Friday 18 October 2013

Tutorial: Quick and Easy Brown Eye Make up

Don't know how? EASY!


Have you ever looked at a beautiful photo of eye makeup and thought "I wish I could do this"? If I told you it's easy would you believe me? Well, now you can learn how. Here is a tutorial (or maybe a photorial :D) of an easy eye make up look that every one of you can do!
***
Da li ste ikada gledali lepu sliku našminkanih očiju i pomislili "Kad bih ja ovo umela"? Kada bih vam rekla da je lako, da li biste mi poverovali? E pa, sad možete da naučite kako. Evo jedan mini tutorial (ili možda fotorijal :D) kako da se lako našminkate i koji svaka od vas može da uradi!


I chose to do a brown look because it's quite neutral and you can wear it basically for any occasion. If you want to wear it during daytime just apply a nude lipstick or lip gloss and when night falls, pick a more bold color lipstick and you're good to go!
***
Odabrala sam braon boje jer su neutralne i možete da ih nosite u bilo kojoj prilici. Ako želite da nosite ovaj look tokom dana samo namažite neki svetliji ruž ili sjaj za usne, a kada padne mrak zamenite ga nekom  jačom bojom i spremne ste za izlazak!


Here we go... I've already applied my concealer, foundation, blush and bronzer, so we're going straight for the eyes. Here are the two eyeshadow palettes that I've used.
***
I krećemo... Već sam nanela korektor, puder, rumenilo i bronzer, tako da odmah krećemo s očima. Evo i dve palete koje sam ja koristila.



Step 1-Apply an eyeshadow base on and under your lids. It's not necessary, but if you want your make up to last, you shouldn't skip this step. I used my Alverde eyeshadow base.
***
Prvi korak-Nanesite bazu za senku na i ispod kapaka. Nije neophodna, ali ako želite da vam šminka na očima traje, ne bi trebalo da preskačete ovaj korak. Ja sam koristila Alverde bazu.

Eyeshadow base/Baza za senku

Step 2-Apply a light eyeshadow on 2/3 of your lid. I used this pink eyeshadow from MUA's Glamour Days palette.
***
Drugi korak-Nanesite neku svetliju senku na 2/3 kapka. Ja sam koristila ovu svetlo roze senku iz MUA Glamour Days palete.

Step 2/Drugi korak

Step 2/Drugi korak

Step 3-Apply a light brown eyeshadow on the last third of your lid and go into the crease. If you have hooded lids apply this color above the crease too. I used a light brown eyeshadow from MUA's Undressed palette.
***
Treći korak-Nanesite svetlo braon senku na poslednju trećinu kapka i malo uđite i u pregib iznad kapka. Ako imate spuštene kapke, nanesite ovu senku i iznad pregiba. Ja sam koristila ovu svetlo braon senku iz MUA Undressed palete.

Step 3/Treći korak

Step 3/Treći korak

Step 4-Choose a darker brown eyeshadow and just apply it over the light brown. Use a little bit because you don't want it to be too dark. If you want it to be darker, you can easily add more. Blend it with the lighter eyeshadow and go into the crease, but only half way in. I used this dark brown eyeshadow from  MUA's Glamour Days palette.
***
Četvrti korak-Odaberite neku tamno braon senku i nanesite je preko ove svetlije. Uzmite vrlo malo senke jer ne treba da bude ni pretamno, a uvek možete dodati još ako želite da bude tamnije. Dobro izblendajte (izmešajte, razmažite, da se stope) te dve senke i uđite malo u pregib ali samo do pola. Ja sam koristila tamno braon senku iz MUA Glamour Days palete.

Step 4/Četvrti korak

Step 4/Četvrti korak

Step 5-Use a nude or a skin colored eyeshadow, preferably a matte one and blend out the edges from the crease and all the way up to your eyebrows. I used this MUA single eyeshadow in shade 17-matt.
***
Peti korak-Uzmite svetlu senku, boje kože, po mogućnosti mat, i izblendajte ivice od pregiba na gore skroz do obrva. Ja sam koristila ovu MUA mono senku u nijansi 17-mat.

Step 5/Peti korak

Step 5/Peti korak

Step 6-Add a little bit of the light brown eyeshadow under your lower lashes, too. 1/3 of the length will do.
***
Šesti korak-Dodajte malo svetlo braon senke i ispod donjih trepavica. Dovoljno je naneti na trećinu dužine.

Step 6/Šesti korak

Step 7-Apply eyeliner or an eye pencil, if you're not so good at applying liquid eyeliner. Just remember-practice makes perfect, so you'll never learn if you don't try and practice. That's how it worked for me (and I still make mistakes sometimes). I used MUA's Gel Eyeliner-On The Move. If you want your eyes pop out and look more awake, apply a white or a nude eye pencil on the waterline. I used the Jumbo Eye Pencil-Milk by NYX.
***
Sedmi korak-Nanesite ajlajner ili olovku za oči, ako niste vešti u nanošenju tečnog lajnera. Upamtite-vežba vas dovodi do savršenstva, i nećete naučiti ako ne pokušate i ne vežbate. Tako sam i ja radila (i još uvek povremeno grešim). Koristila sam MUA gel ajlajner-On The Move. Ako želite da istaknete oči i da dobijete onaj "budan i svež" izgled, nanesite belu ili bež olovku iznad donjih trepavica odnosno na vodenu liniju. Ja sam koristila NYX Jumbo Eye Pencil-Milk.

