Friday 25 October 2013

Fennel Body Yoghurts

Buy 1, Get 1 Free?

Hi ladies! Today's post is about two very interesting products. Ever heard of a body yoghurt? Yeah, it was a surprise for me too!
***
Ćao devojke! Današnji post je o dva vrlo zanimljiva proizvoda. Da li ste ikada čule za body jogurt odnosno jogurt za telo? Ja sam se baš iznenadila!


A few months ago, my Grandma and I went for a walk,  but we somehow managed to end up in a drugstore. I bet you know how this story ends. :)
Anyway, we saw these body yoghurts and they were on offer buy 1, get 1 free. So, we decided to buy this Fennel Carrot with Olive body yoghurt and we got the Chocolate Chip Cookie one for free.
***
Pre nekoliko meseci sam išla u šetnju sa bakom i nekako smo uspele da završimo u drogeriji.
Kladim se da znate kako se ova priča završava. :)

Uglavnom, ugledale smo ove jogurte za telo koji su bili na akciji 1+1. Odlučile smo da kupimo ovaj Fennel jogurt za telo šargarepa i masline, a na poklon smo dobile jogurt sa mirisom čokoladnih kolačića.


Each body yoghurt had a protective foil on it, but it's a little hard to take it off. The biggest surprise was the texture of the cream. It looked and behaved like a pudding, all wiggly and jelly like. For a few minutes we just played with them and laughed.
***
Oba jogurta imaju zaštitnu foliju, koja se dosta teško skida. Najveće iznenađenje nam je bila tekstura ovih kremica. Izgledaju i ponašaju se kao puding, migolje se i ljuljaju kao žele. Nekoliko minuta smo se samo igrale s njima i smejale.




Both of the body yoghurts are non greasy, very soft and light on your skin and they absorb quickly.
***
Oba jogurta su nemasna, veoma nežna i lagana na koži i brzo se upijaju.


The tricky part is getting them out of the container and onto your skin. They are exactly like jelly! They wiggle, are hard to hold and the only solution is to use a spoon or a spatula.
***
Najkompikovaniji deo je vađenje jogurta iz posudice i prenošenje na kožu. Bukvalno su kao želatin! Migolje se, teški su za uhvatiti i jedino rešenje je da se koristi kašika ili špatula.


Once in contact with the skin they begin to melt and it's easy to massage them in your skin.
***
Jednom kada dođu u kontakt sa kožom, počinju da se tope i mnogo se lakše mažu.


After you've massaged them in, they leave a "wet" look for a few minutes and then the skin becomes soft and hydrated.
***
Nakon što ih namažete, ostavljaju "mokar" izgled kože ali se za par minuta upijaju i koža postaje mekana i hidrirana.


The Carrot and Olive body yoghurt is a bit more creamy so it does a better job at nourishing your skin. But only a bit. This one would suit even people with dry skin. I still don't think that it's good enough for winter time. The smell is very nice, fresh and citrusy.
***
Jogurt za telo od šargarepe i maslina je kremastiji i bolje neguje kožu. Samo za nijansu bolje. Ovaj bi možda i bio dobar osobama koje imaju suvu kožu. Ipak mislim da nije dovoljan za negu kože tokom zime. Prijatnog je mirisa, osvežavajuć i citrusan.




As you can see, it even looks more like a cream and it hasn't changed during the hot summer days. It's still in the same condition, unlike the other one.
***
Kao što možete da vidite i izgleda kremastije i nije se promenio tokom toplih letnjih dana. Još uvek je u istom stanju, što ne mogu reći za ovaj drugi.



The Chocolate Chip body yoghurt smells amazing! I had to restrain myself from eating it because it smelled delicious! It's slightly more jelly like and harder to take out of the container. It has a stronger smell, that lasts for hours literally! If you like strong, sweet smells on your skin, that last a long time, then this is the product for you. It's very jelly like and it will give you trouble or a fun time while applying it.
***
Jogurt za telo sa mirisom čokoladnih kolačića miriše predivno! Morala sam da se suzdržim da ga ne pojedem jer miriše preukusno! Ima mnogo intenzivniji miris, koji bukvalno traje satima! Ako volite jake i slatke mirise na vašoj koži, onda je ovo proizvod za vas. Jako je želatinast i praviće vam probleme ili pak zabavu tokom nanošenja.



Unfortunately, this body yoghurt did change after a while and now it looks like this (photo below). I'm not sure if it's gone bad, the smell is the same, my skin feels the same after applying, but it just looks bad. Maybe it couldn't handle the travel to Greece and back, but then why is there water in it? I'm still deciding on what to do with it. The expiration date is 08/2014 so it's good there.
***
Nažalost, ovaj jogurt za telo se promenio nakon nekog vremena i sad izgleda ovako (slika ispod). Nisam sigurna da li se pokvario, miris mu je isti, na koži ostavlja isti osećaj kao i ranije, ali izgleda užasno. Možda mu nije dobro palo putovanje do Grčke i nazad, ali zašto bi se stvorila voda? Još uvek razmišljam šta sa njime da radim. Rok trajanja mu je do 08/2014 tako da sumnjam da je u tome problem.


