Monday 16 December 2013

Tags and awards

You're it-again!


Hello ladies! I wasn't planning on writing a tag/award post this time, but I'm in a quite cheerful mood, listening to Christmas songs and I saw that MarryJ had also tagged me and the tag euphoria prevailed. Since the Liebster award hasn't changed it's rules, I won't write them again, but you can read them here. Actually somebody changed it a bit, because now there are only 10 questions and originally there were 11, but it's not very important. Let's get started!
***
Pozdrav cure! Nisam planirala da pišem ovaj post o nagradicama i tagovima, ali sam u prilično veselom raspoloženju, slušam Božićne pesme i još sam videla da me je MarryJ takođe tagovala, paje na kraju tagerska euforija preovladala.
Liebster nagrade nisu promenila pravila, pa ih neću pisati ponovo, već ih možete pročitati ovde. Zapravo, neko je malčice izmenio pravila, jer je originalno bilo 11 pitanja, a sada je 10, ali to i nije od velikog značaja. Pa, da počnemo!

Thank you Lidija and Tanja for nominating me in this post! Here are the answers to your questions.

1. Straight or curly hair?
Depends on the mood, but since I'm naturally curly I'd go with curly.
2. Favorite fashion accessory?
Currently it's my Mum's watch and these two bracelets (photo is in the serbian section).

3. Favorite skincare product and why?
Micellar water (currently Bioderma) because it does wonders when removing make up!
4. Favorite travel destination?
Still London or UK in general. I've set my mind on visiting a bunch of places and I won't settle down until I've seen them all.
5. Do you have a hobby and what is it?
Ummm... blogging? Yeah, that's a hobby.
6. Favorite book?
Oh nooooo! I have many favorites! Any book that makes me cry is my favorite :) If it has to be one, then- A Thousand Splendid Suns by Khaled Hosseini.
7. Favorite food and treat?
I eat almost everything, so it's better to ask me what I don't like. :) As for the treat, lets say it's Reese's cups.
8. Winter or summer travels?
Ummm... Doesn't really matter as long as it's traveling :)
9. How did you chose the name for your blog?
I wrote every idea, word or phrase that I could think of and after a few days of writing, I sat down and chose one (considering length, easy to remember, sound, etc.)
10. Message or advice to fellow bloggers?
If it's not a good quality post (photos and text) don't post it at all.
***
Zahvaljujem se Lidiji i Tanji na nominaciji u ovom postu! Evo i odgovora na vaša pitanja.

1. Ravna kosa ili lokne?
Zavisi od raspoloženja, no s obzirom da sam prirodno kovrdžava, odabraću lokne. 
2. Omiljeni modni dodatak?
Trenutno mamin sat i ove dve narukvice.



3. Najdraži preparativni proizvod i zašto?
Micelarna vodica (trenutno Bioderma), jer čini čuda u skidanju šminke! 
4. Omiljena putna destinacija?
Još uvek London i Velika Britanija uopšte. Zacrtala sam sebi da ću posetiti gomilu mesta i neću se smiriti dok ih sva ne posetim. 
5. Imaš li hobi i koji?
Paaaa... blogovanje? Da, i to je valjda hobi. 
6. Omiljena knjiga?
O neeeee! Imam mnogo favorita! Svaka knjiga koja me rasplače mi je omiljena. :) Ako baš mora da bude jedna, onda neka bude Hiljadu Čudesnih Sunaca, Haled Hoseini. 
7. Omiljena hrana i poslastica?
Jedem skoro sve, pa je bolje pitati me šta ne volim. :) Što se tiče poslastica, neka budu Reeses cups. 
8. Zimovanje ili letovanje?
Nije bitno, dok god se putuje. :) 
9. Kako si odabrala ime za blog?
Zapisala svaku ideju, reč i frazu koje sam mogla da se setim na papir i nakon nekoliko dana zapisivanja, sela sam i odabrala naziv (uzimajući u obzir dužinu, koliko lako se pamti, zvučnost, itd.) 
10. Poruka ili savet blogokoleginicama!
Ako nije kvalitetan post (slike i tekst), ne objavljujte.


I would also like to thank the casual princess on her nomination in this post! The answers to her questions are below.


