Tuesday 24 September 2013

NYX Jumbo Eye Pencil-Milk


Hiii everyone! Greetings from Greece! I've missed posting in the last couple of days, but (of course) we didn't have internet. I tried to fix it, but some problems just can't be fixed. I'm sitting on the beach now, facing the sea, drinking tea (!) and taking medicine. It took me only two days this time. I'm not very sick, but it's coming. Ah... It's just my luck.
***
Ćao svimaaa! Pozdrav iz Grčke! Baš mi je falilo kuckanje postova poslednja dva dana, ali (naravno) nismo (i i dalje nemamo) internet. Pokušala sam da to popravim nekako, ali neki se problemi baš ne daju rešiti. Trenutno sedim na plaži, gledam u more, pijem čaj (!) i lekove. Ovaj put mi je trebalo samo dva dana. Mislim, nisam jako bolesna, ali sustiže me. Ah... To je moja luda sreća.



Anyway, I wanted to show you my last purchase while I was in Serbia. It's this NYX Jumbo Eye Pencil in shade Milk (604). It's a lovely white pencil, one of those thick pencils. I bought it at Alexandar Cosmetics in Novi Sad and the price was (and I believe still is) 400 rsd.
***
Uglavnom, htela sam da vam pokažem svoju poslednju kupovinu dok sam bila u Srbiji. U pitanju je NYX Jumbo olovka za oči u nijansi Milk (604). Ovo je divna bela olovka, jedna od onih debljih. Kupila sam je u Alexandar Cosmetics-u u Novom Sadu i cena je bila (odnosno i dalje je) 400 dinara.



It's quite soft and easy to work with, it doesn't hurt my lids when I apply it and it stays on the waterline for a long time. I usually have trouble with pencils because they don't stay on my waterline. I blink a few times and they're gone. This one lasted the whole evening, more precisely 5-6 hours. Then I took my make up off, but it would probably be on longer if I didn't.
***
Prilično je mekana i laka za upotrebu, ne bole me kapci kada je nanosim i na waterline-u odnosno vodenoj liniji (tj. delu iznad trepavica na donjem kapku) ostaje prilično dugo. Uglavnom sa time imam problema, jer olovke ne ostaju na mom waterline-u. Trepnem par puta i nestanu. Ova je stajala celo veče, tačnije 5-6 sati. Onda sam skinula šminku, inače bi verovatno stajala i duže.





At first I didn't want to buy this pencil, because I thought it was a bit pricey for a plain pencil, but o boy was I wrong. Yes it is 400 dinars, but it's worth every dinar! The package is nice, clean, and the pencil is amazing! If you want your eyes to look brighter and bigger, use this white pencil on the waterline.
***
U početku nisam imala nameru da kupim ovu olovku, jer sam smatrala da je preskupa za jednu običnu olovku za oči, ali sam se baš prevarila. Da, 400 dinara je, ali vredi svaki dinar! Ambalaža je lepa, čisto bela, a olovka je fantastična! Ako želite da vam oči deluju veće i nekako otvorenije, koristite ovu olovku na waterline-u.




Here are some swatches of the pencil, as you can see it's very pigmented.
***
Evo par svočeva olovke, kao što vidite baš je pigmentovana.


If you're interested in the ingredients, I tried to take photo of them. 1 out of 10 photos were good. :)
***
Ako vas zanima sastav, pokušala sam da fotografišem i to. 1 od 10 slika je dobro ispala. :)




Here is last nights look. I used this NYX Milk pencil as an eyeshadow base and I have to say that all the lighter colors really popped out! Do not pay attention to my crazy hair, or any mistakes in my make up, I am coming down with something, and mistakes are allowed in this case.
***
Evo sinoćnje šminke. Koristila sam ovu NYX Milk olovku kao bazu za senku i mora priznati da sam oduševljena kako su svetlije boje zablistale uz pomoć nje! Ne obraćajte pažnju na moju poludelu kosu ili bilo kakve greške što se šminke tiče, nešto me je sastavilo i dozvolila sam sebi greške u ovom slučaju.



