Saturday 14 December 2013

Eveline Bio Argan Oil Day and Night Cream

Skin Care-Eveline

Hello everyone! After almost six months of testing, I'm finally ready to tell you about Eveline Argan Oil Day and Night creams.
***
Pozdrav svima! Nakon skoro šest meseci, konačno sam spremna da vam pričam o Eveline dnevnoj i noćnoj kremi sa arganovim uljem. 



I got them for my Birthday (check out the post here) and I immediately started using them, but I've had a bunch skin problems and I couldn't conclude whether it was because of the creams or something else. It turned out that it was a bb cream and as soon as I stopped using it, my skin problems vanished. I will write about the bad bb cream in another post. :)
***
Obe sam dobila za rodjendan (post možete da pročitate ovde) i odmah sam počela da ih koristim, ali sam imala problema sa licem i nisam mogla da dokučim da li je zbog ovih krema ili zbog nečeg drugog. Ispostavilo se da je za haos kriva jedna bb krema i čim sam prestala da je koristim, problemi na koži su nestlai. U zasebnom postu ću pisati o lošoj bb kremi. :)



After a month of using these creams I realized that they are different collections-the day cream is Active Day Cream Bio Argan Oil + Grapeseed Oil +Aloe and the night cream is Intensive Night Cream Bio Argan Oil + Grapeseed Oil + Goat's Milk.
***
Nakon mesec dana korišćenja ovih krema, shvatila sam da su iz totalno drugih kolekcija-dnevna krema je Active Bio Argan Oil sa uljem semenki grožđa i alojom, a noćna je Intensive Bio Argan Oil sa uljem semenki grožđa i kozjim mlekom. 


 
I've used the night cream more often because it felt good on my skin during summer, while the day cream was a bit too much so I am using it now when it's colder. In my opinion, both of these creams are for combination, normal to dry skin, but not for oily.
***
Noćnu kremu sam mnogo više koristila jer mi je i leti prijala, dok mi je dnevna bila preteška za leto, pa je koristim sad dok je hladnije vreme. Po mom išljenju, obe kreme su dobre za  kombinovanu, normalnu do suve kože, ali ne i za masnu. 

Day Cream


Eveline says that it moisturizes 24h and restores skin firmness.
***
Eveline kaže da hidrira 24 sata i obnavlja čvrstinu kože.


Revolutionary, truly innovative formula based on most precious and rich in caring properties cosmetic oils of the world – argan and grape seed, together with carefully selected  complex of 12 precious herbs, deeply moisturizes  and restores skin firmness. Luxury formula enriched with ALOE delays skin ageing processes, intensely regenerates and soothes irritations.

UNIQUE COMPLEX OF 12 HERBS:  echinacea, lavender, horsetail, wheat germ, plantain, celandine, marigold, cornflower, chamomile,  sea-buckthorn, coltsfoot, aloe.

This cream smells lovely, fresh but for my skin, which is a combination of normal with and oily t-zone,  it works only during winter time, because it's heavy. It absorbs quickly and leaves skin feeling soft and I have a feeling that my skin just "eats" this cream up, but during the summer my skin would be more oily, so I switched to using Eveline mattifying day cream. During the summer it felt "heavy" and I would start to sweat immediately after applying it.
***
Ova krema miriše divno, nekako osvežavajuće, ali za moju kožu, koja je kombinacija normalne sa masnijom T zonom, ova krema je vise za zimski period jer je malo teža. Brzo se upija, koža je mekana posle nanošenja i imam utisak kao da je koža naprosto "pojede", ali mi tokom leta ova krema samo dodatno masti kožu, pa sam se prebacila na Eveline matirajuću kremu. Tokom leta krema mi je bila "teška" i lice bi mi se momentalno počelo znojiti nakon nanošenja.


Revolucionarna, inovativna formula zasnovana na najdragocenijim sastojcima bogatim svojstvima kozmetičkih ulja-argana i semena grožđa zajedno sa 12 pažljivo odabranih biljaka, dubinski hidrira kožu i vraća joj čvrstinu. Luksuzna formula obogaćena alojom odlaže proces starenja kože, intenzivno regenriše i ublažava iritacije.
Jedinstveni kompleks 12 biljaka: ehinacea, lavanda, rastavić, pšenične klice, bokvica, rosopas, neven, različak, kamilica, morska pasjakovina, podbel, aloja.


Night Cream



Revolutionary, truly innovative formula based on most precious and rich in caring properties cosmetic oils of the world – argan and grape seed, together with carefully selected complex of 12 precious herbs, intensely nourishes and reduces wrinkles. Latest generation luxury formula enriched with GOAT’S MILK increases skin elasticity, prevents flabbiness, smoothens wrinkles and delays ageing processes.

UNIQUE COMPLEX OF 12 HERBS: ginseng, seabuckthorn, chamomile, marigold, wheat germ oil, coltsfoot, horsetail, green tea, celandine, liquorice, lavender, cornflower.