1. Is there a product you can't leave the house without?
No actually.
2. If you had the option of shopping at MAC or Sephora for the rest of your life, which would you chose?
Sephora, but I'm not happy about it, because none of these are cruelty free.
3. Do you buy make up from websites like kupindo, kupujemprodajem (english versions of ebay)?
Rarely.
4. Would you rather leave the house with too much foundation or eyebrows that are too dark?
Too much foundation, because I can always use a wet wipe or tissue and take off the excess, while the eyebrows are a bit harder to fix.
5. Your favorite affordable mascara?
I have two: Oriflame Wonder Lash or Golden Rose City Style.
6. Which is the best cosmetics brand in your opinion?
I don't think there is one.
7. What do you drink when you go out with friends?
What don't I drink? :D Mostly beer or red wine.
8. The last person that kissed you is...?
Filip, a friend. Goodbye kiss one the cheek.
9. What is the cheapest and most expensive product that you have?
Cheapest-probaby Golden Rose City Style Mascara and most expensive-Bioderma micellar water (I'm writing about the products I have here with me in China).
10. What would you really like to get for New Years Eve?
Company here where I am.
***
Takođe želim da se zahvalim casual princess na nominaciji u ovom postu! Odgovori na njena pitanja se nalaze ispod.

1. Bez čega ne možete da izađete iz kuće?(neki produkt)
Nema takvog.
2. Kada biste imali opciju da do kraja života kupujete samo u MACu ili SEPHORI, šta biste izabrali?
Sephora, mada me ni jedna od ovih opcija ne raduje, jer nisu cruelty free.
3. Da li kupujete kozmetiku na sajtovima poput kupinda, kupujemprodajem i sl.?
Retko.
4. Da li biste pre izašli iz kuće sa previše i neizblendovanog pudera ili sa prejakim obrvama?
Previše pudera, jer višak uvek mogu da skinem vlažnom ili običnom papirnom maramicom, dok su obrve teže za popraviti.
5. Vaša omiljena pristupačna maskara?
Imam dve-Oriflame Wonder Lash i Golden Rose City Style.
6. Po Vašem mišljenju, koji je najbolji kozmetički brend?
Mislim da takav ne postoji.
7. Šta pijete kada uveče izađete sa društvom?
A šta ne pijem? :D Uglavnom pivo ili crveno vino.
8. Poslednja osoba koja Vas je poljubila je..?
Filip, drugar. Poljubac u obraz pred odlazak.
9. Koji je Vaš najeftiniji, a koji najskuplji kozmetički proizvod?
Najjeftiniji-Golden Rose City Style maskara, a najskuplji-Bioderma micelarna (govorim o proizvodima koje imam kod sebe trenutno u Kini).
10. Šta biste najviše voleli da dobijete za Novu godinu?
Društvo tu gde sam.



I also want to thank Monoklica for nominating me in her post, too. Thank you!

1. How did you decide to make your own blog and when?
I was sick and had nothing to do, so I wrote my impressions of Oriflame make up brushes on ana.rs forum, and a friend contacted me and asked me why don't I make a blog. At first I didn't want to, but after a few days I was so bored that I considered it and after the first very nervous post-I began to like it!
2. What do you like most about blogging?
Honestly? Making the posts and the feedback from my readers. Comments make me extremely happy.
3. Is there a number of posts you try to do every month?
Ten at least.

4. Do you look at what other bloggers write or do you write by your own discretion?
If I see something that another blogger does that I think is good, I keep it in mind but don't necessarily apply it to my own style.
5. What are, in your opinion, the ways to gain credibility?
 Sometimes I think you just have to be THAT kind of person and if you're not, you'll never have credibility. Posting regularly, writing honestly, no sponsored reviews, less PR products (they tend to make people think you're selling out, no matter how many times you say you're not), etc.
6. Do you read one topic oriented blogs or mix and match ones?
A bit of this and that, but I like to stick to one topic-cosmetics, except if the author writes very interesting non-cosmetics related posts (which is so rare).
7. Have you been to a blogger gathering and do you like that type of gatherings?
No. I don't have a specific opinion on those.
8. How much time does it take for you to prepare a blog post?
If my photos are taken, then it takes me around one hour to write the text and retouch the photos. If not, then it can take even a few days.
9. Since you've started blogging, do you buy more products or accumulate them?
None, even the opposite! Since I've started blogging, I've used more products and every buy happens only after I think it through and I'm sure it is necessary.
10. How often do you grant wishes for your readers?
Honestly? Never. I remember the requests, but I don't go off and running to write the requested. It is my blog after all...
***
Takođe želim da se zahvalim Monoklici na nominaciji u njenom postu. Hvala!

