Sunday 12 May 2013

China Glaze-Custom Kicks

Green or not green?


Last week I painted my nails with China Glaze-Custom Kicks. It was the day before work and since I can't have polish on my nails while working, I wanted to color them at least for 12 hours. And I did...
***
Prošle nedelje sam namazala nokte China Glaze-Custom Kicks lakom. To je bio dan pre nego što sam počela da radim i s obzirom da na poslu ne smem da imam namazane nokte htela sam da ih nalakiram makar na 12 sati. I jesam...


...WITHOUT A BASE COAT!
***
...BEZ BAZE ZA NOKTE!


Okay, so it's not a sin to skip a base coat but if you need clean, non-stained nails for the next day, think about it twice! ;) I didn't. I figured that I don't need a base coat for "just one day of polish" and it will just dry longer which is unnecessary.
***
Dobro, nije greh preskočiti bazu za nokte, ali ako Vam trebaju čisti, neuflekani nokti za sutradan, razmislite dvaput! ;) Ja nisam. Mislila sam da mi ne treba baza za "samo jedan dan nalakiranih noktiju" i da će se samo nepotrebno duže sušiti.



Excuse my bad photos, my hands were shaking and it's not my best nail job. ;;)
The color looks like it's mint but it's actually more green and darker. If you look closer, you'll see that it has some shimmer. The formula is creamy, medium dense and it's easy to apply. It dries quickly even without the fast drying top coat.
***
Izvinjavam se na losijim fotkama, ruke su mi se tresle i ovo nije moje najbolje izdanje nalakiranih noktiju. ;;)
Boja na prvi pogled izgleda kao mint zelena, međutim ona je znatno tamnija i više vuče na zeleno. Ako bolje pogledate, videćete da ima sitne šljokice. Formula je divna-kremasta, srednje gustine i vrlo lako se maže. Suši se brzo čak i bez brzosušećeg nadlaka.


The next day I grabbed my nail polish remover and when I removed my polish, I had a lot to see-GREEN STAINED NAILS! HA, that's for not applying a base coat! I had it coming... #-o
You should've seen my face! Four hours until I leave for work and my nails are stained and ugly. Hilarious! Well, it wasn't hilarious then, but later I laughed at my own stupidity. :))
Sooo, I grabbed acetone and scrubbed-nothing, then baking soda and I even left it on for 5 minutes-nothing, lemon juice and NOTHING! By then my Mum was crying and laughing because I was frantically running around the house trying to scrub it off. When I grabbed bleach, then she intervened and made me put all my fingers in more lemon juice and eventually after at least 30 mins each, half of the stains were gone, and now my nails were light yellowish-green.:-<
***
Sledećeg dana sam uzela skidač laka za nokte i kad sam skinula lak, imala sam šta da vidim-ZELENO OBOJENE NOKTE! HA, tako mi i treba kad nisam koristila bazu! Spremalo mi se to... #-o
Trebali ste mi videti facu! Četiri sata do odlaska na posao a moji nokti su uflekani i ružni. Urnebesno!
Zapravo, nije bilo smešno tada, ali sam se kasnije smejala sopstvenoj gluposti.
:))
I tako sam ugrabila aceton i žuljala ali ništa, zatim sodu bikarbonu koju sam čak i ostavila 5 minuta da deluje-ništa, sok od limuna (može i limuntus) i NIŠTA! Do tada se moja mama smejala do suza na moje mahnito jurcanje po kući u pokušaju da skinem fleke. Kada sam se uhvatila za varikinu, tada je intervenisala i naterala me da stavim prste u limunov sok i nakon pola sata (po ruci), pola fleka je nestalo i sada su mi nokti bili svetlo žućkasto-zelenkasti. :-<


Today, 4 days later, my nails are just yellow. Every day I applied Alverde Nail Repair Serum and that helped a lot (read about it HERE). Ah well, we learn from our mistakes. Just so you don't go throught this kind of hell, remember-THIS POLISH IS A STAINER and use a base coat.
/hihi
'Till next time, thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Danas, 4 dana kasnije, moji nokti su samo žuti. Svaki dan sam mazala Alverde Serum i to je mnogo pomoglo (o njemu pročitajte OVDE). Ah, eto, učimo se na greškama. Čisto da i Vi ne prožete kroz ovakav pakao, upamtite-OVAJ LAK BOJI NOKTE i koristite bazu.
/hihi
Do sledećeg kuckanja, hvala na čitanju!
:*
TamaraF

16 comments:

  1. Mnogo je lepa boja :) Dobo si napomenula da su nokti posle ubrljani :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverovatno! A mazala sam ga ranije i nikad mi toliko nije ubrljao nokte :D Boja predivna, ali posledice prevelike...

      Delete
  2. prelep je, čak i ako je samo na pola dana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Zaista je divan :) Na suncu je bio mint, a uvece tamniji :)

      Delete
  3. Odlicna nijansa,dobro je da si me upozorila da koristim bazu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hvala :) Pa znam da bi meni bilo od koristi da sam znala, pa reko' da javim :)

      Delete
  4. Gledam ima li gde detelina sa 4 lista :D Boja je neopisivo lepa! Baš si se namučila , zanimljivo mi je bilo da pratim razvoj, otprilike su tvoji nokti menjali boju kao modrica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha neeeemaa! Bas sam pre fotkanja i ja prebirala po detelini u nadi da cu naci neku i da cu pozeleti zelju, osvojiti na lotou i kupiti svu sminku ovog sveta :D
      Hvala! Boja je divna, ali sam se zaista namucila :P
      Jos mi samo fali ljubicasta u celoj prici i bila bih kao prava masnica :D

      Delete
  5. Baš sam vidjela na forumu, ali nisam imala vremena da prokomentarišem pa sam sad tražila. Divne su slike, posebno ove sa djetelinom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bas sad videh da u ovom postu imam dve te slike sa detelinom :) Sad cu da brisem i popravljam :)

      Delete
  6. Prekrasan je! A sto se tice obojenih noktiju meni je pomogla pasta za zube, mozda ne u potpunosti ali bilo je mnogo mnogo bolje nego sve ostalo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Au, nisam znala da pasta za zube pomaze :) Probacu sledeci put ako mi se desi takva frka ;)

      Delete