Monday 6 May 2013

Nail Art Polka Dots

Yellow Polka Dot Bikini




There's one nail polish I've always wanted but somehow never got to buying-China Glaze Yellow Polka Dot Bikini. I think it's perfect for the summer! This manicure reminds me of it.
***
Postoji jedan lak za nokte koji sam oduvek htela a nikad da ga kupim a to je China Glaze-Yellow Polka Dot Bikini. Mislim da je savršen za leto! Ovaj manikir me podseća na njega.


I applied a base coat, then two coats yellow and when it dried I did blue and then light yellow dots. Unlike before, this time I waited for everything to dry and then applied a top coat. For the dots I used an old pen, only it wasn't old and it was still working so my light yellow dots have some blue in them :D
***
Namazala sam bazu, pa onda dva sloja žutog laka i kad se to osušilo radila sam prvo plave tufne a posle svetlo žute. Za razliku od ranije, ovaj put sam sačekala da se sve osuši i namazala završni sloj laka. Za tufne sam se poslužila starom hemijskom, međutim ona uopšte nije bila stara već je i dalje radila, pa zato moje svetlo žute tačke u sebi imaju i plavog :D







I used: / Koristila sam:
Essie Protein Base Coat
AVON Nailwear Pro-Sunshine

W7-Blue Lagoon
Essence-Mellow Yellow
Seche Vite Dry Fast Top Coat





This manicure reminds me of this commercial, well a song actually... I kept singing it all day :)
***
Ovaj manikir me podseća na ovu reklamu, zapravo na pesmu... Ceo dan sam je pevala :)



Till next time!
xoxo,
TamaraF

***
Do sledećeg kuckanja,
:*
TamaraF


24 comments:

  1. Bas happy manikir, pravi prolecni!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha da! Taman kad sam ga ja napravila, pocela olujcina i pljusak :D

      Delete
  2. Looks so cute! Never thought to wear yellow nail polish myself but it looks great on you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! :) You should try it. I was skeptic at first and didn't think it would look good on me, but I was wrong :)

      Delete
  3. Aaaa, ne mogu da verujem, ja bas danas imam Yellow pokla dot bikini :D Mislim lak :D
    Divno si ovo uradila, bas je veselo! <3

    Ovaj W7 je super

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! I ja sam juce mazala zuti!!! Kao da smo se sve tri dogovarale!
      Odlican zutac i slatke tufnice! :)

      Delete
    2. Haaaaaaaaaaaaahahahaha genijalnoooo :** <3
      Ja na dva nokta uradila i gradient sa FFF, kako je brutalna kombinacija boja :D

      Delete
    3. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kako ste lude! :D Hvala vam :*
      Joj, taj CG Yellow Polka Dot Bikjini mi je vec duze vreme na WL.. :p

      Delete
  4. kako je lepo i precizno uradjeno, svaka cast! pravi letnji manikir :)

    ReplyDelete
  5. Jao, kako je slatko! Mnogo je dobro ispalo!

    ReplyDelete
  6. Prelep ti je manikir,mada ja nigde nisam videla plave tacke od hemijske :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Ali vidim JAAA :D Manje se vide jer sam ih ponovo "tachkala" pa je prekriveno, a i zavisi iz kog ugla gledas :)

      Delete
  7. Uh što volim polka dots! Mislim čak da prerasta u neku vrstu ovisnosti :D Ne znam što mi je ljepše, bikini ili tvoji nokti, ali u svakom slučaju fenomenalna kombinacija, bravo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ja sam je prevazisla, ali sam pre nekih 3-4 godine bila luda za polka dots! Samo to mi je bilo bitno na odeci, torbama, baletankama i novcanicima :) Hahaha A sad samo nokte :) Hvala :flower:

      Delete
  8. Moram da uradim ovo, preslatko je, a i imam taj avonov lak taman :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe probaj! Zaista je lako, ne treba ni ni doter, smislis nesto sto ce posluziti kao zamena (u mom slucaju hemijska) i za tren je gotovo :)

      Delete