Step 7/Sedmi korak

Step 8-Apply your favorite mascara. I used Bourjois Volume Glamour Max Definition (the pink one).
***
Osmi korak-Namažite omiljenu maskaru. Ja sam koristila Bourjois Volume Glamour Max Definition (rozu).

Step 8/Osmi korak

Step 9-Fill your eyebrows. My advice is to skip the eyebrow pencils and use eyeshadows. Your brows will look more natural. I used the same two MUA eyeshadows that I used on my lids.
***
Deveti korak-Popunite obrve. Moj savet je da zaobiđete olovke za obrve i da koristite senke. Obrve će vam izgledati prirodnije. Koristila sam svetlo i tamno braon senke koje sam stavljala i na kapke.

Step 9/Deveti korak

Step 9/Deveti korak

Step 10-Add some lipgloss, lipstick or just a lip balm and you're ready to go!
***
Deseti korak-Dodajte malo sjaja za usne, ruž ili balzam za usne i gotove ste!


Finished!/Završeno!


Hope you like the look and give it a try! Thank you for reading,
TamaraF
***
Nadam se da vam se dopada šminka i da ćete pokušati i same ovo da uradite! Hvala na čitanju,
TamaraF

30 comments:

  1. Jako lijepo, super je pratiti kako linija uz trepavice naprosto objedini citav look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Zar nije? Boze sta li sam samo radila i gde mi je pamet bila pre ajlajnera! :D

      Delete
  2. Just gorgeous! A very polished and elegant look.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Trishie! I'm glad you like it :)

      Delete
  3. Genijalno. Odlično odrađen fotorijal :)

    ReplyDelete
  4. Jaaaako mi se sviđa, jer i sama volim nositi ovakve neutralne look-ove. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je! Ma najbolji su mi ovi neutralni lookovi, s njima nema greske :)

      Delete
  5. must.learn.how.to.do.this. xD super stvar ljubaaviii :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaa prvi komentar od tebe ljuubavi! :D It's an honour! <3 Hvala ti, probaj, lako je, piece of cake!

      Delete
  6. Stvarno savršeno! Jako si lepo objasnila svaki postupak i stavila odgovarajuće slike. Mnogo volim takvu šminku i divno ti stoji ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tijana! Drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  7. Odličan fotorijal :) super urađen look, odlično si sve objasnila. :)

    ReplyDelete
  8. Dodajte malo Antwerpa ili San Paula i to je to! :P

    Diiiivno <3

    ReplyDelete
  9. Prepo Tamara, svaki korak sam pažljivo isčitala. Sve sam i sama radila osim blendanja senkom u boji kože. Ako sam te dobro razumela sa njom pređeš na kraju ceo kapak ili samo blendaš ivice? I gde si kupila MUA paletu? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Tom svetlom senkom blendam ivice i onda idem ka gore do obrva, cisto da dobije neku boju. Ima kad dodatno nanesem senku do obrva a ima kada je koristim samo za blend. U sustini moze i bez te senke, tj samo cetkicom ivice da ubazis, ali ja volim da to izblendano vuce na svetlije :)
      MUA paletu sam narucila na sajtu, mislim da bas ovaj vikend imaju besplatnu postarinu (koja je inace oko 1000 dinara), pa se isplati uzeti jer je paleta svega 4 funte (oko 500 dinara). Ova Undressed paleta je kopija Naked jedinice, a imaju i kopiju dvojke. Prelistaj njihov sajt, imaju puno interesantnih stvarcica. Ono sto meje posebno raduje je to sto su kvalitetne stvari za male pare. U paleti, zna mojzda jedna ili dve senke da mi ne odgovara ili da se trusi vise od ostalih, ali su generalno sve dobre.

      Delete
    2. P.S. Drago mi je da si isprobala look :)

      Delete
    3. Hvala na objašnjenju, baš ću da probam sledeći put sa svetlijom, sad sam samo blendala. Sa kog sajta si poručivala paletu? Jel to besplatna poštarina samo do nedelje? Da pogledam odmah, jer nisam uplatila pare na karticu svoju (Pay Pal) ali predpostavljam da može bilo ko da plati (izvadili smo karticu mm i ja, ali nisam još ništa poručivala). :)

      Delete
    4. Evo s ovog sajta. Mozes i kartica a moze i paypal. Svejedno je, sve prihvataju :) http://www.muastore.co.uk/

      Delete
    5. Hvala ti, sada ću da pogledam :*

      Delete
  10. Jako si lijepo to izvela! :) ja sam baš danas kupila Bourjois Healthy mix, nadam se da će mi biti dobar :) i imam i ja tu MUA paletu, super je <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala! Jao meni je to omiljeni puder :) Toliko sam promasenih nijansi imala i ova 52ka mi je savrseno legla :)

      Delete
  11. Prelepo! Svaka cast, preslatka si!

    ReplyDelete