Wednesday 8 May 2013

Awards, prizes, ...

CONGRATULATIONS! :)


I created my blog less than a month ago and already I received amazing awards! I was planning on skipping the Liebster award cycle because I figured I wouldn't have anyone to tag and people would be sick of the thread, but silently I was jumping around the room because I got one. Then after a week or so, I won a prize from another blog so I figured-why not combine the two and write an award post :)
***
Blog sam napravila pre manje od mesec dana i već sam dobila divne nagrade! Planirala sam da preskočim Liebster nagradu jer sam mislila da neću imati više koga da obeležim i da će već svima biti muka od lančanih postova. Zapravo sam skakutala po sobi od sreće što sam nominovana. Onda sam, nakon nedelju i nešto dana, osvojila nagradicu sa još jednog bloga i pomislila "A što da ne?" Kad sam već dobila dve nagrade, zašto ih ne bi spojila u jedan nagradni post?




The purpose of the Liebster Blog Award is to recognize relatively new blogs with less than 200 (originally 3000) followers that deserve a look. The rules of "the game" are simple.
  • Answer the 11 questions set by the blogger who nominated you
  • List 11 random facts about yourself
  • Nominate 11 blogs and notify them
  • Write 11 questions that the nominees need to answer
  • Try not to nominate the one who nominated you :)
***
 Svrha Liebster blog nagrada je da se prepoznaju relativno novi blogovi koji imaju manje od 200 pratilaca (originalno 3000) i koje vredi pogledati. Pravila "igre" su jednostavna.
  • Odgovori na 11 pitanja koja je postavio bloger koji te je nominovao
  • Navedi 11 nasumičnih činjenica o sebi
  • Nominuj 11 blogova i obavesti ih
  • Napiši 11 pitanja na koja nominovani trebaju da odgovore
  • Pokušaj da ne nominuješ onog ko je tebe nominovao :)

So, here are 11 questions from Sandra:
1)What does your perfect day look like? -Green tea in the morning, Jillian Michaels and her workouts, reading my favorite book, activities with my boyfriend and a reason to get dressed, paint my nails and put on make up in the evening! :)
2) Which celebrities would you like to know in person? -Umm... Oprah, Drew Barrymore, Matthew Wright and Katy Perry.
3) Where do you plan to go on holiday this year? -Nowhere unfortunately. If I was, it would be Greece, Sithonia again.
4) What is your dream job? -I don't know yet. Yes, I'm 24 and I don't know what I want to do in my life :D
5) Which cosmetics product could you never give up? -Eyeshadow! No, mascara! No,  both of them! Actually, I really like blushes too... :shy:
6) If you could have a cup of coffee with anyone (including historical figures), who would it be? -Princess Diana! Even though we'd be drinking tea :)
7) Who do you think is the funniest person ever? -Eddie Murphy!
8) What would you rather eat a cookie with? Tea, coffee, hot chocolate or something else? -Tea, but in special cases with Starbucks coffee :)
9) In which movie would you like to be the main character? -Oh, oh, oh... Ah crap, that's a series... :D In my movie! The one about me and my love A. <3
10) Name 3 favorite cosmetics brands. -Bourjois, MUA and ArtDeco

