Tuesday 23 April 2013

MUA Trio Eyeshadow-Passion

Purple Passion


As promised, here is the first look done with MUA Trio Eyeshadows called Passion. There are three shadows, a white, lighter and darker purple.
***
Kao što sam obećala, evo ga prvi look koji sam radila sa MUA trio senkama koje se zovu Passion. Ima tri senke, bela, svetlija i tamnija ljubicasta.

 



They all have some shimmer in them and I wasn't really thrilled by that, but it turned out okay. I don't know what is going on with me, but lately I have little or no inspiration at all. When I do my make up, I just choose natural colors and it's been going on for too long now!
***
Sve senke u sebi maju sitne šljokice i nisam baš bila oduševljena time, ali je ispalo dobro. Ne znam šta se dešava samnom, ali u poslednje vreme imam malo ili nimalo inspiracije. Kada se šminkam samo biram neke prirodne boje i to se sad već predugo vuče!


 STEPS:
1. Alverde Eyeshadow Base
2. White shadow in the inner corner of my eye
3. Light purple on the middle part of my eyelid
4. Darker purple on the outer corner and a little bit in the crease
5. Add a matte neutral color up to my eyebrows and BLEND LIKE CRAZY :)
6. Two steps in one: MUA Glitter eyeliner (Sequin Queen) and Oriflame Wonder Lash mascara (black)
7. Another coat of mascara
8. Fill in eyebrows (I use two shadows from MUA's Glamour Days palette)
***
KORACI:
1. Alverde baza za senku
2. Bela senka na unutrasnji deo kapka
3. Svetlo ljubičasta senka na središnji deo kapka
4. Tamnija ljubičasta na spoljašnji ugao kapka i malo na pregib
5. Naneti senku u boji kože (ili slično) do obrva i ludačko mešanje (blendanje) senki :)
6. Dva koraka u jednom: MUA šljokičasti ajlajner (Sequin Queen) i Oriflame Wonder Lash maskara (crna)
7. Još jedan sloj maskare
8. Popunjavanje obrva (ja koristim dve senke iz MUA Glamour Days palete)


I bought this eyeliner a couple of months ago and this is the first time I've used it. My overall impression: don't waste your money on this. Their palettes are good, their shadows are very nice, classic liners are mostly good, lipsticks can surprise you, but this glitter eyeliner just didn't leave the WOW effect on me.
I think there should be more glitter and this eyeliner is more transparent than glittery. I don't know, maybe it's just me.
***
Ovaj lajner sam kupila pre dva meseca i ovo prvi put da ga koristim. Celokupan utisak: nemojte bacati pare na ovo. Njihove palete su dobre, njihove senke su veoma lepe, obični lajneri su uglavnom dobri, karmini mogu da vas iznenade, ali ovaj šljokičasti ajlajner jednostavno nije ostavio VAU utisak na mene.
Mislim da bi trebalo da bude više šljokica a ovaj lajner je više providan nego šljokičast. Ne znam, možda je samo do mene.


This is what the trio eyeshadow looked like after I finished using it. :D
***
Evo kako je izgledala trio senka nakon što zam završila s njom. :D



What do you think? Which colors do you prefer on your eyes? 
Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Kako Vam se čini? Koje boje Vi preferirate na očima?
Hvala na čitanju!
:*
T.

22 comments:

  1. Lepo si se našminkala :) Jako su lepe boje senki a ovaj lajner imam i meni je super, baš lepo svetluca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Ne znam.. Mozda treba da mu dam malo vremena, pa da se upoznamo i zavolimo :D

      Delete
  2. Imam sličan liner, neki od Essence-a koji je takođe šljokičast, ali više providan, pa ga ja stavljam preko crnog, mnogo dobro izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auuu vidis, to mi nije palo na pamet! :)Hvala ti! Ne znam sta se samnom desava, ali menjam se ocigledno i sad mi smeta kad je lajner providno sljokicast, i tek tu i tamo po koja sljokica. Ja hocu da DRECI, SVETLI, SJAJI! :) Probacu sledeci put :)

      Delete
  3. Divno! Volim jako ljubičasto na očima.

    ReplyDelete
  4. Lepe ljubičanstvene...mada su meni sve one lepe :D
    Senke baš podsećaju na Bourjois trio po obliku. E da, i mini tutorijal ti je fin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Ucim, ucim. Zadovoljna sam kako napreduje e sad jos da vidim sta meni najbolje ide i bicu na konju :D

      Delete
  5. Odlicno si se nasminkala,super ti stoji ;)
    imam i ja tu senkicu, ti si mi je narucila :D ja je nanosim alverde cetkicom i uopste se ne trusi kao tvoja.Meni je inace ta essence cetkica tvrda i grebe me, a alverde je bas meka
    I ajlajner mi se svidja,nije los kad malo zelis da sljastis(moj je srebrne boje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao daaa! :D A jel te Alverde cetkice imaju samo veci dm-ovi ili ima u svim? Pitam jer ih ja na Alverde standu nisam videla (ili sam corava). Bas koristim essence cetkicu i trusi k'o luda, a i gruba mi je. Sledeci put cu probati sa Oriflame cetkicom. :)
      I ako se secas, koja je cena A cetkice? Makar da narucim... ;)

      Delete
    2. pa mislim da bi trebalo da je ima u svim dm-ovima.ja sam je davno kupila,pre god ipo dana sigurno, cini mi se da je tad bila nesto povoljnija, tipa do 200 din.pre 2-3 meseca sam gledala za drugaricu i bila je skuplja, mozda oko 400 dinara, ali nemoj me drzati za rec. meni je ona super, samo je malo onako deblja, pa razlmisljam da pribavim neku iz avona ili oriflejma, da je tanja malo :D

      Delete
    3. Hvala Kale :) Pogledacu sledeci put kad budem isla u dm, a ako nema, krecem u smaranje blogerki i clanica sa ane :D

      Delete
  6. Odličan post, mnogo ti je lep ovaj ljubičanstveni! To je tvoj zaštitni znak :)) Ja preferiram sve boje, znaš i sama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam, evo sledeci je totalno drugaciji :) Hvala ti draga <3

      Delete
  7. Ne da volim, nego obožavam ljubičanstveno našminkane oči :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, eto, ovaj look je izgleda mnogima po ukusu :)

      Delete
  8. Ja najcesce nosim ljubicasto i zeleno na ocima. :) Odlican ti je look!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E da! Na to me je zmaja podsetila sa jednim lookom za tematski i sad hocu da pokusam tu kombinaciju. Moram priznati da sam ranije bila neobuzdana i onda od kad sam stigla na anu, pocela sam max 3 boje da koristim i to obicno veoma slicne, a nekada sam kombinovala lude boje :)
      Hvala ti :*

      Delete
  9. The purple with silver eyeshadow looks great on you!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Trishie :)Thank you for visiting, stay tuned, there will be more looks ;)

      Delete
  10. Jeeej, za ovu sam glasala!:)) odlican make up, svaka caast! :)
    a odgovor na pitanje iz posta - preferiram smedje i ljubicaste tonove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeeeee! Bas mi je drago da ti se dopada :)
      P.S. Ako imas neke slicice, pridruzi nam se na temi kako sminkate oci ;)

      Delete