Wednesday 11 December 2013

New in China/November/December 2

Treasure hunting 

Here is part 2 of the New in China/November/December post. As I said, every day I keep adding new products and yesterday wasn't an example. :)
***
Evo drugi deo posta o novitetima iz Kine i meseca novembra i decembra. Kao što sam rekla, svakodnevno dodam po koji proizvod i jučerašnji dan nije bio izuzetak. :)


I want to start this post with good news! I found wax! I even found nail polish removers! Both of the things are not cheap but it is possible to find them in China. I will not be buying the wax because I do not feel like giving  200 rmb (approx. 25 euro) for a small container of wax or 8 stips. The nail polish removers are less pricey, starting from 22 rmb (2.5 euro), but still not cheap. I bought this one yesterday.
***
Želim da započnem ovaj post lepim vestima! Pronašla sam vosak! Čak sam pronašla i skidač laka za nokte! Obe stvari nisu baš jeftine, ali se bar mogu naći u Kini. Vosak neću kupovati jer mi se ne daje 200 juana (25 evra) za malu kutijicu voska ili 8 trakica. Skidač laka za nokte je jeftiniji, počinje od 22 juana (2.5 evra), ali i dalje nije nešto jeftin. Ovaj sam kupila juče.


While I was in the shop, I decided to buy this lovely Versace Red Jeans perfume, as it is one of my favorites and it brings back many memories. It was 128 rmb (approx. 15 euro) on sale.
***
Dok sam bila u toj prodavnici, odlučila sam da uzmem i ovaj predivan Versace Red Jeans parfem, jer je jedan od mojih omiljenih i čuva mnoge uspomene. Koštao je 128 juana (oko 15 eura) na sniženju.


After I finally finished my Tony&Guy Twist It Curl Balm, I had to buy a new one, so I got this Olive Shiny Bounce Hair Conditioner by Sivia France and right now I'm realizing that it's a conditioner... :) I know the shop has creams for curly hair too, so I'll have to double check if this is what it's really calles or maybe I took the conditioner buy mistake. :) Anyway, it smells amazing.
***
Nakon što sam napokon potrošila moju Tony&Guy Twist It kremu za kovrdže, morala sam da uzmem novu, pa sam kupila ovu Olive Shiny Bounce Hair Conditioner, Sivia Francuska, ali upravo primećujem da je to balzam za kosu... :) Znam da su u prodavnici imali i kreme ya kovrdže, tako da ću proveriti ds li se ovo čudo tako zove ili sam ja pogrešila i uzela balzam. U svakom slučaju, miriše divno.


A while ago I needed to change a 100 yuan bill into smaller ones, so I concluded it would be a bigger hassle to try and explain to someone what I want, and instead I just went into Watsons meaning to buy something cheap just so I can get the change. I remembered that I've used up the foot cream I brought with me so I picked up this Collagen moisturizing foot cream, but the salesperson put another one in my hand and tried to explain it in Chinese. All I understood is that I get two for the price of one, but I still have no idea what to do with two foot creams! :) Buy one get one free for 19.90 rmb (2.50 eur).
***
Pre nekog vremena sam morala da menjam novčanicu od 100 juana u sitnije, pa sam zaključila da će biti veliko cimanje ako budem nekome pokušavala da objasnim šta želim i umesto toga sam uletela u Watsons sa namerom da uzmem nešto jeftino, zarad tih sitnih para. Setila sam se da sam potrošila kremu za stopala, pa sam uzela ovu Collagen kremu za stopala, ali mi je prodavačica gurnula još jednu u ruke i pokušala da objasni na kineskom. Ono što sam shvatila je da dobijam dve kreme po ceni od jedne, ali sad nemam pojma šta da radim sa dve kreme za stopala! :) Platiš jednu, dobiješ dve za 19,99 juana (2.5 evra).