11) Which cosmetics company would you like to collaborate with? -That would definitely be Bourjois  :)
***
Pa evo 11 pitanja od Sandre:
1) Kako izgleda tvoj savršen dan? - Zeleni čaj ujutru, Jillian Michaels i njeni treninzi, čitanje omiljene knjige, aktivnosti sa mojim dečkom, razlog da se doteram, nalakiram nokte i našminkam uveče! :)
2) Koga bi volela od poznatih ličnosti da poznajes lično? -Paaa, Opru, Drew Barrymore, Matthew Wright and Katy Perry
3) Gde planiraš na more ove godine? -Nažalost nigde. Da idem, bila bi ponovo Grčka, Sitonija.
4) Koji je tvoj posao iz snova? -Još uvek ne znam. Da, ja imam 24 godine i ne znam šta želim da radim u životu :D
5) Kog kozmetičkog preparata ne bi mogla da se odrekneš? -Senke! Ne, maskare! Ne, oba! Zapravo, i rumenila mnogo volim... :stidljivko:
6) Da možeš da popiješ kafu sa bilo kojom osobom ( uključujući i istorijske ličnosti ) ko bi to bio? -Princeza Dajana! Ali bismo pile čaj :)
7) Ko je po tebi najsmešnija osoba ikada? -Edi Marfi!
8) Uz šta bi radije jela kolačić? Čaj, kafa, topla čokolada ili nešto četvrto? -Uz čaj ali u specijalnim prilikama uz kafu iz Starbaksa :)
9) U kom filmu bi volela da si glavni lik? -U, u, uuu... Ah sra**e to je serija. :D U mom filmu! U onom o meni i mom najdražem A. <3
10) Navedi 3 omiljena proizvodjača kozmetike. -Bourjois, MUA and ArtDeco
11) Sa kojom kozmetičkom kompanjom bi volela da saradjuješ? -To bi definitivno bio Bourjois :)



I nominate/Nominujem:

Questions/Pitanja:
 
  1. What made you create your blog? / Zbog čega ste napravile blog?
  2. What's your favorite book? / Koja Vam je omiljena knjiga?
  3. Going to the gym or working out at home? / Odlazak u teretanu ili vežbanje kod kuće?
  4. Describe your favorite summer holiday. / Opišite Vaše omiljeno letovanje.
  5. If you could choose, where would you live? / Gde bi živeli kada biste mogli da birate?
  6. What does a blog have to look like and have, in order for you to follow it and like it? / Kako to blog treba da izgleda i šta treba da ima, da biste ga Vi pratili i da bi Vam se svideo?
  7. You are late for an important meeting. How fast can you get ready? / Kasnite na važan sastanak. Koliko brzo se možete spremiti?
  8. Did you go through crazy phases when you were a teenager? Which one was the craziest? / Da li ste prolazili kroz lude faze kada ste bili tinejdžer? Koja je bila najluđa?
  9. Movies or series? Name your top 5. / Filmovi ili serije? Nabrojte omiljenih 
  10. What is your zodiac sign and do you think you are a typical representative of it? / Šta ste u horoskopu i da li mislite da ste tipičan predstavnik tog znaka?
  11. You have won the lottery but you can choose to get a millions worth in make up or just a hundred thousand in money. What would you choose and why? / Pobedili ste na lutriji ali morate da odaberete između šminke u vrednosti od milion ili sto hiljada u novcu. Šta biste odabrali i zašto?

********** 


And now on to the prize I won from a very cool girl who happens to live in my city :)
The lovely Irena from the blog Ženske Priče had a giveaway and oddly I won. I've never won anything in my life so I was ecstatic. It all happened so quickly and the purse was in my hands in a day or two! Here it is-the beautiful purse from Tašnarija. And it's totally me, colorful, don't ya think? :)
***
A sada da pređemo na nagradu od jedne kul osobe koja slučajno živi u istom gradu u kom i ja živim :)
Divna Irena sa bloga Ženske Priče je imala darivanje i začudo ja sam pobedila. Nikada u životu nisam ništa osvojila pa sam bila presretna. Sve se desilo tako brzo i torbica je bila u mojim rukama već za dan-dva! Evo je-divna torbica iz Tašnarije. I totalno je u mom, raznobojnom fazonu, zar ne? :)





It has two sides so you can switch them whenever you want and combine the colors with your outfit. What do you think? Do you have any purses from Tašnarija?
 ***
Ima dva lica pa možete da ih menjate kad god poželite i da ih kombinujete sa bojama odeće. Kako Vam se čini? Da li imate neku torbicu iz Tašnarije?







Bye, bye!
***
Baj, baj!

EDIT:
OMG I just realized I didn't write 11 facts about me... LOL
1) I forget stuff. I wasn't like this but recently I've become this person that can't keep an information down for 4 seconds. Like a goldfish!
2) I love books! I live in books. I always have a book I am currently reading, there are no "empty" days.

