :)

      Delete
  2. ajme kako dobro, u kini si :) upoznat ćeš potpuno drugu kulturu i vjerujem da je totalni šok i sretno s potragom za svime što ćeš tražiti :)
    a ovo sa šamponima - stvarno ne znam kako bih odabrala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ovo je ona najgora varijanta kada pise samo na kineskom, inace ima i Syoss i dosta drugih, ali svuda imas kineski i engleski malo sitnije. Uskoro cu da ispraznim Baleu koju sam donela, pa ce zaista biti frka sa izborom sampona... :)

      Delete
  3. Bila sam odsutna iz blogosfere, pa nisam videla da si se preselila te sam prvo otisla da procitam post o Kini i WOW CESTITAM! Onda sam se vratila ovde i malo sam zabezeknuta...CIME SKIDAJU LAK? Ako nema blaznica i skidaca laka za nokte... Nego razmisljam kako mi ovde kukamo kako neki brendovi nisu dostupni i onda ti odes na kraj sveta i ne mozes da se snadjes jer je sve neznanica. Cudesan svet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, daa! Hvala ti, eto dodjoh malo i na ovu stranu... A mi zaista kukamo kao ludi! Od milijardu brendova mi bi bas onaj jedan :D

      Delete
  4. Bas su mi dobri ovi postovi, to je zemlja koja me nikad nije posebno privlacila pa ne znam mnogo o njoj. Za ofingere kazem da su i smesni i prakticni :) Od tih pakovanja bih poludela...A da vole da sve izbeljuje kozu, to sam vec naucila kod mene na poslu, od ovih domacih kineza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao nije ni mene! Uopste mi nije bila zivotna zelja da dodjem ovde, ali eto kad se vec ukazala prilika, zasto da propustim? Ko zna kakva se blaga kriju... :) Ja vidis nisam znala da toliko pate od tog navodnog zutila koze... Ja kad ih malo bolje pogledam, ni ne primecujem da su zuti, mozda samo malo tamniji, ali zene mi posebno mnogo kukaju kako im koza nije lepa... Strava :D

      Delete
  5. Postovi su ti genijalni:) Pročitala sam ga uz kafu i sa uživanjem. Što se acetona tiče, mora da postoji neka njihova reč, marka...Dlakave noge su no comment-fuj! Držači za brus mogu biti praktični, ali ja bih najpre stalke za šminku, posebno stalke za lakove za nokte!
    Piši nam Tamara, piši, očemo joooš :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala Lijice :) I ja mislim da ima negde aceton da se kupi, samo je pitanje gde i kolika ce cena da bude :D

      Delete
    2. Raspitala sam ti se kako se kaze aceton xi jia shki slikacu ti na kineskom. Mrs Fox

      Delete
  6. Blago tebi, nadam se da ce biti dosta postova iz Kine.:)) S obzirom da imam jako osetljivu kozu iskreno ne bih probala njihovu kozmetiku ali volim da putujem i bas bih volela da vidim kakav je zivot u Kini. Uzivaj:*

    ReplyDelete
  7. Joj, kako je ovo dobro! Bas lepo sto imamo direktnog izvestaca iz Kine.
    Ali stvarno je prava umetnost da nadjes zenske potrepstine kod njih. To za parfimerije si u pravu, gradu gde sam bila sam nasla samo jednu, a cene haos. Tako da sam odustala od kupovine, samo malo razgledala, i nista nisam razumela, cak ni devojku koja radi tamo. Mene je fasciniralo kako su parfemi, i mirisi uopste svedeni na minimum. Imala sam situaciju gde me je mnogo njih pitalo kako mirisem tako drugacije, a cistacica u hotelu me je pri kraju boravka, kad smo se vec oslobodile, pitala cemu sluze sve te bocice (parfemi i dezedoransi) u kupatilu i sta ce mi toliko. Uglavnom koriste neparfimisana sredstva, pa sam se brzo uzelela da mi barem posteljina i garderoba mirisu na neki omeksivac. Odusevljavao ih je svaki makeup koji ide dalje od crnog ajlajnera, i milion drugih sitnica koje su nama normalne (npr kako je moguce da su trepavice tako dugacke). Mi smo njima vanzemaljci u neku ruku. P.S. Kako se nosis sa njihovom potrebom da pljuju gde stignu (i muskarci i zene)? :D
    Jedva cekam da citam dalje, ovo je stvarno osvezenje. Uzivaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHA! Jao pa mene je to pljuvanje dva dana cudilo i posle sam oguglala. Zapravo resih da ignorisem ono sto mi se ne svidja, jer ne mogu svakako da promenim milijardu ljudi. Najruznije mi je sto zene to rade, ali ajd... Bar ja to ne radim. A ipak sam sama sebi najbitnija. :)
      Iznenadila sam se kada sam skontala da sam jedina nasminkana u vozu :D Sad vec primecujem po neku curu, ali sve je to svedeno na minimum :)