Even though I have two Vaseline pocket size petroleum jellies, I really wanted to try one of these, because they look so cute! I ended up with two for the price of one-16 rmb (2 euro).
***
Iako imam dva džepna pakovanja Vaseline petroleum jelly-ja, jako sam želela da probam jedan od ovih balzama, tako su slatki! Na kraju sam uzela dva po ceni od jednog za 16 juana (2 evra).


Everywhere in Watsons drugstores they have tester products. Everywhere. You can try almost everything and that's how I decided to buy these body creams. It was on an offer, spend 50 rmb and buy both for 24 rmb I think (less than 3 euro). They smell amazing and absorb into the skin very quickly! Totally worth it! Each is 250g.
***
U svim Watsons drogerijama imaju testere proizvoda. Svuda. Možete skoro svaki proizvod da probate i tako sam odlučila da kupim njihove kreme za telo. Bile su na specijalnoj akciji, ako potrošite 50 juana, obe kreme su 24 juana (manje od 3 evra). Mirišu fantastično i jako se brzo upijaju! Zaista vrede! Svaka je 250g.


I also bought this brush when buying the body creams. I didn't even notice that you get free tweezers until I got home. The brush was 25rmb (3 euro).
***
Uzela sam i ovu četku kada sam kupovala kreme za telo. Nisam ni primetila da se dobija pinceta, sve dok nisam stigla kući. Cena četke je 25 juana (3 evra).



I also got a shoe spray and a hand sanitizer, for obvious reasons. I don't remember the prices.
***
Takođe sam uzela sprej za cipele i gel za dezinfekciju ruku, iz očiglednih razloga. Ne sećam se cena.


And this was the thing that made me extremely happy! I think six years ago, when I lived in America, I tried these Whitestrips by Crest and was astonished by the results after two weeks of using them. Since I came back home I either couldn't find them or they were too expensive. Recently I've been smoking and dringing a lot of coffee, so this is the perfect time to buy these and reduce the other two. A pack of 7 whitening strips with upper and lower strip cost 78 rmb (10 euro). I will do a review if you'd like me to.
***
Ovo me je najviše obradovalo! Pre nekih šest godina, dok sam živela u Americi, imala sam priliku da probam ove Crest-ove Whitestrips trakice za izbeljivanje zubi i bila sam oduševljena rezultatima nakon dve nedelje korišćenja. U poslednje vreme sam pušila i pila više kafa nego obično, pa mislim da je ovo savršeno vreme za ove trakice i smanjenje ona prva dva. Pakovanje od 7 trakica za izbeljivanje sa zasebnom gornjom i donjom trakicom košta 78 juana (10 eura). Napisaću recenziju ako vas zanima.


And finally, these. I forgot to report these in October, so here they are now. I found Ardell lashes and glue in China too, so at least I don't have to worry about those items.
***
I napokon, ove sitnice. Zaboravila sam da ih prijavim u oktobru, pa to radim sada. Pronašla sam Ardell trepavice i lepak u Kini, tako da bar ne moram oko toga da brinem.



Now for some fun pics :)
If you're a blonde, don't come here! Kidding... But, you will have a hard time finding blond hair color... These are your choices :)
***
I sad malo zabavnih fotki :)
Ako ste plavuša, ne dolazite ovamo! Šalim se... Ali, imaćete problem pronalaženja plave farbe za kosu... Ovo je izbor :)


How do you organize your make up? It's going to be hard for me to choose :)
***
Kako vi organizujete svoju šminku? Meni će biti strašno teško da odlučim :)