3) I am an only child....... AND I LOVE IT! :) Seriously, I do. When I was younger I wanted a brother or sister, but now I'm just... over it.
4) I have no idea where I'm going with this blog, and honestly-I don't know what I'm doing. :)
5) I love playing The Sims. It's my all-time-for-life-go-to-game :D

6) I can sing. Like good. (Won some awards in High School)
7) I was an exchange student and I lived in America for a year. Great experience, amazing family!
8) My goal in life is just one. To run away from Serbia and never look back. Anywhere will be better.

9) I cry. A lot. It makes me feel better. Whenever I have a big problem, I cry first then act later :D
10) I like gardening. Every summer my family plants vegetables in our garden and we work on it together. You won't believe how many zucchini's we had! :)
11) I have two cats. I love animals, that's why I'm in the process of going cruelty free.

***
O Bože, sad sam skontala da nisam napisala 11 činjenica o sebi... Haha!
1) Zaboravljam stvari. Ranije nisam bila ovakva ali od nedavnosam postala neka luda osoba koja ne može da zadrži informaciju ni 4 sekunde. Kćo zlatna ribica sam!
2) Volim knjige! Živim u knjigama. Uvek imam knjigu koju trenutno čitam i nema "praznih" dana.
3) Jedinica sam.... I OBOŽAVAM TO! :) Ozbiljno, zaista volim to. Kad sam bila mlađa, želela sam brata ili sestru, a sada... prevazišla sam to.
4) Nemam pojma u kom pravcu idem sa ovim blogom i iskreno, ne znam ni šta radim :)
5) Volim da igram Sims igricu. To mi je igrica kojoj se uvek rvaćam, najviše je igram i ne mogu bez nje. :D
6) Umem da pevam. Dobro. (Osvajala sam neke nagradice u srednjoj školi)
7) Godinu dana sam bila učenik na razmeni u Americi. Odliučno iskustvo i divna porodica!
8) U životu imam samo jedan krajnji cilj. Da pobegnem što dalje od Srbije i da se nikada ne okrenem. Bilo gde je bolje nego ovde.
9) Plačem. Puno. Posle toga se osećam bolje. Kad god imam neki veći problem, prvo se isplačem a posle delam :D
10) Volim baštovanstvo. Svakog leta moja porodica posadi povrće u našoj baštici i onda tamo zajedno raduckamo. Nećete verovati koliko smo tikvica imali! :)
11) Imam dve mačke. Volim životinje i zato se trudim da potpuno promenim svoje navike i počnem da koristim samo proizvode koji nisu testirani na životinjama.

27 comments:

  1. Jao, divna je tašnica, a bilo je zanimljivo pročitati još nešto o tebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coxy! Hvala ti i na komentaru, da ni je tebe ne bih se setila da sam zaboravila 11 cinjenica :D

