Thursday 16 May 2013

Catrice-Am I Blue or Green?

A Special Newbie

Hello lovely ladies! A couple of days ago these babies finally arrived!  I grabbed this nail polish first because No 540 was on my wish list for a long time and I couldn't wait to see how it looks on my nails :)
***
Pozdrav devojke! Pre dva dana su mi napokon stigle ove bebice! Zgrabila sam prvo ovu boju zato što mi je broj 540 već duže vreme na listi želja i jedva sam dočekala da vidim kako izgleda na mojim noktima. :)


Meet my new best friends... :D
***
Upoznajte moje nove najbolje drugare... :D





I chose Catrice-Am I Blue or Green? because it's a unique color, a pretty mint and I really can't decide if it's blue or green. :D The formula is good but it's leaning towards thin and I had some trouble while applying it, I couldn't quite determine how much to grab with the brush. I guess I'll get used to it. The brush is very nice, flat and not too wide.
I don't know their regular price because I got these for each under a euro, but I don't think they are too expensive.
***
Odabrala sam Catrice-Am I Blue or Green? zato sto je baš posebna boja, mint boja i zaista ne mogu da se odlučim da li je plava ili zelena. :D Formula je dobra, mada malo naginje ka retkom, pa sam se malo mučila pri mazanju jer nisam mogla da odredim koliko laka da uzmem četkicom. Verovatno ću se navići s vremenom. Četkica je veoma dobra, pljosnata ali nije previše široka.
Ne znam koja im je redovna cena jer sam ja ove kupila za manje od evra po komadu, ali ne verujem da su mnogo skupi.



Catrice cosmetics do not test on animals nor do they put formaldehyde in their nail polish. That's a plus! :)
View here.
***
Catrice kozmetika nije testirana na životinjama a njihovi lakovi ne sadrže formaldehid. To je plus na mojoj listi! :)
Pogledati ovde.




As usual, I applied a base coat, two coats of color and a fast drying top coat. Two coats of this nail polish are enough for good coverage and it doesn't leave any streaks or lines.
***
Po obišaju, namazala sam bazu, dva sloja boje i sloj brzosušećeg nadlaka. Dva sloja ovog laka su sasvim dovoljna za lepo prekrivanje i ne ostaju linijice ili nepravilnosti.





What do you think or this color? Have you tried any Catrice nail polish? Which one of my newbies do you like the most?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite o ovoj boji? Da li ste probale Catrice lakove? Koji od moji novih miljenika Vam se najviše dopada?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

23 comments:

  1. What a great color choice! Love it. Thanks for sharing! Xo, M&K at brewedtogether.com

    ReplyDelete
  2. Divni su lakići, imam i ja taj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ne iznenadjuje me-toliko je lep da bi svi trebali da ga imaju :))))

      Delete
  3. joj, ja volim i plavce i zelembaće, ali me ova boja nije privukla.
    na tebi super izgleda.
    noviteti su ti odlični!

    ReplyDelete
  4. Prelepa boja!! Nisam probala catrice i nemoj mi praviti zazubice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahaha! Kad budes htela, javi mi se ;)

      Delete
  5. blago vama s tim tetkama po inostranstvu.imala sam i ja tetke,dok se nisam udala,sad mi nista ne donose XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihih, ovde nije tetka delala, ove sam ja nasla :) Moracemo malo da podelimo s tobom koju tetku :) Forumaska solidarnost :)

      Delete
  6. Mint je fenomenalan,stoji ti vrhunski...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tiii :) Bas sam mu danas mazala brata-onog tamnijeg ali mi se nesto ne dopada pa cu sacekati da mi nokti malo porastu i onda stavljam na blog :)

      Delete
  7. prelepi lakici :) imam ovog plavca (po meni je ipak plav :D )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe eto neko ko moze da se odluci! :D Ja ga svakodnevno zagledam i zaista ne mogu da se odlucim. No to mi i odgovara jer tako mozgu da ga kombinujem i da se pravim da je zelen kad mi treba, a posle plavi :D

      Delete
  8. Baš je lijep. I ostali mi se sviđaju. Manje od eura po komadu? To je baš povoljno, standardna cijena im je 2,5€, makar kod mene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa da :) Slucajno sam naletela na limundo sajtu :) Znam da su skuplji, pa sam ugrabila ovih par komada :)

      Delete
  9. Izvini a gde zivis? Sokirana sam cenom od `ni ceo jedan euro` ?
    Premocan je lak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U Subotici zivim ali ovo sam iscackala na limundu. 90 i 60 din komad :)

      Delete
  10. ovaj lak sam često nosila prošlog ljeta, a mislim da ću i ovog :D nijansa je baš po mom guštu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, bas je pravi letnji! :) Uzivaj unjemu! Ja sam prezadovoljna i bice letnji favorit :)

      Delete
  11. Bas je lep! Kako se zove ovaj cetvrti na slici, bronzani?

    ReplyDelete