Wednesday 22 May 2013

Batiste Dry Shampoo

Lifesavers!


Hello y'all! Today I want to introduce you to my best friends when I am in a hurry and my hair is in between washes. From the moment I saw these dry shampoo bottles I haven't had any doubt about them. Of course they work! :)
***
Pozdrav svima koliko vas ima! Danas želim da vam predstavim moje najbolje drugare kada sam u frci i kada mi je kosa spremna za pranje. Od trenutka kada sam prvi put ugledala ove šampone za suvo pranje kose, nisam ni u kom trenutku posumnjala u njih. Naravno da deluju! :)


At the moment, I am using the dark & deep brown one, while my Mum is using the light & blonde dry shampoo. The bottles have 200ml, which isn't enough or affordable if your hair is very greasy, but if your hair gets greasy on the fourth day like mine, then this can last you a few months. I use it once or twice a month, when I really have no time to wash my hair or when I'm in a hurry. It still half full and I've had it since December.
***
Trenutno koristim šampon za tamno smeđu kosu (dark & deep brown), dok moja mama koristi onaj za svetlo plavu kosu (light & blonde). U flašicama ima 200ml, što i nije baš dovoljno ili pristupačno ako vam se kosa prirodno brže masti, ali ako vam se kosa masti tek na četvrti dan, kao moja, onda vam ovaj šampon može potrajati par meseci. Ja ga koristim jednom ili dva puta mesečno kada baš nemam vremena da operem kosu ili kada sam u velikoj žurbi. Flašica je tek na polovini, a imam je od decembra.


What's interesting about these dry shampoo bottles is that they have a hint of color, so when you spray the shampoo on your hair, it leaves a trace of color and kind of refreshes your hair color. You might not notice that immediately when you spray it on, but you will when you wash your hair. When I wash my hair, the water is brown-ish during the first rinsing.
***
Ono što je interesantno u vezi sa ovim šamponima je to da imaju malo boje u sebi, pa kad naprskate šampon na kosu, ostaviće malo boje i nekako osvežiti boju vaše kose. Možda to nećete primetiti istog momenta kada ga naprskate, ali hoćete pri pranju kose. Ja kad perem kosu, voda je braonkasta pri prvom ispiranju.



Like I said, I use it on my third or fourth day, I spray it on, leave it for a few minutes and then brush my hair. I never spray the whole length of my hair, just the roots. It gives my hair a little volume and I don't have to wash my hair for a couple of more days.
***
Kao što sam rekla, ja ovaj šampon koristim trećeg ili četvrtog dana, naprskam, ostavim par minuta da deluje i dobro iščetkam kosu. Nikada ga ne prskam na celu dužinu, već samo koren kose. Daje kosi malo dodatnog volumena i ne moram da je perem još par dana.



The instructions on the bottle say that you need to hold the bottle at the distance of 30cm (and please do that, for your own sake) and spray the roots, then massage through with fingertips, brush and style. It's very easy!
***
U uputstvu na flašici piše da flašicu treba držati na udaljenosti od 30cm od kose (i za vaše dobro, držite je tako), prska se koren kose, zatim umasira prstima i onda češlja i oblikuje. Veoma je lako!



You can but these dry shampoo bottles in Boots or Superdrug drugstores (for UK), and the prices are approx. 4 pounds. It's better to wait and get them on sale or a 3 for 2 deal or something similar.
***
Ove šampone možete kupiti u DM drogerijama, a cena im je oko 500 dinara. Kod nas nažalost nema akcija 3 za 2 na ovakve proizvode, ali nam ostaje da se nadamo :)




Have you tried any of these wonderful little helpers? :) Do you like them? Which ones are your favorite?
Thank you for reading me!
xoxo,
TamaraF
***

Da li ste probale neke od ovih čudesnih malih pomoćnika? :) Da li vam se dopadaju? Koji su vam omiljeni?
Hvala što me čitate!
:*
TamaraF

17 comments:

  1. Cula sam da su dobri i voljela bih probati,ali kod mene ih nema kupiti. Meni dok operem kosu i osusim pa namjestim frizuru treba citava vjecnost.Ovo bi mi bas bio spas za one lude dane kad trcim na faks pa kuci,spremanje rucka,pa u skolu,pa jedno dijete na trening,drugo na engleski,pa po njih...XD
    zasad radije idem mokre kose nego masne...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jaoj i ja sam bila takva! Trcala sam mokre kose, ali sam se hvala bogu opametila. Mislim da ima i preko neta da se naruce, samo ja ne pamtim te adrese (strawberry, love, ovaj beri onaj beri :D), ako nista, javi se pa cu ti ih ja uzeti ;)

      Delete
  2. Nisam nikad koristila, ali planiram... Nisam znala da ima za braon i za plavu kosu, baš je to simpa :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da :) Ya plavu kosu i ne pravi neku razliku ali za nas brinete dobro dodje to malo boje, jer su oni obicni samponi beli, pa ako ne iscesljas dobro, budes ghost :D Probaj obavezno! :)

      Delete
  3. Ovi šamponi su baš postali hit :) Nisam odolela, morala sam da kupim jedan iako realno to nije imalo nikakvog smisla, kosa mi je suva ko barut i mogla bih da je ne operem i dve nedelje i i dalje bi bila suva, ali eto, moram ja sve da probam pa to ti je! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Pa eto, naprskas malo ovog sampona na kosu i neces je morati prati narednih mesec dana :D :D :D

      Delete
  4. Toliko bombardujete, moramo abaviti, stavrno deluju kao spas :)

    ReplyDelete
  5. Bankrotiracu definitivno :D
    Vredi probati ovo kad je ovoliki hit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Generalno su dobri, mislim svi samponi za suvo pranje. Ja sam ih probala nekoliko i svaki mi je lepo obavljao posao :) Ne nerviraj se! Znas da u tome nisi jedina :D

      Delete
  6. Ja perem kosu dvaput sedmicno pa ne znam koliko mi je potrebno, ali kad me se ovako bombarduje reklamiranjem iste, kako covjek da je ne kupi??? :D Ja bih samo jos htjela da neko u svim ovim recenzijama prikaze prije i poslije, da vidim koliko tacnu promjenu napravi a ovako samo pretpostavljam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislis masnu kosu i osvezenu da slikam? Hahahahaha ;D Jao neeee...

      Delete
    2. Ma ne toliko masnu :D ono cisto kad krene gubit volumen pa onda brzo pospricas i uslikas :D

      Delete
  7. Taman htedoh da kazem a sta cemo mi sa pramenovima pa sam videla na slici da ima i medium varijanta. :) Nisam jos probala al hocu definitivno. Jos samo da stigne na red za kupovinu. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno! Ne znam da li i kod nas ima medium varijanta, posto je moj dm mali i pola stvari nema, moraces da proveris :)

      Delete
  8. Mislim da sam jedina na svetu koja nije nikada probala sampone za suvo pranje :D.A jos i perem kosu svaki drugi,treci dan.

    ReplyDelete
  9. Odlicni su!!! Stede vreme, a i zivce ;D Ja koristim Clean&Classic Original, i odlican mi je ;) Kod nas u dm-u su dobili samo 3 verzije, nisu dobili taj za braon kosu, a meni bi bas taj odgovarao ;)

    ReplyDelete