      Delete
  2. Cestitam na nagradicama! Tasnica ti je preslatka! Skroz je i u mom fazonu. ;) Evo i mojih odgovora :
    1. Blog je moja zanimacija I odmor od svakodnevnice. Uzivam dok slikam I pisem o lakovima a volim I da citam vase blogove. :)
    2. Serlok Holms od Ser Artura Konana Dojla.
    3. Ni jedno ni drugo. :D Lenja sam , sta cu. Sobni bajs mi sluzi kao vesalica. :D
    4. Uh, nisam sigurna da li mogu bas da izaberem.... Evo recimo Budimpesta 1998. Moj prvi Sziget festival I prvi put sam negde isla bez roditelja a da to nije sa skolom. <3 Imala sam 17 godina I isla sam sa dve drugarice. Na to putovalje smo pocele da se spremamo godinu dana ranije kada smo cule za festival. Obisle smo Budimpestu uzduz I popreko, isle u Sent Andreju.... Festival mi je usao u krv I posle sam isla jos mnogo puta.
    5. Verovatno bih zivela pola godine negde na moru a pola u Beogradu.
    6. Jako volim blogove sa nasih prostora I njih rado citam. Sto se izgleda samog bloga tice ne volim one koje sljaste I bljeste da me zabole oci kad pokusam nesto da procitam. Volim da je sve uredno I pregledno I da ne moram pola sata da kopam po blogu da bih pronasla sta trazim. Isto su mi dosta bitne I fotografije. Mislim da svako moze da ima pristojne fotke ako se malo potrudi. Ne volim isto kad neko veliki deo teksta pise recimo jako plavom ili crvenom bojom. To mi je nekako skroz nepristojno. Najvise volim blogove koji pisu o brendovima koji su nam dostupni sto se tice cena I da se mogu naci kod nas.
    7. Za 5 minuta. Samo da se obucem I ocesljam.
    8. Zelene obrve, nosila sam karirane pantalone sa kariranim kosuljama. :D Kit Flint mi je bio idol. Aha. ;) Mojoj sreci nije bilo kraja kad su se kod nas pojavile one perive lude boje za kosu. :D
    9. I jedno I drugo.: Les visiteurs II, My so called life, Ruzna Beti, Un paso adelante, Twilight saga....
    10. Blizanac sam. Mislim da jesam tipican predstavnik.
    11. O kojoj valuti pricamo? :D Ako su dinari u pitanju odabrala bih sminku a ako su euri ili tako nesto onda novac. A zasto? Ne znam sta bih sa tolikom sminkom... Za novac bi mogla da kupim ono sto zelim od sminke I da putujem sto bi me vise usrecilo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahha a da su euri onda bi definitivno uzela parice, a? :D Ja se jos uvek dvoumim :)
      Ne mogu da verujem da si imala zelene obrve i da ti treba samo 5 minuta za spremanje! :D A sminka? Ipak je to vazan sastanak :) Svaka ti cast :) Ja bih kasnila jos 2 sata hahahah
      Ni ja ne volim sljastece blogove. Crni mi posebno smetaju jer ne vidim bela slovca :D

      Delete
    2. Serlok Holms od A.K.Dojla je bila prva "ozbiljna" knjiga koju sam procitala :) I dan-danas zauzima posebno mesto u mom srcu <3

      Delete
    3. Kad zurim ne sminkam se - samo kazem sebi da sam lepa i bez sminke. :D Sto se tice zelenih obrva nisam ih ja farbala u zeleno nego iscrtavala kreonom. ;) Imam cak negde i slike. :D

      Delete
    4. Aaaaa staviii :) Kuull :)

      Delete
  3. Hvala ti za nominaciju, bacam se na odgovaranje ovdje jer sam vec imala Liebster post :) nadam se da ti ne smeta :)

