Friday 20 September 2013

SebaMed Body Milk

Currently using...



Recently my skin has been itching. I don't know if it's just dryer than usual, or some eczema or something but this Sebamed body milk has helped a lot.
***
U poslednje vreme me svrbi koža. Ne znam da li je samo suvlja nego obično, ili je u pitanju ekcem ili nešto drugo, ali ovo Sebamed mleko za telo mi je mnogo pomoglo.


Sebamed is a German brand name and they manufacture medicinal skin care products. They have many products and among them they even have aluminum free deodorants and I know that some of you are interested in those. Their products are cruelty free and are exported to 70 countries.
I got this body milk for my Birthday from my Mum, she even tried to pick out cruelty free products for my "new obsession" (even though it's here to stay), so she asked the pharmacist for help. Bonus points for Mum, right? :)
***
Sebamed je nemački brend i oni proizvode medicinske proizvode za negu kože. Imaju mnogo proizvoda, a među njima se nalaze i dezodoransi bez aluminijuma, znam da neke od vas to zanima. Njihovi proizvodi nisu testirani na životinjama i prodaju se u 70ak zemalja.
Ovo mleko za telo sam dobila od mame za rođendan, pokušala je da mi nađe proizvode koji nisu testirani na životinjama da udovolji mojoj "novoj opsesiji" (iako je ta "opsesija" tu za stalno), pa je pitala apotekarku da joj pomogne. Bonus poeni za mamu, zar ne? :)


The package is plastic and hard, very good quality. The lotion is quite thin. It does leave a greasy film on the skin, but not as much as for example Nivea (the dark blue one). It absorbs quite quickly but there's always some leftover stickiness, so it makes it impossible to pull on skinny jeans after application. :) I've tried applying a thinner layer but it's the same result. That's why I always use it before bed. The sheets don't mind. :D
***
Ambalaža je plastična i tvrda, kvalitetna. Losion je dosta redak. Ipak, ostavlja neki masan film na koži, no ne kao npr. tamno plava Nivea. Prilično brzo se upija, ali uvek ostane malo te "lepljivosti", pa je nakon mazanja, nemoguće npr. obući uske farmerice. :) Pokušala sam i da namažem tanji sloj mleka, ali sam dobila isti rezultat. Zato ovo mleko uvek koristim pred spavanje. Posteljini ne smeta. :D



The body milk has a fresh, kind of perfumy smell, at first I thought it was nice, but after a while it becomes heavy and it bothers me. And, it stays on for hours! Annoying in this case.
***
Mleko za telo ima svež, pomalo parfemski miris, i u početku mi je prijao, ali nakon nekog vremena postaje težak i smeta mi. I da, zadržava se satima! U ovom slučaju to jako zamara.




On the photo above, you can see where Sebamed products rank on the pH scale. The hydrolipid film on the skins surface has an average pH value of 5.5 and that's enough to protect the skin from external influences. If the pH is higher, or if you use an ordinary soap on your skin,  it will destroy the skins natural acid mantle and dry the skin out. The same goes the other way with for example lemon or vinegar.
***
Na slici iznad možete da vidite gde se Sebamed proizvodi nalaze na pH skali. Hidrolipidni film na površini kože ima prosečnu pH vrednost oko 5.5 i to je dovoljno da štiti kožu od spoljnih uticaja. Ako je pH vrednost viša, ili ako koristite običan sapun na vašoj koži, to će uništiti prirodni kiseli omotač i isušiće kožu. Isto važi i u suprotnom smeru, sa npr limunom ili sirćetom.



I find this body milk very good, even with it's sticky and scented flaws. Once I apply it, the itching stops within minutes and you can hear me say "Ahhh" in relief.
Would I buy this product again? YES, although I'd try to find a body milk that smells different.
I don't know the exact price, I asked my Mum if she remembers, and she thinks it's 3-5 euros, she can't remember. You can buy this product in pharmacies and online.
***
Smatram da je ovo jako dobro mleko za telo, čak i sa lepljivim i mirisnim manama. Jednom kada ga namažem, svrab prestaje već za par minuta i možete da čujete moje uzdahe olakšanja.
Da li bih "ponovo" kupila ovaj proizvod? DA, ali bih potražila neko mleko koje miriše drugačije.
Ne znam tačnu cenu, pitala sam mamu da li se seća, a ona misli da je oko 300-500 dinara, ne može tačno da se seti. Ovaj proizvod možete da nabavite u apotekama i preko interneta.



What do you think of this product? Have you tried any Sebamed products?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Šta vi mislite o ovom proizvodu? Da li ste koristili neke Sebamed proizvode?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

6 comments:

  1. uopšte nisam znala da imaju i mleka za telo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam ranije ni koristila njihove proizvode, pa mi je sve to novo. :)

      Delete
  2. nisam probala, trenutno ludim za baleom i imam zalihe od jedno 4 bocice pa ce ovo da saceka ako ikad i dodje na red od silnih sarenih mirisljavih pakovanja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hAHAHAHA verujem ti! Ja zato zaobilazim sareno u DMu :D

      Delete
  3. Vredi probati, obozavam njihove proizvode :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujes mi da ja nista sem ovog mleka nisam probala? :D :D :D

      Delete