1. Kako ste se odlučile da pokrenete svoj blog i kada?
 Bila sam bolesna i nisam imala šta da radim, pa sam napisala svoje utiske o Oriflame četkicama na ana.rs forumu i javila mi se jedna drugarica i pitala zašto ja ne pišem blog. U početku nisam bila zainteresovana, ali mi je nakon nekoliko dana postalo toliko dosadno da sam počela ds razmišljam o tome i nakon prvog nesigurnog posta počelo je da mi se dopada!
2. Šta vam se najviše dopada kod blogovanja?
Iskreno? Sam proces pravljenja postova i povratna informacija od čitalaca. Komentari me čine jako sretnom.
3. Koliko postova mesečno se trudite da postavite?
Barem deset.
4. Da li gledate šta rade i pišu druge blogerke ili pišete prema svom nahođenju?
Ako mi se svidi nešto što druga blogerka radi, upamtiću ali neću nužno primeniti.
5. Koji su, prema vašem mišljenju, načini da se stekne kredibilnost?
Ponekad mi se čini da jednostavno moraš da budeš TA osoba, i ako nisi, moguće je da tvoj blog nikada neće ni steći kredibilitet. Redovno i iskreno pisanje, bez sponzorisanih recenzija, manje PR proizvoda (oni znaju da ostave utisak kao da se prodajete, ma koliko vi govorili da to nije tako), itd.
6. Da li više čitate tematske blogove ili blogove koji pišu o svemu i svačemu?
Pomalo od oba, mada više volim kozmetičke blogove, ali ću pročitati i neki drugačiji, ako osoba piše na zanimljiv način (a takve je teško pronaći).
7. Da li ste bile na nekom blogookupljanju i da li vam takva druženja prijaju?
Ne. Nemam neko posebno mišljenje o istima.
8. Koliko vam vremena treba da pripremite jedan blog post?
Ako sam fotografisala sve, onda mi treba nekih sat vremena da napišem tekst i obradim fotke, ali ako nisu, može da potraje i par dana.
9. Da li više kupujete ili gomilate proizvode od kada vodite blog?
Ne, naprotiv! Od kad sam počela da pišem blog, više trošim proizvode i pre svake kupovine tri puta razmislim da li mi to zaista treba.
10. Koliko ispunjavate želje vašim čitaocima?
Iskreno? Nikad. Pamtim želje i zahteve ali ne trčim odmah da kucam post o tome. Ipak je ovo moj blog...


And now for the very cool Nail Obsession tag that I got from MarryJ! :) Thank you! See her post here.


1. What's your favorite nail polish brand?
Let's say it's OPI, even though I only have a few of them.
2. Glitter, yes or no?
Yes but only to look at, because removing it is a nightmare!
3. When do you remove your nail polish?
There's no specific day. 3-4 times a week tops.
4. What is the favorite color of your nails?
Any coral shade will do.
5. Dark or light nail polish shades?
Currently I'd go with light.
6. Which nail polish do you currently have on your nails?
My very first OPI, called My Very First Knockwurst.
7. Matte nails, in our out?
Definitely in, even though I don't wear them very often.
8. French manicure?
No! Old! Out! Looks very clean but boring.
9. Favorite winter and summer color?
Red for winter and pink for summer, if I have to chose. :p
10. How many nail polish bottles do you have?
Not a lot. Here in China I have only 14 because I couldn't take 'em all, but at home I have maybe 60-70.

11. Which brand nail polishes do you have most in your collection?
Currently OPI's, but overall Golden Rose.
12. What is the most frequent color in your collection?
Fuchsia pink.
13. Are there any colors and finishes that you don't have in your collection?
Of course there are! I sure hope so, otherwise it would be a boring polishaholic life :D
14. Is there a nail polish you're wondering why you haven't thrown away yet?
Haha! About half of my collection back home! Seriously. There are many Golden Rose protein polish bottles that are way to old but I keep them just because my collection is more colorful that way.
***
A sada prelazimo na veoma zanimljiv nail obsession tag, za koji me je odabrala MarryJ! :) Hvala ti! Pogledajte njen post ovde.

