Thursday 2 May 2013

Primark's-Glo baby glo!

Back To The Fuchsia


A few years ago I was doing some shopping in Primark on Oxford Street and I saw some cute bottles of nail polish that were on sale so I grabbed a few (not even looking at what I'm buying) just because they were 50p. Serously, half a pound! Who would pass that? :D So here it is...
***
Pre par godina sam kupovala u Primark robnoj kući na Oxford Street-u i ugledala sam neke slatke bočice lakova na sniženju pa sam ugrabila par komada (ni ne gledajući šta kupujem) samo zato što su bili 50 penija. Ozbiljno, pola funte! Ko bi to propustio? :D Pa evo ga jedan...


This nail polish is called GLO BABY GLO! because it's, guess what-UV reactive! And I have no idea why I haven't tried it for so long. Probably 2 years. Sometimes I can be stupid, really... Or lazy.
***
Ovaj lak se yove GLO BABY GLO! zato što, pogađajte-reaguje na UV svetla! I nemam pojma zašto ga nisam probala toliko dugo. Verovatno 2 godine. Nekada zaista umem da budem tupava... Ili lenja.





The colour is bright pink, fuchsia pink. It's a very "happy" color as I like to call it. Finally, I have found my favorite nail polish color :)
***
Boja je jarko roza, kao fuksija (cvet). Ja volim da kažem da je "vesela" boja. Napokon sam pronašla svoju omiljenu boju laka! :)




The bottle is similar, if not the same, to Golden Rose nail polish bottles, but the brush is just thin and round. It dries quickly. Amazingly, after two years it's formula hasn't changed a bit, and it's of medium density, just enough to apply it without any problems and it doesn't leave any lines.
***
Bočica je vrlo slična, ako ne i ista, Golden Rose lakovima, ali je cetkica tanka i okrugla. Lak se brzo suši. Za divno čudo, ni nakon dve godine formula mu se nije promenila i srednje je gustine, taman se bez problema namaže i ne ostavlja linije.




The best part of this nail polish is that it's bright pink by day, but if you go clubbing at night it changes it's color to white under UV lights. I love it!

***
Najbolji deo ovog laka je što je drečavo roze po danu, a ako izađete u klub uveče on pod UV svetlima menja boju u belu. Obožavam ga!






I applied a base coat, two coats of color and a fast-drying top coat.
***
Mazala sam bazu, dva sloja laka i brzosušeći nadlak.

What do you think about this color? Do you like the UV effect?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite o ovoj boji? Da li Vam se dopada UV efekat?
Hvala što čitate moj blog!
:*
TamaraF

19 comments:

  1. Iako nisam ljubitelj pink lakova, ova boja baš rastura! I super je to što svijetli u mraku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe hvala! Zaista je fantasticna! :)

      Delete
  2. uh sto je dobra boja! ocarana sam! plus sjaji u mraku-fenomenalno :)

    ReplyDelete
  3. Odlican neonac! Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopada boja, volim roooze :) I odlično što sija u mraku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Megi <3 Hehe, znala sam da ce se tebi dopasti :) Da mi je jos jedan da ti ga posaljem... Ehhh.... :)

      Delete
    2. Da obe sijamo u mraku :)) Kao da ti je svitac na noktu :)

      Delete
    3. Bas tako :) I jos neki rozi make up i bile bi good to go na neku zurku :D

      Delete
  5. Replies
    1. Heheeee i sad si me podsetila na Oasis i gotova sam :D Bice na repeat :D Hvala :*

      Delete
  6. ajme preeedobar je!! dala bi bubreg za njega :D

    ReplyDelete
  7. Fantasticno ti stoji! Obozavam Primark <3

    ReplyDelete