      Delete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. cek ti si se preselils ili si na odmoru nmoj molim te da se preselis ako vec nisi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zasto da se ne preselim? :) Znas li nesto sto ja ne znam? :) Videcemo. Za sada sam tu, a vreme ce pokazati ostalo :)

      Delete
  10. Boga mi su cene za padanje u nesvest. :D Ja rolam i rolam da vidim paletu kad na kraju neeema.. :(
    Dlakave noge + lak za nokte koji cekas da se sam skine sa noktiju - zena za pozeleti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa znaci nekoga je zanimala paleta?! :D Evo evo sad ce, samo swatcheve da uradim... ;)
      Cene jesu visoke ali je i plata dobra, pa nije strasno.

      Delete
  11. Blago tebi! Mogu li te pitati kako si uspela da odes u Kinu? :)
    Sephora paleta je prelepa, a sto se tice pitanja kako izabrati sampon, odgovor je: randomly :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dobar ti je odgovor! Uglavnom je tako, ali ima kazem, i natpisa na engleskom. :)
      U Kinu sam stigla bas tako randomly, na bum, predlog, napravila vizu, kupila kartu i nakon 24h letenja bila u Kini... :)

      Delete
    2. moraces da ckiljis :))
      a sve mi se cini da cu i ja tako vrlo uskoro! :D

      Delete
    3. Javi se na mejl ako zelis dodatne informacije. ;)

      Delete
  12. Uživala sam dok sam čitala ovaj post, zaista je nešto drugačije i zanimljivo :D Definitivno mi je najjači utisak nedostatak skidača za lak :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je :) I na mene je to najjaci utisak ostavilol A da ne kazem da je onaj koji sam nasla bio 10 evra!

      Delete
  13. Salji nam ove organizatore! :) Ma snacices se sto se tice snalazenja oko proizvoda, ne brini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, razmisljala sam o tome! :) Ubedjena sam da ih ima negde i da su jos jeftiniji pa kad nadjem, mozda i iskombinujem nesto :)

      Delete
  14. Joj ja ne znam kak obih tamo izdrzala. Previse je drugacije nego ovde. BIla sam u Pekingu na oko nedelju dana na nekoj konferenciji i to mi je bilo ok, ali zaista bih se namucila da treba tamo da zivim. Pritom je u Pekingu smoooog. BIla sam u toku leta a sunce sam videla 2 puta. Inace je toliko vlazno i magla da izgleda tmurno kao da ce kisa da padne a to je ustvari samo smog. Koliko tamo ostajes? Inace prezabavan mi je ovaj post. Bas me zanima sta ces tamo jos pronaci a sta neces. Potpuno mi je suludo to za aceton... Jedva cekam recenziju sephora palete!!! Izgleda kao nesto za sta bih se ja zalepila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro Peking je jako zagadjen, tako da bas i nije nesto za zivot, ali sve je stvar koliko covek voli izazove, nove stvari i koliko se dobro snalazi :) Kuckam uskoro o Sephora paleti, samo da je jos malo testiram :)