1. Koja je tvoja omiljena marka lakova?
Hajde da kažemo da je OPI, iako ih nemam mnogo.
2. Glitter, da ili ne?
Da, ali samo za gledanje, jer je skidanje istog prava noćna mora!
3. Kada menjaš lak na noktima?
Ne postoji određeni dan. 3-4 puta nedeljno maksimalno.
4. Koja je tvoja omiljena boja na noktima?
Bilo koja koralna će biti dobra.
5. Tamni ili svetli lakovi?
Trenutno su to svetli.
6. Koji lak imaš na noktima u ovom trenutku?
Moj prvi OPIć, zove se My Very First Knockwurst.
7. Mat nokti, in ili out?
Definitivno in, mada ih ja ne nosim često.
8. Frenč manikir?
Ne! Staro. Aut. Nokti izgledaju čisto, ali dosadno.
9. Omiljena zimska i letnja boja?
Crvena za zimu, roze za leto, ako moram da biram. :p
10. Koliko lakova imaš?
Ne puno. Ovde u Kini imam svega 14 komada, jer nisam mogla da ponesem sve, a ukupno kod kuće imam možda 60-70.
11. Od kog brenda imaš najviše lakova u kolekciji?
Trenutno u Kini su to OPI lakovi, a inače Golden Rose.
12. Koja boja je najčešća u tvojoj kolekciji?
Roze boja fuksije.
13. Da li postoje boje i finiši koje nemaš u kolekciji?
Naravno da postoje! Iskreno se nada da postoje, jer bi u suprotnom bio veoma dosadan lakoholičarski život.
14. Za koji lak se pitaš zašto ga još nisi bacila? :D
Haha! Odprilike pola moje kolekcije kod kuće! Ozbiljno. Imam dosta onih Golden Rose protein lakova, koji su prastari, aliih čuvam samo zato što mi ovako kolekcija izgleda šarenije.

I will nominate 11 bloggers for both of these tag-Liebster and Nail Obsession. I would really love to read the answers from: Di, Azra, Zvezdana, Prasence, Marija, Bebichica, Stasha, Mell, Supernova, Mrs. Fox, Tijana, even if it's in the comments below.
***
Nominovaću 11 blogerki za oba taga-Liebster i Nail Obsession. Zaista bih jako volela da pročitam odgovore na pitanja gorenavedenih devojaka, pa makar i u komentarima ispod.
 My questions are:/Moja pitanja su sledeća:

1. What does your perfect morning look like?/Kako izgleda vaše savršeno jutro?
2. How long does it take you to file and paint your nails?/Koliko vremena vam treba da oblikujete i nalakirate nokte?
3. You have an impotrant meeting, which one will you chose? Nice make up or perfect nails?/Imate važan sastanak, šta ćete odabrati? Lepu šminku ili tip-top nokte?
4. DIY of buy? Why?/Uradi sam ili kupi? Zašto?
5. At what age did you first do your eyebrows?/ S koliko godina ste prvi put sredile obrve?
6.  What is your dream job?/Koji je vaš posao iz snova?
7. The most important steps of your make up routine are?/Koji su najbitniji koraci vaše rutine šminkanja?
8. If you had to chose, which one would it be-gel nails or short nails?/Ako biste morale da birate, šta biste odabrale-gel nokte ili kratke nokte?
9. Describe your favorite outfit./Opišite mi kako izgleda vaša omiljena odevna kombinacija.
10. What are the three most important steps in blogging?/Koja su, po vama, tri najbitnija koraka u blogovanju?
11. What do you think of these tags?/Šta mislite o ovim nominacijama i tagovima?


And to leave you with a bit of my good mood, here's a song that's currently playing on my computer :) Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
I da vas ostavim uz malo mog dobrog raspoloženja, evo jedna pesmica koju trenutno slušam :) Hvala na čitanju!
:*
TamaraF
 

14 comments:

  1. Mene su davno prestali da taguju pošto nikad nemam postove ovog tipa :) Ipak, zanimljivo mi je da ih pročitam kod drugih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaah, znala sam da je bio jos neko! Kuckala sam u zurbi a tebe htedoh isto. Ali ti si mi jako ozbiljna blogerka, pa mi je neki put bzw da kvarim koncepciju tako dobrog bloga. No uvek su dobrodosli odgovori :D Zanimljivo je :D

      Delete
  2. Pošto sam u martu radila ovaj tag jedno xy puta, pa odgovarala na pitanja, ostaviću odgovore ovde u postu :). Hvala ti na nominaciji <3.

