Friday 19 April 2013

Oriflame Make-up Brushes


Good and Cheap

-Oriflame brushes-


My latest discovery are make-up brushes from Oriflame cosmetics. A while ago I ordered 3 brushes, and the moment they arrived I had to order 2 more! This was actually supposed to be the topic of my first blog post, but the brushes arrived late. (Or maybe I just picked them up late!?) :D
***
Najnovije otkriće za mene su četkice iz Oriflame-a. Nedavno sam naručila 3 četkice i čim sam ih dobila morala sam da naručim jos 2! Ovo je zapravo trebala da bude tema mog prvog zapisa na blogu, ali su četkice stigle kasno. (Ili sam ih ja preuzela kasno!?) :D



The brush I grabbed first was the blending brush. The first thing I noticed was that some hair fell out, but that stopped after I washed it. It's fluffy and a little bit big for my eyelids, but it serves it's purpose. As you can see in the picture, it isn't precisely cut, but for less than 2 euros I don't expect perfection. Compared to the essence smokey brush, it's softer and it has longer hair.
***
Prva četkica koju sam ugrabila je četkica za blend odnosno mešanje senki. Prva stvar koju sam primetila je opadanje dlačica, ali je to prestalo nakon prvog pranja. Četkica je pufnasta i pomalo velika za moje kapke, ali služi svrsi. Kao što vidite na slici, ona nije baš precizno sečena i oblikovana, ali za manje od 300 dinara ja ne očekujem savršenstvo. U poređenju sa esence četkicom za smokey, ova je mekša i ima duže dlačice.


Next is another eyeshadow brush, but it's for applying eye shadows. It's two-sided, one side being a regular brush, and the other side is an applicator that can be taken off and switched with a backup one. This brush is also a little bit big for my eyelids, but once I got the hang of it, it worked perfectly. There was no hair falling out with this brush, it's medium soft and has a nice shape. Compared to the eyeshadow brush from essence, this one is softer, it doesn't scratch my eyelids and it fits my hand nicely. Price-approx. 2 euros or less.
***
Sledeća je takođe četkica za senku, ali se koristi na nanošenje istih na kapke. Dvostrana je, a na jednoj strani je normalna četkica, dok je na drugoj strani sunđerasti aplikator koji se može skinuti i zameniti rezervnim. Ova četkica je takođe malo veća za moje kapke, ali kad sam se uhodala, odlično je radila svoj posao. Kod ove četkice nije bilo opadanja dlake, srednje je nekana i ima lep oblik. U poređenju sa essence četkicom za senku, ova je mekša, ne grebe mi kapke i lepo "leži" u ruci. Cena- 200-220 dinara ili manje.



The brush that surprised me the most was the foundation brush. I've never used one before, so I don't have anything to compare it with. I used to apply foundation with my fingers.
When I opened the package of the brush, the first thought that came to my mind was "Whoa, it looks sooo professional!" It does. All of them do. They are black with nice firm handles that have the Oriflame logo engraved in them and the hairs look like they are of good quality.
Back to the foundation brush. It has straight, shiny hair and it doesn't leave lines on my face when I apply foundation, nor does it "eat" too much of my foundation. I love it! For the price of (now) approx. 5.80 euros, everyone should have it! :)
***
Četkica koja me je najviše iznenadila je četkica za tečni puder. Nisam je ranije koristila, pa nemam sa čime da je uporedim. Ranije sam puder nanosila prstima.
Kad sam otvorila pakovanje četkice, prva pomisao mi je bia "Vau, izgleda tako profesionalno!" I zaista izgleda. Sve one tako izgledaju. Crne su boje sa lepim, čvrstim drškama koje imaju ugraviran Oriflame logo, a dlaka izgleda vrlo kvalitetno.
Da se vratim na četkicu za tečni puder. Ima pravu, sjajnu dlaku i ne ostavlja linijice od pudera po licu, niti "pojede" puno pudera. Obožavam je! Za cenu od (sada) 299 dinara, svi bi trebali da je imaju! :)





My second favorite brush is the blush brush. "It's so fluffy I'm gonna die!"
***
Moja druga omiljena četka je ona za rumenilo. "Tako je mekana, da umreš!" (iz crtanog filma Despicable me)


It has more volume than all the brushes I wrote about before, due to thin and thick hairs and long and short hair that's evenly put together. I use it with my Bourjois blush and there's no more trouble with taking the blush with the brush or applying it. It's very soft <3
***
Ima mnogo veći volumen od svih prethodnih četkica o kojima sam pisala, zbog tankih i debelih dlačica i dugih i kratkih koje su lepo raspoređene i uklopljene. Ja ovu četku koristim uz Bourjois rumenilo i nemam više problema sa nanošenjem i grebanjem istog. Zaista je PREmekana <3


