Saturday 20 April 2013

Golden Rose Nail Lacquer

Job Interview Nails :)

Two days ago I got a phone call... They were calling me to see if I'm still interested in the job I applied for months ago, and I said yes, so we scheduled an interview. And then I looked at my neon green nails... LOL!
***
Pre dva dana sam dobila poziv... Zvali su me da pitaju da li sam još uvek zainteresovana za posao za koji sam se prijavila pre nekoliko meseci, i rekla sam da jesam, pa smo zakazali razgovor. I onda sam pogledala u svoje drečavo zelene nokte... :D

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer No. 10


There was no way I was going to a job interview with green nails, so it was time to try out this baby.
***
Nije bilo šanse da ću da idem na razgovor za posao sa zelenim noktima, pa je došlo vreme za ovu bebicu.


It's a very neutral color, almost the same color as my skin, so I thought it would be perfect for the occasion. I like natural colors, clean nails for business occasions and I think other colors show that you aren't proffesional or serious enough. That's just my opinion.
***
Ovo je lepa neutralna boja, skoro identična boji moje kože, pa sam mislila da će savršeno odgovarati ovoj prilici. Volim prirodne boje, čiste nokte za poslovne prilike i mislim da druge boje samo pokazuju da osoba nije profesionalna i ozbiljna. To je samo moje mišljenje.



I thought I read somewhere that this polish dries quickly, but it didn't on my nails. It took forever and I didn't do anything different when I painted my nails. Base, 2 coats of polish and top coat.
I like the brush though! It's flat and wide, but not to wide so I don't have trouble painting my already small nails. One coat is enough, but to be sure I applied two, as usual.
***
Mislim da sam negde pročitala da se ovaj lak brzo suši, ali i nije baš na mojim noktima. Trebala mu je čitava večnost a nisam uradila ništa drugačije kada sam ga mazala. Baza, 2 sloja laka i završni sloj.
Doduše sviđa mi se četkica! Pljosnata je i široka, ali ne preširoka, pa nemam problem da namažem svoje malecne nokte. Jedan sloj je dovoljan za lepo prekrivanje, ali sam ja namazala dva, po običaju.


The products that I used.
By the way, I got the job! :)
***
E, da... Dobila sam posao! :)

18 comments:

  1. Baš je divna boja, nežna :)

    ReplyDelete
  2. Jaooo savrsen je, odoh sutra da ga kupim!! Obozavam ovakve boje! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako je elegantam a opet, neutralan, nekako cisto izgledaju nokti :) Idi, idi :)

      Delete
  3. Čestitam za posao, mora da ti je lak doneo sreću :D Prelepa nijansa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh hvala! Bas sam zadovoljna, iako znam da cu za 2 nedelje da pizdim :D Mora da je do laka :D

      Delete
  4. Pa cestitam! :) Neka je sa srecom!
    Fino ti stoji ova boja. Ja na posao idem u "svim bojama". ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala! Pa i ja bih na posao isla u svim bojama, ali job interview mi je nekako ozbiljniji i iziskuje malo nwutralnih boja :)
      A vec posao... mislim da zavisi sta radis i da li je striktno odredjeno pravilo i kodeks oblacenja :) U suprotnom, boje na izvol'te :D

      Delete
  5. Čestitam na zaposlenju! :D Ja za posao znam da ušarenim nokte, radim sa decom, pa bude i njima i meni zabavno, ali kad god ima neki sastanak ili slično, uozbiljim nokte obavezno :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Na to sam i ja mislila. Ako je sastanak ili intervju, malo uozbiljiti noktice :) Nije mi bas fazon da idem sa tufnichastim noktima :D

      Delete
  6. Jeeeej, čestitam na zaposlenju i neka ti je sa srećom! Izabrala si baš lep lak, skroz je prikladan :)

    ReplyDelete
  7. Cestitam na dobijenom poslu,garant je lak pomogao :D Odlicna i svedena nijansa,taman odgovara prilici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :) Mnogo mi se dopada <3 Nesto sam se navukla na te mirnije boje...

      Delete
  8. Hhahahaha, tekst je fenomenalan :*
    E nek' je sa srecom! A lakic je totalno damsi

    ReplyDelete