Wednesday 18 December 2013

Golden Rose Rich Color No.7

A bit of Summer to brighten the day!


I don't know about you all, but here in China the weather is relatively nice, a bit cold, rainy but nothing special. It's winter of course. I like winter time, but if there's no snow, cold or dark it's not winter for me and that's why you can still see me wearing colors like this one.
***
Ne znam kako je kod vas, ali ovde u Kini je relativno lepo vreme, pomalo hladno, kišovito, ali ništa posebno. Naravno, zima je. Volim zimu, ali ako nema snega, hladnoće i mraka, za mene to nije zimsko doba i zato me još uvek možete videti s ovakvim bojama na noktima.


Like all the other Golden Rose Rich Color nail polishes, this one is no exemption, so it's very pigmented, a very good one-coater and it dries super quick! The number is 07.
***
Kao i ostali Golden Rose Rich Color lakovi, ovaj nije izuzetak, pa je jako pigmentovan, odličan jednoslojac i suši se super brzo! Broj na poleđini je 07.




At first I thought it was a coral color, but later I noticed that it's more and more bright pink or fuchsia. In the shade it can fool you into thinking otherwise. At one moment I even thought it's a bubble gum pink :) It's a beautiful color! Perfect for summer and all you summer lovers.
***
Isprva sam mislila da je ovo koralna boja, ali sam kasnije primetila sve više drečavo roze i boje fuksije. U hladu može da vas zavara i da pomislite suprotno. U jednom trenutku sam čak pomislila da je pink boja žvakaće gume :) Divna je boja! Savršena za leto i za sve vas koji volite isto.




The brush is flat and wide and with a little practice you can cover your whole nail in one move with it.
***
Četkica je pljosnata i široka i uz malo vežbe moguće je s njome prekriti ceo nokat u jednom potezu.


As usual, I applied a base coat (Moyra in this case), two coats of this lovely pink and one thick coat of Seche Vite Dry Fast top coat. The color lasted a full week on my nails!
***
Po običaju, ja sam prvo nanela bazu za nokte (Moyra u ovom slučaju), dva sloja ove divne pink nijanse i jedan deblji sloj Seche Vite brzosušećeg nadlaka. Ovaj lak mi je na noktima stajao punih nedelju dana!




The bottle holds 10.5ml of polish and I bought it in Kristabell in Belgrade for approx. 200 dinars.
***
Bocica ima standardnih 10,5ml, a kupila sam je u parfimeriji Kristabell u Beogradu za nekih 200 dinara.









What do you think of the color? Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
 Kako vam se dopada boja? Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Boja je fenomenalna. Totalno mi je neverovatno da je lak stajao nedelju dana. Mada to zavisi bas od noktiju. Meni neki drze po 4 dana a namazem oja sestra i unisteni su za 1 dan. Bas me znaima koliko bi kod mene izdrzala ta kombinacija koju si ti nanela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Mislim da je i do laka a i do noktiju, mada verovatno vise do noktiju. Moj prvi OPI-My Very First Knockwurst mi nije izdrzao jedan ceo dan i probala sam sve moguce nacine, baze, bez baza, top coatove i posle godinu dana on i dalje traje dan, maksimum dva... :p

      Delete
  2. Kako je lepa boja,moderna i interesantna. :)

    ReplyDelete
  3. divna boja, kako sam se uzelele leta

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, ali me plasi ovo kinesko letojer je uzasna vlaznost vazduha... :)

      Delete
  4. Nisi primetila moj komentar kako se kaže aceton, ali vidim da si ga našla. Pitala sam jednu kineskinju i napisala mi je aceton na ceduljčetu :)
    Lepa boja laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah jao izvini, vidis da odgovaram mesec dana kasnije... Malo me je vreme pregazilo, pa sad vadim fleke :)

      Delete
  5. Savršena boja, za takve nije ni bitno kakvo je vreme ;)

    ReplyDelete
  6. Hehe, nemam mnogo GR lakova, ali imam upravo ovu boju :D

    ReplyDelete
  7. lak je divan. a kod nas je vrema, hvala Bogu ,suncano.... da ne ureknem vise volim leto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao sto kasno odgovaram.. Izvini.. Sad vam bome pada sneg, bilo bi lepo ono sunce uz ovaj lakic :)

      Delete
  8. Divna je boja :)
    Kako ni s od snega u Srbiji, vreme je da se vratimo svetlim bojama i zanemarimo to koje je godisnje doba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha sve do sada ga nije bilo! Kod mene ga nece ni biti jer je vreme lepo, 24 stepena. Toliko o zimi. Pribojavam se leta. :D

      Delete