      Delete
  15. " Uglavnom, radujem se potrazi za drugim prodavnicama, posebno onima koje prodaju proizvode koji nisu testirani na životinjama (nadam se da takvih ima). "

    S obzirom na zakon u Kini to je nemoguce, osim ako ne uvoze "na crno".
    Nego, otkud China Glaze kod njih? Izgleda da nisu cruelty-free. :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa koliko ja znam jesu cruelty free, kao i OPI. Nedavno se diskutovalo o promeni ovog zakona :) Nadam se da cu biti tu da vidim promene :D

      Delete
  16. Da sam na tvom mestu ja bih se izgubila, najverovatnije otkacila i trazila da mi se sve posalje iz Srbije :) ALi u tome nema zabave, niti novih iskustava :) Super komadi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali nisi daleko od istine Jelena! Vosak cu da "narucujem" iz Srbije, i jos neke stvari... :)

      Delete
  17. Super je post! Sa uzivanjem sam ga procitala. Uzivaj i za nas! :)

    ReplyDelete
  18. E pa bas si me iznenadila, sa Tasosa pravo u Kinu :)
    Deluje kao da se ludo zabavljas :D
    A reci mi, cime se tu bavis, mislim sta si po struci pa si se zatekla na tim prostorima, ako nije tajna, naravno? :)
    Zelim ti sve najbolje u toj novoj avanturi i da doneses puno lepih uspomena (mislim, ako se vracas :D). Sreca te pratila, veliki pozdrav od srca - Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee bar da je Tasos :) Sarti je u pitanju, ali da, u pravu si , bas je tako ispalo, iz Grcke u Kinu za manje od mesec dana :) Ne radim u struci, dosla sam i uz malo srece pronasla posao, pa sad radim u obdanistu. Iskreno, s obzirom kakve su ovde plate, ja se ne bih vracala, lepo mi je, ali dokle traje-traje, ja cu biti zadovoljna :) Hvala ti puno Alekta :)

      Delete
    2. Aha, izvini nisam pazljivo pratila na casu, pobrkala sam nesto :) E pa zelim ti da odes na Tasos, predivan je u svakom smislu, taman na leto Boze zdravlja da se odmoris, a tebi svaka cast na odvaznosti, hrabrosti, sposobnosti, devojka si za primer zaista, toliko meni inspirativna, vise me fascinira taj tvoj duh i samopouzdanje od tvoje vestine sminkanja, koja je takodje veoma dobra da me pogresno ne shvatis. Mislim ipak je sminka prva ljubav tu mena sta :D Zaista ti zelim svako dobro i praticu tvoje putesestvije kroz blog. Jos jednom puno pozdrava od srca i samo tako nastavi, fenomenalna si! :)

      Delete
    3. Haha hvala ti! Otici cu i na Tasos jednog dana :D

      Delete
  19. S obzirom da ja kao da pijem aceton, bila bih na mukama :-)
    Ma mora da ih negdje ima, mada neobicno da ga nema posvuda, kod nas samo sto ga u mesnici ne drze.
    Noge srecom epiliram aparatom i tu i tamo popravim brijacem, ali ne ide mi u glavu da nemaju vosak.
    Pa ja sam bas mislila da su one u tome pedantne, da se puno paznje polaze na to. U cudu sam i za tu pricu o nedostatku mirisa sto Milena rece.
    A znam da im zene mnogo pate da budu sto bijelje, da rade i one operacije kapaka i nadogradjuju trepavice. Meni je Kineskinja u radnji preko puta moje zgrade pohvalila ten pocetkom jeseni kad sam se izaprala nakon mora, ja sama sebi sva nikakva i ublijedila a ona se smjeska i vice : Bole tako, bole :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahaha :) Zaista jako vole beo ten!
      Pa u drugom postu ces videti da san nasla i aceton i vosak ali je sve dosta skupo, pa cu ipak uhvatiti nekog da mi posalje iz Srbije :) I ja sam mislila da su one u tome pedantne, ali izgleda da sam se zeznula...

      Delete