Tuesday 30 April 2013

China Glaze-Cheers To You

Raise Your Glass To...


Hello my dear ladies! Today I have for you a lovely color that will outshine your silver jewellery! :)
It's China Glaze-Cheers To You, a nice silver color with a shiny foil finish.
***
Ćao moje drage dame! Danas za Vas imam divnu boju koja će zaseniti i Vaš srebrni nakit! :)
U pitanju je China Glaze-Cheers To You, lepa srebrna boja sa sjajnim finišom koji podseća na foliju.




This nail polish is part of the Holiday 2010 collection, I found it a year later on sale in some drugstore in London and I haven't seen it since. Unfortunately I don't think I'll be buying it again, not that I don't want to, it's just that I can't find it anywhere. :(
***
Ovaj lak je deo praznične kolekcije iz 2010. godine (Holiday 2010), pronašla sam ga na sniženju u nekoj drogeriji u Londonu i od tada ga nisam videla. Nažalost mislim da ga neću kupovati ponovo,i ne zato što ne želim, već zato što nigde ne mogu da ga nađem. :(






I applied two coats of this nail polish and it dried very quickly, so that's a plus. I haven't worn it a lot this winter, just because it wore off very easily (two days max) and it annoyed me.
***
Namazala sam dva sloja ovog laka i osušio se vrlo brzo, što mu je plus. Nisam ga mnogo nosila protekle zime, samo zato što se brzo skidao i habao (za dva dana najviše) i to me je nerviralo.



Unfortunately, this nail polish lasted 2 days on my nails with TWO layers of top coat and now it's crumbling... I guess nothing works with it. No matter what, the color is so nice that it was worth it! :D
***
Nažalost, ovaj lak mi je trajao 2 dana nanoktima, sa sve DVA sloja završnog laka i evo sad se mrvi i otpada... Izgleda da ništa ne funkcioniše s njime. Nema veze, boja je toliko dobra da je vredelo! :D



Bad news. My "great" job has a no long nails and no nail polish policy... I feel like crying. I guess there is a good thing-my nails will get a chance to refresh from all the stuff I put on them. Nah, that still doesn't make me happy...
***
Loše vesti. Moj "divan" posao ima pravilo bez dugih noktiju i bez laka za nokte... Plače mi se. A valjda ima i pozitivna strana, a to je da će noktići imati šansu da se odmore od svega što mackam na njih. Ne, ni to me ne usrećuje...



Do you have any restricting regulations at work? What do you think of the nail polish color?
Thank you for reading and have a nice day!
xoxo,
TamaraF
***
Imate li Vi neka ograničavajuća pravila na poslu? Kako Vam se čini boja laka?
Hvala na čitanju i želim Vam lep dan!
:*
TamaraF

14 comments:

  1. Boja je savršena, a šteta što tako kratko traje :( I šteta što te ograničavaju na poslu... Ali možeš da mažeš nokte za praznike :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I onda nikad vise, s obzirom da radim svaki dan, eventualno jedan dan pauze, a to nije dovoljno ni da mi za milimetar porastu nokti, posto moraju biti iseceni do panja... :(
      Hvala, bojica jeste divna, ali mnogo zeza... :D

      Delete
  2. Uh ova boja je fantasticna za http://www.youtube.com/watch?v=x70jgN6yU7w

    ReplyDelete
    Replies
    1. U covece, u pravu si! Mada.. Ja ne posedujem crni lak :D :( lol
      Nesto cu smisliti :)

      Delete
  3. Bas mi je zao sto imas takva ogranicenja na poslu. :( Kod mene tako nesto ne postoji (hvala bogu) i mislim da vise ne bih mogla da radim na mestu koje me sputava da budem ono sto jesam. Lak je savrsen! Taman sam se ponadala da moze da se nadje kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj i meni je! I ja sam to pomislila, bas mi je palo na pamet kako to bas i nije privlacna stvar i zbog toga ne bih radila tamo, ali s obzirom da par godina trazim posao, nemam bas neki izbor. Snacicu se nekako...

      Delete
  4. Joooojjjjjj bas mi je zbog ogranicenja Taco :(((
    Svakako, imas vikende da uzivas u lakicima ;)
    Prelepo ti stoji, a lak je ono sto dugo dugo trazim - daje folijasti efekat!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ufff.. :(
      Pa posto radim u smenama i radi se i vikendima, pre ce biti da cu ganjati onaj jedini slobodan da i tad lakirati :D Ehhh...
      Inace, nadjoh Zoya lakove sa tim foil finishom, samo da iscackam link.
      Sajt The Polish Aholic, 30.04. je objavila post o Zoya kolekciji :) Mame, mameee... :D

      Delete
  5. lak je preprepreeeelep! a kuce su medici i verujem ti da se tako osecas :( ja ne znam kako bih bez laka jer imam jedan uzasan nokat koji mrzim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anibani! Tesko mi je palo, ali evo odsekla sam ih skoro do kraja (valjda nece traziti skroz do zivca) i sad se navikavam da ih gledam tako kratke i golisave :D

      Delete
  6. divan je, a nisam ga pre primetila. liči na moj zoya trixie.

    šteta za posao, sve više shvatam koliko imam sreće da mogu sve da nosim na mom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, prezivecu. Rachica je sela i porazgovarala sama sa sobom i zakljucila da je posao svakako privremen i da ja NE MORAM da radim dozivotno na istom i da zarad neke bolej buducnosti mogu da istrpim kratne nenamackane nokte godinu dana. Pa to je nista, jelte? :D
      Bas cu pogledati koji je to Trixie :)

      Delete
  7. Obožavam srebrnaste folije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj i ja sve vise :) Pogotovo od kad sam videla kakvih sve ima :)

      Delete