Tuesday 17 September 2013

Allin Brush Cleanser




I've never given any thought to buying a brush cleanser before. Mainly because they are quite expensive and also because I used soap, shampoo or a face product to clean them. I just figured that of all the products I buy, this I need the least. A couple of days ago I got this lovely Allin Make Up Brush Cleanser from Bamby, who organized a giveaway on her blog. I was so excited that I washed most of my brushes straight away. :)
***
Nikada nisam razmišljala o kupovini formula za čišćenje četkica za sminku. Uglavnom je to zato što su prilično skupe i još zato što sam koristila sapun, šampon ili gel za umivanje lica da operem svoje četkice. Jednostavno sam smatrala da mi pored silnih proizvoda koje kupujem, ovo najmanje treba. Pre dva dana mi je stigao ovaj divan Allin Make Up Brush Cleanser odnosno formula za čišćenje četkica od Bambi koja je organizovala nagradnu igru na svom blogu. Toliko sam se obradovala da sam iz istih stopa otišla i oprala veći deo svojih četkica. :)




Allin is a Serbian brand that specializes in making shampoos against dandruff, alopecia (hair loss), seborrheic deposits etc. Their products are natural and herbal, and they use ingredients like garlic, nettle, lavander, peppermint, milfoil, myrtle, thyme, sage, etc. Now they have a new and very useful product in their assortiment-a brush cleanser!
***
Allin je srpski brend koji proizvodi šampone protiv peruti, alopecije (opadanja kose), seborejičnih naslaga itd. Proizvodi su im prirodni i biljni, a koriste sastojke kao što su beli luk, kopriva, lavanda, nana, hajdučka trava, mirta, majčina dušica, žalfija itd. Sad imaju jedan novi i veoma koristan proizvod u asortimanu-formulu za čišćenje četkica za šminkanje!






This brush cleanser comes in a lovely pink bottle, the plastic is very firm and it has a sprayer. The dosage of the sprayer is enough for a smaller brush (like an eye shadow brush) but you need two or three sprays for a bigger brush. You get 150ml in the bottle which will last you a longer while, considering the amount that comes out with each spray.
***
Formula za čišćenje četkica dolazi u simpatičnoj flašici roze boje, plastika je čvrsta i ima pumpicu za prskanje. Sprej dobro dozira i količina je dovoljna za jednu manju četkicu (na primer četkicu za senku), ali vam za veću četku treba  dva ili tri prskanja. U flašici se nalazi 150ml proizvoda i mislim da će trajati neko duže vreme, ako uzmem u obzir koliko proizvoda izlazi pri svakom prskanju.





It smells of bubble gum and something else that I can't quite describe. I like it and my brushes seem to like it too! :)
***
Miriše na žvake i joše nešto što ne mogu sasvim da opišem. Meni se dopada, a i četkicama izgleda! :)




The back of the bottle has all the instructions. You're supposed to spray your dry brushes and then wash them with your hand under the tap, then rinse, repeat the procedure and leave your brushes to dry. The brushes will make foam when you wash them and the formula is not greasy.
***
Na poleđini flašice se nalaze sva uputstva. Trreba da poprskate suve četkice a zatim da ih operete rukom pod mlazom vode, isperete, ponovite proceduru i stavite na sušenje. Četkice će početi da prave penu kada ih budete prali, a formula je nemasna.


The brushes ready to dry/Četkice spremne za sušenje


I only sprayed each brush once and all my brushes are clean and soft. What surprised me the most is what the brushes look like after drying. My powder and blush brushes are fluffy, I can't remember when I've seen them look like this in a long time! :)
***
Ja sam samo jednom prskala svaku četku i sve četke su čiste i mekane. Najviše me je iznenadilo kako četkice izgledaju nakon pranja. Četke za puder i rumenilo su pufnaste, ne sećam se da sam ih videla ovakve već duže vreme! :)





You can buy this great product in lilly and dm drugstores for a price of 3.5 euros. I think it's an amazing price for a product of this type. The importer for BiH is ICM d.o.o and for Montenegro Farmegra d.o.o. and Unihemkom d.o.o.
***
Ovaj odličan proizvod možete da kupite u lilly i dm drogerijama po ceni od 395 dinara. Mislim da je to super cena za proizvod ovog tipa. Uvoznik za BiH je ICM d.o.o. a za Crnu Goru Farmegra d.o.o. i Unihemkom d.o.o.