    1. Recimo da je dovoljno da me probudi dobra vest (kao jutros i u subotu) i sve je savršeno.

    2. Oblikovanje je 15ak minuta, lakiranje - zavisi. Ako je mono varijanta brzo to ide, isključivo je do formule,možda 10 minuta, a ako radim neki nail art, duže svakako.

    3. Ne mogu da izaberem, sve je uvek na mestu na bilo kom sastanku. Baš vodim računa stvarno.

    4. Opet, zavisi šta je u pitanju. Dosta pravim, ali dosta i kupujem.

    5. Prvi put sam ih sredila u petom osnovne. Sredila - u krajnje lošem kontekstu.

    6. Raditi više poslova, kao i sada, samo u budućnosti na višem nivou, sa više prava, obaveza i odgovornosti.

    7. Izblendati sve i da finalni rezultat izgleda čisto i uredno. Ne bih specijalno izdvajala.

    8. Kratke nokte, uvek. Znala sam i po pola godine da šetam bez svojih dugih, ali gel ne bih stavljala. Imam svoje razloge, uglavnom je pitanje higijene u koju sumnjam. Opet, nikada nisam radila manikir u salonu, uvek sama.

    9. Bela košulja, uske tamne farmerke i nude cipele + vezana kosa u rep iako nije pitanje :).

    10. Naredne tri stvari dele prvo mesto - pismenost, profesionalizam i objektivnost - sve se prosto podrazumeva. Moj stav samo, naravno.

    11. Interesantni su, mada se preterano konzumiraju i osobe se dominantno ne pridržavaju pravila. Generalno volim da pročitam, zato što saznam još nešto o osobi koju pratim :)!

    NAIL tag

    1. Nemam omiljeni brend lakova.
    2. Da, umereno.
    3. Nema pravila, nekada 2 puta u toku dana, a nekad nedelju dana ne pipnem. Bitno je samo da je uredno sve.
    4. (NE)očekivano nude :D
    5.Svetli.
    6. 2 laka iz p2 seta za french.
    7. Nema tu in ili out, bitno je da se meni sviđa.
    8. Nosim upravo posle duže vremena.
    9. Nisam fan boja, uvek nešto neutralno.
    10. Stotinak.
    11. China Glaze, Golden Rose.
    12. Mlečna, nude, rozikasto (svetlo)
    13. Apsolutno.
    14. Ne pitam se, bacim ako mi nešto nije po volji

    Uh, evo ga :)), još jednom, hvala ti na nominaciji :))!

    ReplyDelete
  3. Ja sam nova, meni je prvi put da sam tagovana, nemam pojma ni čemu služi zapravo, ali mi je jako prijatno bilo da čitam tvoje odgovore na moja pitanja. :)
    Kiss od Monoklice :*

    ReplyDelete
  4. Hvala ti na nominaciji, uvek se obradujem kad vidim svoje ime :D Bilo mi je baš zanimljivo da saznam nešto više o tebi :)
    Odgovoriću ti ovde na pitanja jer sam već pravila ovakve postove nekoliko puta.

    Liebster:

    1. Moje savršeno jutro bi bilo ne nekom putovanju. Nije bitno gde ni kako, nego sama činjenica da me tog dana čeka nešto novo i uzbudljivo :)
    2. Iako uvek imam sređene i nalakirane nokte to je beauty proces koji najmanje volim, sve ukupno traje možda nekih 15-ak minuta i uvek se trudim da traje što kraće :D
    3. I lepa šminka i tip-top nokti ;)
    4. Volim da vidim DIY i sve te ideje ali nisam se sama dovoljno oprobala u tome da bih znala odgovor na ovo pitanje.
    5. Uopšte se ne sećam, verovatno je to bio početak srednje škole.
    6. Full time blogger :D a u malo realnijem svetu, prevodilac
    7. Ne mogu da izdvojim najbitnije korake, ali recimo da ruž i senke nisu nešto što obavezno nosim
    8. Kratki nokti uvek, gel nokti su mi previše veštački
    9. Neka letnja lepršava haljina i to je sve :)
    10. Kvalitet, doslednost sebi, originalnost
    11. Ja volim ovakve tagove, zanimljiv su mi način za malo bolje upoznavanje devojaka čije blogove pratim i cenim.