Considering that I live in Serbia and that anything is possible here, it did occur to me that maybe this Chocolate Chip Cookie body yoghurt was free because it's a bad product. I cannot lie. I've thought about it.
Still, I can recommend the Carrot and Olive body yoghurt because it is really amazing. This Chocolate Chip Cookie one, I just can't recommend. It's not normal for a product to behave like this. Maybe I just got a bad one.


Have you tried any Fennel products? If you have tried these body yoghurts, please share your experience with me! Thank you for reading.
xoxo,
TamaraF
***
S obzirom da ja živim u Srbiji i da je ovde svašta moguće, palo mi je na pamet i da je ovaj čokoladni jogurt bio besplatan samo zato što je loš proizvod. Neću vas lagati. Razmišljala sam o tome.
Ipak, mogu vam najiskrenije preporučiti ovaj jogurt sa šargarepom jer je divan. Čokoladni vam necu preporučivati. Nije normalno da se proizvod ovako ponaša. Možda je meni zapao loš komad.



Da li ste probali neke Fennel proizvode? Ako ste probale ove jogurte, molim vas podelite svoje iskustvo samnom! Hvala na čitanju.
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Meni ova poslednja slika deluje kao da je uzeglo,a verovatno postoji caka cim su drugi davali na poklon. Meni se desila slicna stvar sa Baleinim buterom od Aloe vere,za kratko vreme je promenio miris,da sam imala osecaj da mazem plastiku po kozi,pa sam ga bacila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to sam i ja pomislila, ali mu je miris isti i na kozi je isti. Samo sto izgleda ufff da ti se smuci :D Mislim da cu ga baciti, pa makar i dobar bio, jbg grozno izgleda.

      Delete
    2. Mozda se pokvario dok si bila u Grckoj,usled puta toplote,ko zna,jer treba da stoje na hladnom i mracnom mestu,desava se to sa kremama.

      Delete
  2. Jako mi je zanimljivo kako taj sa mirisom kolacica izgleda kao pudimng, ima i koricu koju bas ne volim kod pudinga da jedem :D Ova poslednja slika je uzaaasna, na sta lici :D Pi! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da! Ta korica je i meni bila fascinantna :) Ali ona poslednja slika zaista odbija...

      Delete
  3. Aaaaaajme :D ja bi ovo probala! Zadnja fotka izgleda kao neki mozak ili crijeva haha :D

    ReplyDelete
  4. Ja sam imala situaciju gde sam, eto- sasvim slučajno jer sam radoznala i sve me zanima, videla da je na ambalaži izguljen originalan datum/ rok trajanja i na taj izguljeni deo dodan je novi datum. Mislim, šta reći?!
    I da, taj isti proizvod je kroz par sedmica bio na akciji 1+1 gratis.

    Dopadaju mi se jogići, probala sam od Aquolina-e od kokosa i majko mila, kako to divno miriše <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ju!!! TO nisam dozivela, ali cu sad biti opreznija. Nikad ne znas...

      Delete
  5. Nisam probala nažalost :/

    Volim mazalice za tijelo ali sam lijena mazati :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ih volim, ali imam periode kad se mazem svaki dan mesecima, a onda zna da prodje pola godine da ne pogledam mazalicu :D

      Delete
  6. Ja sam probala ranije onaj roze boje, da li je u pitanju jagoda, sladoled od jagode ili tako nešto, uglavnom znam da mi se jako jako svideo :)

    ReplyDelete
  7. Ja sam dobila uz kupovinu putera od sargarepe i oraha jogurt od pite od bundeve. :D Smesno zvuci!
    Jeste da nema veze sa mirisom pite od bundeve (steta) al je lep u svakom slucaju. Ovaj tvoj cokoladni se razdvojio na faze. U koliko nema drugih promena slobodno ga koristi. ;) Malo se istumbao i menjao temperaturu pa mu to nije prijalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti draga na strucnijem odgovoru! Nikakvih drugih promena nema, sam eto ta vodica. No cak i to se malo smanji kad ga promesam. A sad ga vec mesam kao puding :D
      Od pite od bundeve?!!? Hahaha, to bih volela da probam :) Mmmm, pita od bundevee...

      Delete
  8. Ne brini zbog ove promene, apsolutni svaku mazalicu za telo koju sam imala a da ima neke veze sa cokoladom se ovako odvojila. :D Slobodno ga koristi, grozno deluje ali ako dobro promuckas pre otvaranja kutijice, vratice se u staro stanje.
    Nikako da probam ove Fenel jogurte a bas me mame, pogledacu bas sutra u Rodi, tamo imaju lep izbor. :) Inace, imam neke jogurte iz Avona i bas sam zadovoljna.

    ReplyDelete
  9. Ja sam takodje dobila cokoladni kolacic na akciji 1+1, sa istim rokom trajanja ( do 08/2014) i isto mu se desilo kroz mesec dana (samo sam ga nacela i namazala jednom) iako nije putovao nigde. :(

    ReplyDelete