    Zbog čega ste napravile blog? - Pa uglavnom radi razmjene iskustava vezano za kozu a i neke proizvode.
    Koja Vam je omiljena knjiga? Hiljadu cudesnih sunaca :)
    Odlazak u teretanu ili vežbanje kod kuće? Kad mi zareda da idem u teretanu to je najbolja opcija jer se kod kuce tesko nakanim. Evo bas sam juce radila vjezbe i bole me bocni stomacni misici jer sam se na njih fokusirala :)
    Opišite Vaše omiljeno letovanje. Neko mjesto sa savrsenom plazom i tirkizno plavim morem ali po mogucnosti da je u blizini i grad koji moze da se posjeti a i da ima dobar shopping :D, sa nekom divnom lokalnom hranom, da je svaku noc "ziv" grad... da sam u drustvu svog momka, ali ne smeta ako su negdje u blizini i neki nasi prijatelji pa da par noci provedemo i s njima na nekom rostilju na balkonu apartmana :) Juh.. baci ti mene u mastanje praaaavo :D
    Gde bi živeli kada biste mogli da birate? Neko mjesto sa sto manje kisnih dana godisnje, ali da je ekonomski sigurna zemlja. Prvo mi na pamet pada Australija ali predaleko je od Bosne, da su barem svi moji tamo pa super. Ali sad ne bih selila tako daleko...
    Kako to blog treba da izgleda i šta treba da ima, da biste ga Vi pratili i da bi Vam se svideo? Pa zasad su moji interesi sto se tice blogova savjeti za kozu i proizvode, i preparativa i dekorativa - nebitno. Izgled mi nije bitan, vazno je da je sadrzajan i da se tu nalaze neke korisne informacije za mene :)
    Kasnite na važan sastanak. Koliko brzo se možete spremiti? 10-15 minuta odjeca, sminka i frizura :)
    Da li ste prolazili kroz lude faze kada ste bili tinejdžer? Koja je bila najluđa? Nisam imala lude faze, trenirala sam odbojku, najludje od svega sto su me uvijek pratili ludi prijatelji pa sam odrastala uz puno humora a i dan danas me takvi prate pa mislim da mi oni produzuju zivot :D
    Filmovi ili serije? Nabrojte omiljenih 5. Omiljene serije - Friends i One tree hill a filmova sam bruku odgledala ali nikad nemam omiljenog :) nijedan ne bih rekla eee idem ga ponovo gledati dok sam Prijatelje npr odgledala mali milion puta, a One tree hill sam sebi ponovo pustila i evo do zadnje sezone sam dosla :) Ako nisi gledala, pogledaj :)
    Šta ste u horoskopu i da li mislite da ste tipičan predstavnik tog znaka? Lav sam i najvise se to kod mene primjetilo kad sam bila mladja jer sam sefovala vjecno djeci oko zgrade, bila sam pravi mali vodja, sve se organizovalo pod mojim nadzorom, uvijek se mene pitalo za sve i to je trajalo negdje do srednje. Onda nisam htjela vise da budem takva jer me samu nerviralo sto sam malo bitchy :D pa sam prestala s tim ali sad pronalazim puno tipicnih karakteristika lava kao sto su ono - uvijek upravu (ali ja to argumentiram u raspravama dok druga osoba ne shvati da sam ja upravu, ne pustam :D ) pa onda zelja za kvalitetnim stvarima lijepim oku, volim skupe poklone.. ma joj sve lose osobine lava, zato nekad i bjezim od toga :D ali imam ja i lijepih, obecavam! Radim apsolutno sve za ljude koje volim, cak i po cijenu sebe... cijenim istinske veze u zivotu, prijateljstva, porodicu... zelim da budem lijep uzor. (A sad se i hvalim sto je jos jedna osobina lava, bolje da prestanem) :D
    Pobedili ste na lutriji ali morate da odaberete između šminke u vrednosti od milion ili sto hiljada u novcu. Šta biste odabrali i zašto? Izabrala bih 100 000 u novcu :) jer ja nemam sta od milion da kupim od sminke, a iskreno vise volim odjecu nego sminku. Jesi li ti mislila na dinare ili eure? :D hahaha Ne tjeraj me da pretvaram valute :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa i meni je Hiljadu cudesnih sunaca jedna od omiljenih! :) Doduse, ja omiljene rangiram po tome koliko su me drinule i koliko sam suza prolila. Zato mislim da Stivena Kinga nikada necu voleti :D
      One Tree Hill sam ponovo pogledala pre nekih mesec dana. To mi je all-time favorite serija. Odrastala sam uz nju (srednja skola) <3 A Prijatelje nikad nisam preterano gotivila, mada bi me tu i tamo nasmejali :) I imamo isto misljenje o filmovima. Stasta sam gledala ali me retko koji odusevio.
      Hahaha moj tata je lav! Ja svaku ovu osobinu znam napamet! :) Lav je zajeban igrac ali ga ipak vredi imati kraj sebe. Eto to je moje misljenje :)

      Delete
    2. Uh pa slazemo se u puno toga heh, ali zlocin je ako nisi odgledala Prijatelje od prve do zadnje :D ja sam svom momku rekla necu se udat dok ih ne odgledas. Svi mi oko njega dosta vucemo humor iz te serije i onda kad dodje do neke situacije mi svi pocnemo - Isto ko kad je Chandler.... pa neka situacija a on ne razumije o cemu mi to :D
      I ja sam odrastala uz One tree hill i sad sam uzela da ih ponovo gledam i drugacije shvatam neke stvari, u njoj ima bas svega i puno zivotnih situacija u kojoj se svako moze naci. Treba se uciti lijep primjer prijateljstva, lijep primjer kako veza treba da izgleda(npr Haley i Nathan) .. pa do onih ruznih kad ne mozes imati dijete, ili rak u porodici, prezahtjevni roditelji itd :)