    Nail Obssesion:

    1. Omiljena marka lakova mi je Kiko. Izbor je ogroman, cene jeftine, kvalitet odličan
    2. Glitter da, ali slažem se da je užasan za skidanje, uvek pomislim nikad više, ne bude tako i sve iz početka :D
    3. Lak menjam na svaka 3-4 dana
    4. Omiljena boja na noktima mi je pastelno roze, neka kreč varijanta
    5. I tamni i svetli
    6. Trenutno imam Kiko - Pearly Light Pink i H&M - Pink Bling Bling
    7. Mat nokti, naravno
    8. French manikir volim ali samo ako ne izgleda neuredno ili veštački
    9. Letnja tirkizna, a zimska sve nijanse crvene
    10. Ovde u Španiji imam nekih 30-ak a u Beogradu bar još toliko
    11. Nisam sigurna, u mojo kolekciji nema čega nema, ali mislil da je Kiko u pitanju
    12. Koralna
    13. Naravno da postoje, recimo crna koju nikako ne volim na noktima
    14. Ne pitam se, redovno gledam da li je neki za bacanje :D

    :)

    ReplyDelete
  5. Eh ja cu ti odgovoriti ovde jer sam pre neki dan pisala ovakav post pa ne bih sad jos jedan :) Inace ja trenutno citam ovu sledecu knjigu od Hoseinija - I planine odjeknuse i isto je super.Jesi li je citala?

    1. Kako izgleda vaše savršeno jutro?
    Malo grljenja sa muzem pre nego sto bas moram da ustanem a onda dobra kafa. U principu to svaki dan i radim :) Nista vise i ne zelim. Osim ako mogu da kazem nesto nadrealno tipa budjenje na bahamima dok me budi sum talasa i miris mora. :D
    2. Koliko vremena vam treba da oblikujete i nalakirate nokte?
    Bas malo. Tipa 10ak min najvise i to ako imam neki zahtevan lak. Retko kad pokusavam nesto mnogo kompleksno sa lakiranjem jer nisam previse vesta. Onda mi treba vise vremena naravno.
    3. Imate važan sastanak, šta ćete odabrati? Lepu šminku ili tip-top nokte?
    Sminku naravno. Nokti su mi uvek u drugom planu u odnosu na moju voljenu sminku.
    4. Uradi sam ili kupi? Zašto?
    Oba, mada cinjenica je da imam vise kupovnih stvari. Nemam mnogo volje i zelje da pravim stvari osim po nekad kad mi dune.
    5. S koliko godina ste prvi put sredile obrve?
    Uuuuuh nemam pojma, mislim da je bilo na kraju osnovne skole. Posle sam ih samo jos za nijansu smanjila i to je to. A onda mi je mladja sestra poverila i njene da sredim jer sam svoje dobro uradila :)
    6. Koji je vaš posao iz snova?
    Ja sam jedna od onih koja bi volela sve zivo da radi. Volim i svoj posao jako, a to je bavljenje naukom. Mada ako bih morala neki drugi sad da biram....da putujem po svetu i radim TV emisije o putovanjima ili o zivotinjama na tim mestima ili tako nesto.
    7. Koji su najbitniji koraci vaše rutine šminkanja?
    Baza za senke! Sve ostalo moze da se menja ali baza je uvek tu. I maskara, ali ne previse.
    8. Ako biste morale da birate, šta biste odabrale-gel nokte ili kratke nokte?
    Ma kratke nokte, smara me sve ostalo sto nisu prirodni nokti, nisam to nikad praktikovala.
    9. Opišite mi kako izgleda vaša omiljena odevna kombinacija.
    Uh pojma ti ovo nemam. Farmerke, sako i neka super kul majica ispod. I stikle. Mada njih redje nosim.
    10. Koja su, po vama, tri najbitnija koraka u blogovanju?
    Pa ako si beauty blogger, dobre fotografije, da znas da pises i iskrenost+ljubav prema onome sto radis.
    11. Šta mislite o ovim nominacijama i tagovima?
    Borim se izmdju toga da ih volim i da su mi dosadni. Ali su svakako koristi za otkrivanje novih blogova. Ja nekad bas uzivam da citam ove odgovore, a nekad me i mrzi pa samo preskacem takve postove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee nisam, evo sad sam je skinula s neta, ali trenutno citam 50 shades od grey, pa cu kad dodjem sebi uhvatiti Hoseinija. Sta cu, moram da downloadujem kad mi trenutno nisu dostupne knjige na srpskom (a bome ni na engleskom).
      Ti si kao ja, sve zavisi od raspolozenja. Ima kad momentalno zatvaram prozor kad vidim neki tag :D Mada, sve zavisi i od osobe koja je pisala tj, da li mi se dopada blog.
      HVala ti u svakom slucaju! :)

