Wednesday 17 April 2013

Moyra Nail Polish (No 66)-neon green

GETTING READY FOR SUMMER







I have never liked neon colors. Never! I don't know why, they just weren't interesting among all the other lovely colors. But the boyfriend saw these a few months ago and every time we went to that shop he stared and pointed and gave me the puppy dog face, so after a while I said "Okay, go and get them, just stop begging!" :) What can I say... He likes my nails :D
***
Nikad nisam volela neon boje. Nikada! Ne znam zašto, ali mi jednostavno nisu bili interestantni među silnim drugim lepim bojicama. Aliiii... moj dečko je ugledao ove pre par meseci i svaki put kada bismo otišli u tu prodavnicu on bi ih zagledao i pokazivao i gledao me tužno kao kučence, pa sam nakon nekog vremena rekla "Dobro, idi i uzmi ih, samo prestani više da me moljakaš!" :) Šta da kažem... Voli moje nokte! :D

Moyra No.66 and No.63

Today he showed up with a present. Two Moyra bottles, one green (No 66) and one orange (No 63, which is my least-favorite color). They don't have interesting names unfortunately, just numbers. And so, for the first time ever I have a bright neon green on my short sad nails...
***
Danas se pojavio sa poklonom. Dve Moyra bočice, jedna zelena (Br 66) i jedna narandžasta (Br 63, koju inače najmanje volim od svih boja). Na žalost one nemaju zanimljive nazive, već samo brojke. I tako, po prvi put u životu imam drečeću neon zelenu boju na noktima...


Moyra with Seche Vite top coat
For those of you who haven't used Moyra products before here's a little info.
This green colour (No 66) is quite thin and watery. I wasn't very happy when I saw that, because I usually need to apply 3 coats and it takes more time, it's never perfect, but this one actually surprised me because two coats were enough and the color is very nice! I applied a base coat and then two coats of the color and even without the fast drying top coat my nails were dry in less then 20 minutes! That'a a plus!
***
Za sve Vas koji niste koristili Moyra proizvode do sada, evo informacija.
Ova zelena boja (Br 66) je dosta retka i nekako prozirna. Nisam baš bila sretna kada sam to videla jer obično moram da namažem 3 sloja i to traje duže, nikad nije savršeno, ali me je zapravo iznenadila jer su 2 sloja bila dovoljna i boja je predivna! Namazala sam bazu i onda dva sloja laka i čak i bez brzosušećeg završnog laka, nokti su se osušili za manje od 20 minuta! Kod mene dobija plus!

Moyra with Seche Vite top coat (natural light)

If you want to buy these or other colors of Moyra nail polish, you can get them online here. The price is 2 EUR (approx. 2.60 USD).
***
Ako želite da kupite ove ili druge boje Moyra lakova za nokte, možete ih naruciti ovde ili pogledajte njihovu zvaničnu stranicu. Cena im je 185 dinara.

The products that I used


Have you ever used Moyra polish or other products? What do you think about them?
***
Da li ste koristili Moyra lakove ili druge poizvode? Kako Vam se čine?

18 comments:

  1. Prvi put čujem za ove lakove, idem da pregledam šta imaju :) Dobro izgleda, ali nisam ni ja neki fan tih naonaca :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja imam par komada, ali neonce nikad stvarno nisam uzimala :) Sad sam sve vise zainteresovana za jih (mislim neonce) :D
      Javi sta ti se svidelo :)

      Delete
  2. ja jedino zelene i narandžaste neonce mogu da pomislim da stavim na nokte :D

    ReplyDelete
  3. hahaha,super ti je dečko.ja mislim da sam prestara da nosim ovakve boje,ali tebi lijepo stoji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sta ja znam i meni je to palo na pamet, doduse imam 24 godine, ali mi nekako deluje previse detinjasto na meni. Mozda zbog kratkih noktiju :D

      Delete
  4. Aaaaaa! Zeleni je fantazija mada je i narandzasti sasvim ok. Super ti stoji i slobodno ga mazi. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry! Dobro dodje ovaj tvoj komentar podrske posto se dvoumim jos uvek i sve riubam tepsije i spremam po kuci u nadi da ce se ostetiti, i da cu imati izgovor da ga skinem :D

      Delete
  5. Uh kakav je dobar... Fino si ga iznela moram priznati...

    Baci pogled na ovo,tagovala sam te :)
    http://cakinsvet.blogspot.com/2013/04/blog-nagrada.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala i HVALA! :D Danas-sutra-prekosutra cu da okacim nagradicu i ispisem <3

      Delete
  6. Baš je dobar ovaj zelenko :)) Nedostajali su mi tvoji postovi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kad pre draga moja!? Pre nedelju i po dana sam otvorila blog :) Zaista si divna! <3 Hvala ti!
      P.S. SLedeci post objasnjava zasto me nije bilo. Upravo je objavljen :)

      Delete
    2. Pa ne znam, tako mi je delovalo, krenula si punom parom, naročito me oduševio onaj post sa makeup look-om, pa sam jedva čekala novi :) Pročitah i pre ovog komenatara tvoj novi post, opravdano te nije bilo :))) :*

      Delete
    3. Hvala! Kako kad imam vremena tako kuckam. :-) potrudicu se da bude jos kvalitetnih postova :-)

      Delete