      I moj tata je lav :D zamisli koliko tu ima povlacenja svako na svoju stranu :D tesko je! Ali kao sto sam rekla koliko ima high maintance osobina koje se svim silama trudim da potisnem, toliko ima i onih lijepih gdje lav daje cijelo srce. Sigurna sam da tvoj tata radi apsolutno sve za vas i da ste mu na prvom mjestu :)

      Delete
  4. tasna je predivna :) a cestitke na osvojenoj nagradici :)

    ReplyDelete
  5. Baš mi je bilo zanimljivo da čitam svašta nešto o tebi. Ako se ikada budem udavala, zvaću te da mi pevaš na svadbi :D :D A možda te povedem i na medeni mesec, negde gde ima Starbucks da pijemo kafu :)) Ljubomorna sam na torbicu :)
    Moji odgovori:
    What made you create your blog? / Zbog čega ste napravile blog?
    Moj youtube kanal je zaslužan, a sad sam se zaljubila u blogovanje baš! Kad sam kretala nisam imala pojma o tome, nisam čak ni znala kako da pratim nečiji blog (sramota, znam).
    What's your favorite book? / Koja Vam je omiljena knjiga?
    Ne bih mogla da izdvojim, meni su sve knjige omiljene. Trenutno sam očarana triologijom Talase Ali o jednoj Engleskiniji u Indiji, za par dana sam pročitala 1000 strana, progutaću ih koliko su divne! Obožavam knjige, kao ti.
    Going to the gym or working out at home? / Odlazak u teretanu ili vežbanje kod kuće?
    Uh, ništa od toga trenutno, ali imam neke spravice kod kuće, pa pre biram da vežbam kod kuće.
    Describe your favorite summer holiday. / Opišite Vaše omiljeno letovanje.
    Čista morska voda i čista peščana plaža, ništa više mi ne treba! Obožavam da provodim vrele dane u vodi, kao Mala Sirena sam...
    If you could choose, where would you live? / Gde bi živeli kada biste mogli da birate?
    Ne bih menjala zemlju, možda bih volela u Novom Sadu da živim.
    What does a blog have to look like and have, in order for you to follow it and like it? / Kako to blog treba da izgleda i šta treba da ima, da biste ga Vi pratili i da bi Vam se svideo?
    Treba da ima "dušu". Da ne bude kao da čitam sa nalepnice na šamponu / sajtu proizvođača. I ne volim tekstove sa 2 fotografije i 2 rečenice, meni to nije post :D
    You are late for an important meeting. How fast can you get ready? / Kasnite na važan sastanak. Koliko brzo se možete spremiti?
    10 min :)
    Did you go through crazy phases when you were a teenager? Which one was the craziest? / Da li ste prolazili kroz lude faze kada ste bili tinejdžer? Koja je bila najluđa?
    Kad sam slušala rep :D
    Movies or series? Name your top 5. / Filmovi ili serije? Nabrojte omiljenih 5.
    Od serija mi padaju na pamet Modern Family, Game of Thrones. Filmovi Last Train, Nedodirljivi, svi crtaći :)) Ne umem ja da pravim ove top liste :D
    What is your zodiac sign and do you think you are a typical representative of it? / Šta ste u horoskopu i da li mislite da ste tipičan predstavnik tog znaka?
    Devica. Ne znam, ne verujem u horoskop :)) Ne može niko da me ubedi da tolika gomila ljudi ima iste osobine, naročito što znam ljude koji su rođeni kad i ja i nebo i zemlja smo u svakom smislu.
    You have won the lottery but you can choose to get a millions worth in make up or just a hundred thousand in money. What would you choose and why? / Pobedili ste na lutriji ali morate da odaberete između šminke u vrednosti od milion ili sto hiljada u novcu. Šta biste odabrali i zašto?
    Ma šminku! Za ostalo što mi treb ću sama zaraditi, nisam u fazonu avioni kamioni, nešto normalno. Ali sam nenormalna po pitanju šminke :D
    Hvvala na nominaciji, bilo je baš zabavno odgovarati :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa drago mi je da ti se svidelo! :)
      Hehe za tebe sam i ocekivala da ces reci da zelis SMINKU. Mislim da bih i ja rekla to. I onda sam mirna a ono sto mi ne treba-prodam i zaradim :D
      Sto se tice horoskopa, pa nisu svi isti, jedan znak ima veliki raspon osobina ti ne moras sve da ih imas vec samo par komada, dok tvoji prijatelji imaju neke druge. Ja ne verujem u ono nedeljno "proricanje"-bolece te bubreg-i zaljubices se u meksikanca horoskope, ali volim da procitam o svom znaku i podznaku jer sam ja tako najbolje upoznala sebe. Zaista!
      Hehehe i ti si slusala rep?? :D Ahahahahahaha OMG/... ahahahahahaha :D
      Cekaj, ti si prvo pocela sa Vlogovvanjem na youtube pa onda tek blog?
      Kad se budes udavala ima da mi oduzmes mikrofon jer ako popijem KUKU LELE svima :D

