Monday 21 October 2013

Themed Manicures on ana.rs-Stripes

Gold and Green


Fridays are usually when a themed manicure begins on ana.rs forum. It lasts until next Friday when a new theme is chosen. Even though I couldn't do this manicure on Friday, I decided to participate. Here's my striped manicure!
 ***
Petkom počinje tematski zadatak na ana.rs forumu. Traje do sledećeg petka kada se bira nova tema. Iako nisam mogla da uradim manikir tačno za petak, odlučila sam da ipak učestvujem. Evo moj prugasti manikir!




I decided to do a gold, bronze and green combo on a nude base. I used two Golden Rose Rich Color nail polishes, a nude one for the base color in shade no.10 and a green one for the stripes in shade no.18 (this one). For the bronze-goldish stripes I used Catrice-460 In The Bronx. As for the glitter on my middle finger, I used an eye glitter pigment. It's by Next, I've had it for 10 years, maybe more. As always, I sealed the manicure with Seche Vite Dry Fast Top Coat.
***
Odlučila sam da radim kombinaciju bronzanog, zlatnog i zelenog na nude pozadini. Koristila sam dva Golden Rose Rich Color laka, onaj u boji kože (nude) kao bazu br.10, a zeleni za prugice br.18 (ovaj). Što se tiče prugica u zlatno-bakarnoj boji, koristila sam Catrice-In The Bronx. Za šljokice na srednjem prstu tj. noktu, koristila sam neki šljokičasti pigment za oči. Iz Next-a je i imam ga 10ak godina, ako ne i više. Kao i uvek, manikir sam završila sa Seche Vite brzosušećim nadlakom.










What do you think? Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite? Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

11 comments:

  1. odlicno, bas su lepi.... nude je prelep na noktima...

    ReplyDelete
  2. Odlično si uradila, najviše mi se svidja taj zeleni sa prugicama :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,i meni je taj deo najbolji :) Steta sto su mi se ruke tresle, inace bih cele nokte tako uradila :)

      Delete
  3. Zlatan lakic i sljoce su mi hit . Bravo za rad! :-*

    ReplyDelete
  4. jao što su ti lijepi nokti! svida mi se ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaa! Malo je cudna kombinacija, ali mi se bas dopada. Sto ih duze gledam, sve mi se vise svidjaju :D

      Delete
  5. Sjajno...mnogo mi se sviđa. Svega po malo, a boje divne!

    ReplyDelete