Sunday 20 October 2013

Matching Manicures-Polka Dots

Let it snow?


Hi everyone! Sunday is a day for matching manicures with my fellow bloggers. This time we had a poll and polka dots won.
***
Pozdrav svima! Nedelja je dan za usklađene manikire (Matching manicures) sa mojim koleginicama blogerkama. Ovaj put smo imale anketu i tačkice su pobedile.


For the first time in a long while I actually had the idea for a manicure and I tried to do it yesterday, only to end up taking it off after messing everything up. So this is take two of my polka dot manicure.
 ***
  Prvi put posle dugo vremena sam zapravo već imala ideju za manikir i pokušala sam da ga uradim juče, međutim sve sam skinula nakon što sam ga dobro zabrljala. I tako je ovo drugi pokušaj mog tačkastog manikira.



I used Eveline 8in1 as a base coat, then I applied two thin coats of white nail polish (Golden Rose-04 Milky Way) and this time I actually waited for it to dry and then I applied Check Matte mattifying top coat by Miss Sporty. Then I used an old pen and dipped it in the white nail polish Milky Way and did these dots on the tips of my nails.
***
Koristila sam Eveline 8u1 kao bazu, a zatim sam namazala dva tanka sloja belog laka za nokte (Golden Rose-04 Milky Way) i ovaj put sam sačekala da se sve to osuši, da bih preko namazala Miss Sporty Check Matte matirajući nadlak. Zatim sam uzela jednu staru hemijsku i umakala je u lak Milky Way a zatim radila tačkice na krajevima noktiju.


The ring finger is special as usual. After applying two coats of white I sprinkled some glitter on my nail and applied a fast drying top coat (Seche Vite).
***
Domali prst je poseban po običaju. Nakon što sam namazala dva sloja belog laka, posula sam malo šljokica i namazala brzosušeći nadlak (Seche Vite).





I know it's a minimalistic polka dot manicure, but my previous polka dots were always crazy colorful, so this one is more serene. It reminds me of snow and Christmas holidays, hence the post title. Oh how I love snow... :)
***
Znam da je minimalistički manikir, no s obzirom da su mi svi prethodni tufnasti manikiri bili ludo šareni, ovaj je malo smireniji. Podseća me na sneg i Božićne praznike, pa otud i naslov ovog posta. O kako samo volim sneg... :)


I hope you like my manicure, if you do, please share this post and check out these polka dot manicures done by my fellow bloggers!
***
Nadam se da vam se dopada ovaj manikir, a ako je tako, možete podeliti ovaj post na vašim profilima i obavezno bacite pogled na manikire koje su radile moje drugarice blogerke!

Sasvim obična devojka
nina's nails
Head In The Clouds
Good Morning Gorgeous!
A Little Makeup Obsessed
Searching for spark
Cajkine kandže i sve njihove boje
Lendoxia
Fantazija
Pudrijerica
Petite Cherie
By Danijela
Lickanje
Mrs Fox's Beauty Box

Thank you for reading!
TamaraF

***
Hvala na čitanju!
TamaraF

23 comments:

  1. Imamo iste sljokice :D svidja mi se ovo skroz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I Milky Way! :) Drago mi je da ti se sviđa :*

      Delete
    2. Zapravo, sve imamo isto, i top coat (oba) sve sve :D

      Delete
    3. Hahahah! Mogle smo neki matching u paru da radimo :)

      Delete
  2. Jako mi se svidja tvoj manikir, bas zato sto je minimalisticki, i sto i razigrane tufnice kod tebe deluju elegantno. :) I da, i mene podseca na sneg. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala Jovana! Nisam gledala ovaj manikir kao elegantan, ali je moguce da si u pravu :)

      Delete
  3. Oreginalna ideja, baš mi se sviđa :*

    ReplyDelete
  4. Prelep manikir, malo me podseca na tortu! :)

    ReplyDelete
  5. Divnoooo! Baš mi se doapada ovaj minimalistički :D

    ReplyDelete
  6. Ti i ja smo ovih dana u sneznom fazonu. :D Samo sto ja bas nesto nisam luda za snegom.
    Divan je manikir! Posebno mi se dopada akcenat sa sljokama na domalom. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, primetila sam da pozurujemo sneg :) Hvala! Nekako mi je prejednostavan bio pa sam dodala te sljoke, makar na jedan prst :)

      Delete
  7. Joooj kako su divne te sljokice, takve nemam :D Bas su drazesne, skroz :) Divan manikir :)

    ReplyDelete
  8. Predivno! Lajkam prstenjak, baš je krasan :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Boze, svima se dopada prstenjak :D

      Delete
  9. Kod mene još uvek nisu stigli GR Selective, tako da sam prestala da se nadam da će ikad, a za ove šljoke sam obišla par kineskih radnji, ni njih nema, a prelepe su mi. Odličan manikir :)

    ReplyDelete
  10. Nemoj molim te vec let it snow :D

    Divno :*

    ReplyDelete
  11. Prelepo je! :D Šljoke su fantastične, viđala sam ih i obilazila ali nakon ovog manikira ih kupujem prvom prilikom.

    ReplyDelete