Eveline Intensive Bio Argan Oil Grapeseed Oil and Goat's Milk night cream is a quite good face cream, one of the best I've used so far. The smell is sweater and a bit heavy if you don't like sweet scented products, but for night time it suits me. Eveline says that the cream intensely nourishes and reduces wrinkles. I haven't noticed a change in the wrinkle department, but I really think it does deeply nourish, because my skin is soft and moisturized in the morning. It often feels like I don't even need a day cream.

***
Eveline Intensive noćna krema sa arganovim, uljem semena grožđa u kozjim mlekom je prilično dobra noćna krema, jedna od boljih koje sam probala do sada. Miris je slatkast i pomalo težak ako ne volite proizvode slatkastog mirisa, ali meni za noć savršeno odgovara. Eveline kaže da ova krema intenzivno neguje kožu i smanjuje bore. Nisam primetila promenu kod borica, ali zaista mislim da ova krema intenzivno neguje kožu, jer je moja koža ujutru nežna na dodir i lepo hidrirana. Često imam osećaj kao da mi dnevna krema nije ni potrebna.


Revolucionarna, inovativna formula zasnovana na najdragocenijim sastojcima bogatim svojstvima kozmetičkih ulja-argana i semena grožđa zajedno sa 12 pažljivo odabranih biljaka, intenzivno neguje i redukuje bore. Luksuzna formula najnovije generacije obogaćena kozjim mlekom povećava elastičnost kože, sprečava mlitavost, izravnava bore i odlaže proces starenja.
Jedinstveni kompleks 12 biljaka: ginseng, morska pasjakovina, kamilica, neven, ulje pšeničnih klica, podbel, zeleni čaj, rosopas, gospino bilje, lavanda, različak.




Both of these creams absorb quickly and they don't leave a greasy film on the skin. Even though my skin is a combination of normal and an oily t-zone, and it usually needs mattifying creams, these creams have proven that they are also good and nourishing.
***
Obe kreme se jako brzo upijaju i ne ostavljaju masan sloj na koži. Iako mi je koža kombinovana sa masnom t-zonom i normalnim ostatkom, i iako obično moram da koristim kreme koje matiraju, ove kremice su se takođe pokazale odličnim i negujućim.






My Mom bought these in a pharmacy and each was approximately 300 dinars. The tube has 75ml of product inside.
***
Mama je kupila ove kreme u apoteci i svaka je bila oko 300 dinara. U tubici se nalazi 75ml proizvoda.



Have you tried any Eveline face cream? Would you try these? Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Da li ste probali neku Eveline kremu? Da li biste probali ove kreme? Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Deluje jako primamljivo, i pakovanje i sastav. Nisam probala ništa od njihovih krema, u principu nikad nisam koristila noćne i dnevne kreme, uvek je tu jedna koju koristim za sve. Mislim da bih mogla to da ispravim sada kad je zima. :)

    ReplyDelete
  2. Super izgledaju i slatko je pakovanje, samo im dojam kvari ovo mineralno ulje odmah na drugom mjestu :/ mislim, nije da ga izbjegavam ali mogli su nesto kvalitetnije da stave :) imala sam jednu eveline kremu iz eko linije, i bila mi je iznenadjujuce dobra, s obzirom da je kostala 2-3 eura.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I* mene to iznenadjue s obzirom na cenu :) Da, to mineralno ulje malo kvari utisak, ali jbg treba probati. Ne moze svakom da odgovara :D

      Delete
  3. Do sada sam uvek imala pozitivno iskustvo sa Eveline kozmetikom i bas bih volela da probam ove kremice. Nisam ih vidjala ali cu ih potraziti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda nadjes u nekoj privatnoj apoteci, posto npr u DMu nisam videla bas ove. ;)

      Delete
  4. Nominovala sam te za Liebster nagradicu :)
    Baci pogled http://sjajnakosa.blogspot.com/2013/12/liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. Mineralna ulja i moje lice se ne slazu bas a s obzirom da je to 2.sastojak kremice mislim da cu je preskociti.:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako znas sta ti prija a sta ne, onda si svakako u plusu jer neces praviti greske ;)

      Delete
  6. Od Eveline kozmetike sam koristila micelarni rastvor i BB kremu. Kvalitet je generalno ok.
    Nisam probala njihove kreme za lice, a ove kremice nisam ni primetila u prodaji :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni ja ih nisam videla u DMu npr, ali ih ima po privatnim apotekama. Ja nisam ni znala da imaju i micelarnu i bb kreme! Aa! Svaki dan covek nesto novo sazna :D

      Delete
  7. Nisam ih nigde videla, a probala bih ih, deluju ok. Sad me jako zanima koja je to loša BB krema :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao nikako da napisem koju rec o njoj... Bas sam se ulenjila...

      Delete
  8. Хвала на рецензији. Приметила сам те креме у апотеци и чинило ми се да би биле добре за зиму, али нигде другде нисам могла наћи утиске о њима.

    ReplyDelete