That's all for today ladies. Thank you for reading and take care!
xoxo,
TamaraF
***
To je sve drage dame. Hvala na čitanju i budite mi dobro!
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Super stvarcice :) i jako je zanimljivo,posto sam slaba na proizvode za kosu verovatno bih probala sto vise tih nekih sampona njihovih :D,bas me interesuje kakva je ta krema-balzam za kovrdzavu kosu,jer Kinezi imaju svi ultra ravnu i ispresanu dlaku :) sigurno su uzeli formulu nekog stranog brenda :). Mislim da ce ti biti dobra ova pinceta,jer imam slicnu njihovu i nezamenljiva mi je,bolja je od Titan,lepo izgleda slika sa koferima za make up,ja bih onaj u donjem redu skroz levo,providni sa pink drskama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je interesantno da isprobavam njihove proizvode za kosu. Najsimpaticnije mi je bilo to sto uopste prodaju proizvode za kovdzavu kosu, s obzirom da sam videla svega dve osobe s talasastom kosom i nista vise. Sve ostalo je ravno :)
      Ja vec imam dobru pincetu, pa je ova samo kao zamena, nesto ne bih da menjam onu moju omiljenu :)

      Delete
  2. Balzamcici za usnesu slatki! I naravno kineske plasticne fiokice :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' da su simpa? Jao a fijokice me mame i maaaame ali ne znam gde cu s njima :D A i pola sminke mi je ostalo u Srbiji...

      Delete
  3. veselim se svakom novom posu iz kine :D
    super su im ove ladice i korpice, toga uvijek treba, mislim da bih se ja samo tu zadrzala sat vremena dok sve fino pregledam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je Anela! Korpica ima na izvoz! Zaista su super, a svega par stotina dinara su...

      Delete
  4. Ovi "ormarici" su sjajni i jako prakticni. Koji god da odaberes, neces pogresiti. Crest trakice i ja zelim da probam, jer prirodno mi zubi nisu bas beli :( Uzivaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E sad bas vidim da kod nas imaju neke Whitestrips da se kupe za 1200 dinara isto 7 komada. Isto izgledaju kao moje Crest.. :)
      "Ormarici" tj. "komodice" su sjajne, ali je meni pola sminke kod kuce pa ne znam sta cu sa njima :D

      Delete
  5. Jao raj za organizaciju hahah :))
    Preinteresantni su mi ovi tvoji postovi o snalazenju u skroz drugacijem svijetu od naseg, zelimo jos svega :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista raj! :) Drago mi je da ti se dopada :) Bice jos :)

      Delete
  6. Baš mi je zanimljivo da vidim nešto potpuno drugačije.
    Ako ikada odem u Kinu i to na duže poneću zalihe farbi za kosu :D
    Jedva čekam nove postove :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah obavezno ponesi! :) Drago mi je da ti se dopadaju postovi, bice jos :)

      Delete
  7. Haha, ako nista bices organizovana! :D Drago mi je da si nasla stvarcice koje si trazila, a i genijalne su mi te akcije koje imaju. :) Ovaj balzam za usne je tu kjut. >D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balzami su jaaaako slatki, zaista mi se dopadaju! A i dobri su, nisu bacene pare. Bicu organizovana s ovom cetvrtinom kozmetike koju sam ponela :D

      Delete
  8. Totalno nisam u toku- ti si u Kini, sjajno! :-)
    Preselila se, zivis sad tu ili si turista pa uzivas?
    Bas zanimljivo i sve te stvarcice kojih kod nas nema. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha svi su SNow! Ja sam se samo pokupila i otisla jer da sam najavljivala, garant ne bih otisla :D
      Pa za sada zivim i radim tu, a dokle cu-videcemo :)

      Delete
  9. Zdravo,
    imam mali predlog, tacnije zeljicu - posto si u Kini, testiraj njihove kozmeticke preparate protiv celulita/za mrsavljenje. Zasto? Zato sto su u 99% slucajeva prirodni i ono sto je najvaznije - vrlo, vrlo efikasni. Govorim iz licnog iskustva. Ne znam kakve su cene ovakvih kremica tamo (u Srbiji ih jedva pronalazim) ali bila bih ti zahvalna ako bi pokusala da napises recenziju.
    Hvala i uzivaj u ovoj lepoj zemlji. :*

    ReplyDelete