      Delete
    2. Jesam, na prelazu iz osnovne u srednju :D :D :D
      Daa, nije mi padalo na pamet da pišem blog, nisam imala pojma o tome, a onda su mi stalno postavljali pitanje: Kako ti se zove blog, da te pratimo? I reko' ajde :D
      Ipak sam odustala od udaje hahahaha :D

      Delete
    3. Hihihihhi ni ja nisam za udaju... Nesto me ne privlaci :D
      Da stvarno, kako ti se zove blog, da te pratim?? :D Haaa, haaa? :D

      Delete
  6. Hvala ti puno na nominaciji, bas si mi ulepsala dan :D Vidim da si bila na razmeni, jel preko World Learning-a? Evo i mojih odgovora :)

    1. Kod mene je ta odluka dosla spontano…jednostavno sam sela i resila- hajde da i ja probam :) Obozavam da pisem, bez kozmetike ne mogu zivot da zamislim i najbolji nacin da spojim te dve ljubavi je bio da napravim svoj blog, kazem sta imam i nadam se da ce neko to naci korisnim i zanimljivim :)
    2. Od romana Trejsi Sevalije – Devicanski Plavo a od kracih prica Danilo Kis – Enciklopedija mrtvih
    3. Oba, zavisi od trenutnog raspolozenja i obaveza…obe opcije imaju svojih prednosti i nedostatke. Mozda ipak malo vise poena dajem teretani, jer mogu da odem sa nekim pa mi vezbanje brze prodje jer imam sa kim da pricam i mozemo jedno drugo da ‘teramo’ da odradimo jos taj zadnji set trbusnjaka :D
    4. Nedelju dana u nekom divnom, zabacenom francuskom selu, sa neiscrpnim izvorom vina i sira, ili couchsurfing-om obici neku zemlju – upoznas nove ljude i lepo obidjes nekoliko gradova. Nisam tip koji voli plaze i more – vode se plasim a na suncu izgorim dok kazes keks :D
    5. Francuska, Italija ili Spanija – metnite me u bilo koju, ja necu da se zalim :D
    6. Volim kada je osoba koja pise blog zanimljiva i ume da to prenese na svoj tekst, kada su slike dobre (kvalitet fotografije, ugao slikanja..), svidja mi se ako post ima dovoljno relevantnih informacija i kada odgovara na postavljena pitanja
    7. Ako samo radim sminku, za manje od 5 min..ako sam se tek izvukla iz kreveta, mogu za nekih 10.
    8. Pa nije bilo previse ludo ali recimo desilo se da sam nekoliko meseci nosila iskljucivo crne stvari i nista drugo (zato sada nemam nista crno u ormaru :P ) A kako mi je koza jako svetla, izgledala sam kao duh
    9. Serije – Friends, Castle, Bones, Nashville, Hart of Dixie (sto rece samo 5, imam barem jos 10 da dodam na ovu listu
    10. Riba, ali zaista ne znam nista o mom znaku..niti o bilo kom drugom…recimo, ribe vole vodu..a ja se plasim vode :D
    11. Uzela bih novac, ne zato sto ga vise volim od sminke (da je tako ne bih vecito bila svorc) nego zato sto ako imam toliko mnogo sminke, nikada vise necu morati da je kupim…a ja volim taj osecaj kad stedis za nesto sto ti se dopada, pa konacno odes i kupis ga…to je za mene pravi nalet adrenalina 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na cemu! Bas mi je drago da sam ti ulepsala dan :) Sitnice, sitnice.. :)
      Nisam, na razmeni sam bila preko programa A-SMYLE.
      Ti si kao ja, i teretana i kuci i sve odjednom i nista! :D hahaha Uzasna sam, ali tako je.
      E vidis, couchsurfingom jos nigde nisam isla... Htela sam a sad vise i nisam sigurna.. Imas iskustva sa kaucima? :)
      "Ribe vole vodu, a ja se plasim vode" HAHAHA kako si me nasmejala :) Ti si znaci riba na suvom! :D