What do you use to clean your brushes? Would you buy this product?
Thank you Allin and Bamby for introducing me to this amazing product!
xoxo,
TamaraF
***
Čime vi perete vaše četkice? Da li biste kupili ovaj proizvod?
Hvala Allinu i Bambi što ste me upoznali sa ovim odličnim proizvodom!
:*
TamaraF

30 comments:

  1. joj ovo je odlično ja bih kupila da nađem gdje ima u BiH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledaj na Allin sajtu, pored uvoznika pise i broj telefona, pa mozes videti gde se prodaje u BiH ;)

      Delete
  2. Replies
    1. Hahaha :) Izgleda da pisem dobre recenzije :D

      Delete
  3. Cini se kao dobar proizvod. Jedino sto me nervira ova ambalaza koja je u tako nekoj boji koju ne volim. Sinonim za proizvod za ciscenje je neka bela, svetla, boja koja obecava. ALi to je moj problem kod obracanja paznje na ambalaze.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ali realno sinonim za ciscenje JESTE neka svetla "cista" boja, no ocito nisu mnogo razmisljali u tom pravcu. No, ajde, moze se istrpeti ambalaza ako je sadrzaj dobar, zar ne? ;) Cini mi se da se to moze primeniti i na ljude :D

      Delete
    2. Slažem se za boju, ja roze nikako ne volim, ali su hteli valjda, onako stereotipično, da stave girly boju da nas privuče :D

      Delete
    3. Moguce. A samim tim su zanemarili to da nije vecina nas u "girly" fazonu. Ja sam svaki drugi dan :D Al ajd, za te pare i kvalitet, ne bunim se. Prezivecu :D

      Delete
  4. Planiram da ga kupim, da više ne perem četkice sapunom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, a red bi bio da i one dobiju nesto :)

      Delete
  5. drago mi je da je zavrsio u prave ruke i da ti se dopadaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  6. drago mi je da je zavrsio u prave rukeeeeee

    ReplyDelete
  7. Jedva cekam da mi stigne moj na kucnu adresu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhhhuu cekam da cujem kako se tebi dopada :)

      Delete
  8. Jao, ja sam ga kupila pre 10 dana i jednostavno mi je savrsen cleanser! Svaka cast na recenziji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala Marina! Zaista je iznenadjujuce dobar. Za tu cenu ga ipak skoro svaka cura moze priustiti :)

      Delete
  9. One prve redove koje si napisala, skroz sam se prepoznala... Krenula sam da čitam i pomislila: ne znam da li mi i ovo treba... Perem šamponom ili prozvodima za pranje lica, a četke za tečni puder ponekad operem tako što pomešam sredstvo za pranje sudova sa nekim uljem...
    Ovo ću sigurno kupiti, ako ga četkice vole, da malo razmazim moje ljubimice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i ja sam to kontala jos kad sam se prijavljivala kod Bamby na blogu. :) Ali mozda sam gresila, ipak mi treba :D

      Delete
  10. ja moje cetkice perem samponom, gelom za intimnu negu ili sapunom. ali svakako mi je u planu ovaj cistac, moram i ja to cudo da probam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, ja sam prezadovoljna, a i nije tako strasno skup pogotovo u odnosu na kolicinu koja se trosi. :)

      Delete
  11. Ja volim Allin sampon a mozda i ovo probam jer zvuci zanimljivo, mada nemam ja bas puno cetkica.:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se vec neko vreme spremam da kupim njihove sampone, ali me uvek neko preduhitri i uzme neki drugi :D Nema veze i da ih nemas, jednog dana ce se taj broj povecati, a ti ces imati cime da ih negujes :)

      Delete
  12. Taci, kad ga ti ishvali kako da ne kupim :D

    ReplyDelete
  13. Odlična stvarčica, makar tako deluje. Ja sam išla do "mog" lilija danas, gde sam videla ovaj proizvod, međutim rekoše mi da su tek dobili, pa nemaju cenu i dalje. A sad kada znam koja je cena, ima da svraćam svaki dan dok ne kupim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boze koje su to dileje, imaju proizvod ali nisu stigli da nalepe cenu. Pa sto su izlozili na police ako nisu odmah obavili ceo posao? Uh sto ne volim polovicno odradjene poslove. I sad ispada da ce oni tebe da za*e*avaju jer ces ici 2 puta... :p

      Delete
    2. Ah, loše sam se možda izrazila, nisu bili na polici još, bili su na kasi na gomili, pa sam onako usput pitala :) Zato i kažem, ima da svraćam svaki dan da proveravam jel su ih pustili u promet :D

      Delete
  14. Kako cisti tecni puder sa cetke? Sa tecnima imam strahovit problem nikako da se spere skroz cime god da sam probala?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedino cetke za tecni puder i korektor perem dva puta, i to cisto xzato sto ja uvek tripujem da nije skroz cisto. Dobro radi posao, evo sad vec neki 6ti put perem cetkice i super je stvar!
      P.S. Izvini na kasnom odgovoru, nije namerno, skroz sam se pogubila na moru i nisam uspela svima da odgovorim... ;)

      Delete