      Delete
  6. Pišem odgovore uskoro. Hvala ti za tag. Ljubim te :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!

      http://mrsfoxsbeautybox.blogspot.com/2013/12/liebster-award-no-4-i-no-5-and-happy.html#more

      Delete
  7. Helloo! :)
    evo i ja da se zahvalim i ovde za nominaciju :]] ...tu cu i utipkati odgovore kao i cure iznad, da budemo sve na jednom mestu!:)

    1. Koja je tvoja omiljena marka lakova?
    Trenutno Colorama od Maybelline, jer sam vlasnica nekoliko nijansi koje su mi jako lepe + dugotrajan je lak i lako se skida..

    2. Glitter, da ili ne?
    Obozavam ovakve nijanse, cinjenica je da su nocna mora za skidanje, ali ipak im ne mogu odoleti :o

    3. Kada menjaš lak na noktima?
    Zavisi.. Prosek 2-3 puta nedeljno, mada umem kao i Dijana opsesivno 2-3x na dan da menjam iz nekog svog hira :)

    4. Koja je tvoja omiljena boja na noktima?
    Moram izdvojiti 4: Crvena uvek izgleda zenstveno, bela negovano, ljubicasta otmeno, a tirkizna je za moju dusu (:

    5. Tamni ili svetli lakovi?
    I jedni i drugi podjednako...

    6. Koji lak imaš na noktima u ovom trenutku?
    Opi Solitaire, omiljeni lak, ide mi podjednako uz zimu i leto <3

    7. Mat nokti, in ili out?
    Ja ih volim :)

    8. Frenč manikir?
    Da - ali ne u standardnim bojama, vec stavljam srebrne "vrhove" na ljubicastu ili roze bazu, to bas volim :)

    9. Omiljena zimska i letnja boja?
    Isto kao i gore, sve 4 praktikujem u svako doba :)

    10. Koliko lakova imaš?
    Hmm.. Ima ih mnogo u korpici gde mi stoje, ali zaista upotrebljivih najvise 30tak :)

    11. Od kog brenda imaš najviše lakova u kolekciji?
    Od svega imam po 4-5 komada.. Colorama, Opi, Golden Rose, China Glaze, Essence...

    12. Koja boja je najčešća u tvojoj kolekciji?
    Tirkizna ^_^

    13. Da li postoje boje i finiši koje nemaš u kolekciji?
    Nisam ljubitelj zutih i trava-zelenih nijansi, pa njih i ne kupujem :) mada sigurno ima jos dosta toga sto mi fali...

    14. Za koji lak se pitaš zašto ga još nisi bacila? :D
    Opi Ds extravagance x) to mi poklon od sestre i jedan od omiljenih lakova ikada, ali em sto vise nije upotrebljiv, em sto je cep unisten, jer sam 5x acetonom kapala da se otopi lak koji je zablokirao otvaranje... Ali uspomena mi je, sta cu :)

    ______________________________________________________________________________________________


    1. Kako izgleda vaše savršeno jutro?
    Mozda su to ona jutra kada znam da me u tom danu ocekuje nesto sto me raduje :)

    2. Koliko vremena vam treba da oblikujete i nalakirate nokte?
    Sve skupa mozda 20 minuta, pola sata najvise.

    3. Imate važan sastanak, šta ćete odabrati? Lepu šminku ili tip-top nokte?
    Ne sminkam se previse, pa bih stigla to da resim, a i nalakiram nokte u neku neutralnu boju :)