What do you think of the pencil? Would you buy it?  Hope you are doing well!
Best wishes from Sarti!
xoxo,
TamaraF
***
Kako vam se dopada olovka? Da li biste je kupili? Nadam se da ste svi dobro!
Puno pozdrava iz Sartija!
:*
TamaraF




29 comments:

  1. ne znam zašto ju još nemam, a tako dugo mi je na listi za kupovinu, morat ću to promijeniti :)

    ReplyDelete
  2. Bas si krasna, jos bolesna, a koza ti blista! Toliko sam citala o ovoj olovci, ali kako mi je jos uvijek nedostupna, nasla sam zamjenu u Gabrini olovci. Dobra je i ona, malo manje kremasta nego NYX, ali kao baza, odlicna. Ozdravi brzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ti treba pomoc u nabavci, moguce je da ce i kod mene u grad uskoro da dodje NYX sminka, pa bih ti rado dopremila sve sto zelis <3
      HVala ti draga! A bas se ne osecam najbolje. Evo i sad kuckam i preko glave mi je, hocu samo da legnem. Jos kada bi mi neko skuvao nesto... :)

      Delete
  3. OD sad je na mojoj listi zelja!!
    Super si se nasminkala, i zelim ti brz oporavak!! :)) :*

    ReplyDelete
  4. Wow, savrsena je! A ten ti je za desetku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eee to je od kad sam prestala ga koristim Garnier BB kremu! :D Haha! Ljubim te!

      Delete
  5. Jedva čekam da stigne kod nas, odavno je želim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad stigne, pojuri, jer je kod nas u startu nestala, sad je opet imaju :)

      Delete
  6. Sartiii :) Bila sam tamo pre dve nedelje..uzivaj, prelepo je...Ako mozes poseti plaze u blizini, kao sa razglednice su...Olovka je super, imam je i koristim na razne nacine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, daaa! Obozavam Sarti! Icicu na Orange i Gou, a sutra-prekosutra cemo da prosetamo kozijom stazicom preko brda :)

      Delete
  7. nadam se da ces brzo ozdraviti i da ces moci da uzivas u moru!
    a sto se tice olovke i ja sam je juce kupila i jedva cekam da pocnem da je koristim! kazu da je savrsena kao baza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danas sam vec zivnula! Grcno domace vino cuda cini :D Ushikala sam se posteno. :D
      Jao pocni da je koristis, divna je :)

      Delete
  8. Divota od olovke! Predivno si se našminkala :)
    Brzo ozdravi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa! Hocu, potrudicu se. A i sinoc sam se trudila :D

      Delete
  9. Nista ja tu ne bih dirala :D Zanima me da li je na waterlinu bas bela? Najcesce samo maskaru nosim preko dana, a treba mi bela olovka da mi otvori oci, pa me zanima da li ce biti preveliki kontrast? Ne znam da li sam se lepo izrazila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E jeste. Malo sam preterala s belim to vece, ali sam bila umorna, pa sam smatrala da je to dobro resenje. Ista NYX olovka je i na waterlineu i na celom kapku kao baza. I dosta dugo stoji na wl. To mi znaci jer meni ostale brzo sidju...
      U sustini mislim da nece biti preveliki kontrast, no ja uvek na kapak stavim neku senkicu, pa ajlajner i onda ta bela ne iskoci toliko, ali daje efekat (ovo mislim generalno na bele). Nisam probala samo npr s masskarom da je kombinujem. Ako budem, javljam :)

      Delete
  10. Wow... Nisam ljubitelj plaee senke, ali bas mocno izgleda na tebi... Odusevljena sam

    ReplyDelete
  11. A baš sam se pitala što te nema! Uživaj u moru! Olovku svakako nameravam da probam, a baš si lepe nijanse stavila u ovom looku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Coxy! Uzivam, uzivam... jos da je zdravstveno sve u redu.... :p Al jbg ne moze sve...

      Delete
  12. Replies
    1. Hahahaha kad vidim ovakav komentar toliko se nasmejem :D

      Delete
  13. Uzivaj draga i lepo se odmori :D
    Savrseno si se nasminkala :)
    Sto se olovke tice, nemam pojma ni kako bih je koristila osim za waterline jer imam Maybelline beli Tattoo koji je dobar za naglasavanje nijansi senke :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa da cula sam i za Maybelline ali ih nemam. Hvala ti Cakice! <3

      Delete
  14. Planiram da je probam jer sam toliko dobrog cula o njoj. :) Jedino me odbija to sto mora da se zareze.
    P.s. Jako mi se dopada look, ide ti odlicno uz boju ociju. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno! Volim ovakve lookove leti! Neekako su rashladjujuci :D
      Ja sam je evo koristila vec 5 puta i jos uvek ima dobar vrh i ne trazi rezanje. Videcemo kako ce kasnije biti... :)

      Delete
  15. cao, da li je olovka na izvlacenje, ostrenje... ? videla sam u uscu olovku ali nisam bas skontala :s

    ReplyDelete