      Delete
  7. Weeeeeeeeeeeeeeee, hvala :***** Odgovorit ću na pitanja sutra! A torbica je prekokrasna!

    ReplyDelete
  8. Cestitke
    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Divnoo sto si dobila torbicu!:)) bas ti pristaje, i super je post, hvala PUNO jos jednom za nominaciju, sledeci post kuckam odgovore, obozavam ovakva pitanja, podsecaju me na myspace i one survey-je koje smo tamo svi mi resavali!:)
    i takodje mi je bilo zanimljivo da citam cinjenice o tebi i odgovore na pitanja!:)

    ReplyDelete
  10. Hvala na nominaciji :)))
    Pisem ovih dana post :)))

    ReplyDelete
  11. Draga Tamara isprike što tek sad odgovaram :D Hvala ti od srca na nominaciji :* Budući da sam vec pisala liebster post natipkat cu ti ovdje odgovore ;)

    1. Zbog čega ste napravile blog?
    * Nisam imala neki poseban povod za blog, mada je najveći pokretač bila činjenica da s ljudima koji me okružuju o kozmetici ne mogu pričati jer im je ta moja "opsjednutost" suluda, a u ovoj blogosferi su ljudi koji razumiju tu ljubav <3 :D


    2. Koja Vam je omiljena knjiga?
    *Nemam najdražu knjigu, buuhuuu sramota moja :D


    3.Odlazak u teretanu ili vežbanje kod kuće?
    * Vježbanje kod kuće :D .

    4. Opišite Vaše omiljeno letovanje.
    Savršeno ljetovanje bi bilo s par prijateljica u Norveškoj ili bilo gdje drugdje gdje temperature nisu +35 :D


    5. Gde bi živeli kada biste mogli da birate?
    * London!

    6. Kako to blog treba da izgleda i šta treba da ima, da biste ga Vi pratili i da bi Vam se svideo?
    Pa, prvo što mi privuče pažnju jest dizajn bloga, volim minimalizam i jednostavnost. Zatim fotografije, iako ni moje nisu baš najbolje :D, te način pisanja i proizvodi koji se recenziraju i o kojima se piše.


    7. Kasnite na važan sastanak. Koliko brzo se možete spremiti?
    Barem pola sata mi treba. :D ako sam prethodno obavila kupanje i sredivanje kose haha.


    8. / Da li ste prolazili kroz lude faze kada ste bili tinejdžer? Koja je bila najluđa?
    HM, nisu baš bile lude, ali sam bila dugo u depresiji koju sam eto recimo uspješno izliječila. :)

    9. Filmovi ili serije? Nabrojte 5 omiljenih !
    Oboje, zaista ne mogu izdvojiti filmove od serija :D
    The suits, 90120, body proof, martyrs....

    10. Šta ste u horoskopu i da li mislite da ste tipičan predstavnik tog znaka?
    U horoskopu sam jarac i rekla bih da većim dijelom predstavljam taj znak u punom svjetlu :D


    11. Pobedili ste na lutriji ali morate da odaberete između šminke u vrednosti od milion ili sto hiljada u novcu. Šta biste odabrali i zašto?
    Izabrala bih sto tisuća u novcu jer mi je novac ipak potrebniji a neke bitnije stvari u životu, a izdvojilo bi se nešto i za kozmetiku ;)

    ReplyDelete