    4. Uradi sam ili kupi? Zašto?
    I jedno i drugo! :)

    5. S koliko godina ste prvi put sredile obrve?
    Ne secam se... Mozda u 7. ili 8. razredu osnovne...

    6. Koji je vaš posao iz snova?
    Prvi idealan jeste da zivim od svog hobija jer je to ono sto najvise volim, a drugi bi bio rad u struci (urbanizam), kad vec izgubih ovoliko godina na fakultet :D

    7. Koji su najbitniji koraci vaše rutine šminkanja?
    Olovka za oci -> labelo/grozdjana mast. Nekim danima i maskara i malo pudera, a za uvece i senka i rumenilo :)

    8. Ako biste morale da birate, šta biste odabrale-gel nokte ili kratke nokte?
    Prirodni nokti, probala drugo vise puta i nije me usrecilo, tako da prirodni, bili kratki ili dugi :)

    9. Opišite mi kako izgleda vaša omiljena odevna kombinacija.
    Omiljene kombinacije su mi one za specijalne prilike, jer se tada obucem bas po svom ukusu, i svaki detalj je na svom mestu :)
    A za svaki dan umem ici totalno haoticna, kao da sam lopatom bacala stvari na sebe, pa molim Boga da nikoga ne sretnem.

    10. Koja su, po vama, tri najbitnija koraka u blogovanju?
    Imati teme, imati bar par puta mesecno vremena da se posvetis tome... I da te to na neki nacin ispunjava :)

    11. Šta mislite o ovim nominacijama i tagovima?
    Super su mi, uvek sam volela leksikone i pitanja, pa me ovo vraca u to doba i uzivam tipkajuci odgovore i citajuci tudje! :))

    Pozdravljam te :) ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe :) I ja im zato ne odolevam :) Uvek sam volela leksikone, to je bilo vreme! Hvala ti, uzivala sam dok sam citala.

      Delete
  8. Hvala na nominaciji..:* I ja cu ovde da odgovororim posto sam vec pisala na blogu.:)

    1. Probudim se, pogledam telefon a tamo u poruci <3 od neke drage osobe.:)

    2. Izmedju 15 min i pola sata, zavisi od raspolozenja i vremena uglavnom.

    3. I jedno i drugo stižem ali ukoliko bih baš morala da izaberem jedno to bi sigurno bila šminka.

    4. Iskreno više volim da kupim kada se radi o stvarima jer mislim da ima ljudi koji super rade nešto što meni ne ide od ruke a što se tiče nege volim i jedno i drugo.

    5. Sa 14.godina pred malu maturu ja mislim mada moguce da je i pre ali se ne sećam.

    6. Grafički dizajner ili organizator venčanja.:)

    7. Puder,maskara i balzam za usne a kasnije sve ostalo.

    8. Kratki nokti.

    9. Leti: lepršava haljina pastelnih boja i ravne sandale; Zimi: topli dzemperi,farkerke i duboke čizme.

    10. Slobodno vreme, smisao ili znanje o temi o kojoj pišeš i želja da to podeliš sa drugima.

    11. Zanimljiv način da se bolje virtuelno upoznamo.:)

    To je to od mene.:))

    ReplyDelete
  9. znam znam nisi me imenovala stvarno zalim sto nemam blog al, cim vidim pitanja, moram da odgovaram nadam se da me neces osuditi



    1.najlepse jutr koje sam ikad dozivela bilo je na ekskurziji u krupnju uvek sam se budila sa drugarica i sacekala poziv od mame i tate..


    2.oko pola sata ako hocu da licie na nesto...


    3.pa tip top nokte naravno


    4.oba zavisi za sta


    5.ne secam se........


    6.kancelarija i lepe tapete upravo ovaj koji sada radim


    7. labelo i krema

    8.kratki vise volim prirodno


    9. lei teksas sorc i neka leprsava majca na jedno rame u jarkoj boji a zimu MRZIM

    10.kao sto rekoh nemam blog ali mislim da je najvaznije pisanje posta..

    11.kulllllllllllllllllllllllllllllll

    jos jednom izvini ali isam mogla da odolom to je jace od mene

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Nikakav problem, uzivala sam! Hvala ti :)

      Delete