Last but not least, another eyeshadow brush, only this one is from the Giordani Gold collection. It's very short and it has a thin gold handle. No, it's just small. All of it. Even the hairy part. I know I said that the previous eyeshadow brushes were too big, but this is just TOO small. Even though it's small, you can get used to it, especially because it's very soft and does an excellent job with blending eye shadows. Definitely worth having!
***
I poslednja, još jedna četkica za senku ali iz Giordani Gold kolekcije. Izuzetno je kratka i ima tanku zlatnu dršku. Ma, sva je mala! Sva. Čak i "dlakavi" deo. Sad, znam da sam za prethodne četkice rekla da su velike za moje kapke, ali ova je stvarno mala. No, iako je mala, na to se možete navići, pogotovo jer je jako mekana i zaista radi odličan posao sa mešanjem senki. Definitivno je vredi imati!



Have you tried Oriflame brushes?
***
Jeste li probali Oriflame četkice?



Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Hvala na čitanju!
:*
T.

15 comments:

  1. Ja imam cetkicu za senke i za rumenilo. Ova za senke mi malo kopa senke i grebe kapak, ali je sasvim upotrebljiva, dok sam ovu za rumenilo koristila sam za Bourjois peceno rumenilo jer i ona dosta kopa po rumenilu, jako je ostra. Nju koristim za neko slabije pigmentisano rumenilo ili kad hocu da neko rumenilo sto pre potrosim :D Volela bih da probam cetku za puder, ali jos uvek ne mogu da odlucim da li da uzmem pljosnatu ili bockalicu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, sta ja znam.. Ne bih ni za jednu mogla da kazem da "kopa". Bas sam prijatno iznenadjena :)

      Delete
    2. Ja sam ih davno narucila ,mozda su promenili nesto :)

      Delete
  2. Ja imam onu za mesanje senki, za rumenilo i ovu GG. Ovu GG bas volim, ovu za rumenilo takodje volim ali sam je upropastila i sad moram uzeti novu. I ova za blend mi je ok. A ovu za tecni jos nisam uzela uvek je preskocim a bas bi volela da je probam. Imam i ovu njihovu za puder u kamenu/prahu i ona je bas fina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta za tecni ti je sad 299 din u katalogu ako se dobro secam :) Nisam znala da imaju za kameni! Ne znam ni kako izgleda...

      Delete
  3. Obožavam Agnes <3 Uvek kad vidim nešto fluffy, kažem isto kao ona :D A pošto četkica već imam more, ne verujem da ću uzimati u skorije vreme, ali me privlače, priznajem! Imam GG i odlična mi je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha to kad nesto imam more, me do sada nije sprecavalo da kupim jos. SVakako znam da ima gorih od mene, pa mi je to KAO neka uteha :D "It's so fluff I'm gonna die!" :D

      Delete
  4. Imam ovu zlatnu, to mi je bila prva četkica i nije loša!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, iznenadjujete me :) Ja kao da sam zaostalo dete u razredu, sve poslednja saznajem i otkrivam :D

      Delete
  5. Ja ti baš ne volim Oriflame, ali ovi kistovi izgledaju sasvim dobro :) i još kad si ih nahvalila... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha da, lujka koja sve hvali :D Inace sam uclanjena u O, ali uglavnom samo za sebe kupujem i ne stedim ih. Bas sam nedavno popljuvala neku kremu drugarici :D Al bas ne stedim reci :D I svidjaju i se jer su cruelty free :)

      Delete
  6. Ja imam ovu dvostranu, ali je ranije bila ljubicasta drska... Radi ok posao,ja je koristim i za kremaste senke i odlicna je u te svrhe... Mozda narucim i ovu za blend,deluje ok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okej je ali je dosta velika. No radi posao, sve vise pocinjem da je volim :D

      Delete
  7. Imam sve gore pomenute cetke, sem ove za blend. Ja imam sitne oci zato je meni omiljena zlatna cetkica. Htela sam da porucim jos jednu ( da imam u rezervi), ali je nije bilo na stanju.Ova cetkica mi traje godina Cetku za rumenilo imam duze vreme i bila mi je omiljena, srednje mekana, dok mi nije stigla dvostrana cetka za puder i rumenilo iz Avona. Ta iz Avona je meksa i divna. Tako lepo nanese rumenilo, nije potrebno blendati ga. Preporucujem.Zadovoljna sam i cetkom za tecni, ali je retko koristim. Mrzi me da je perem svaki dan. Molila bih neku devojku koja ima Oriflame cetku za puder u prahu da je opise, tj. interesuje me koliko je mekana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidis, nisam ni obratila paznju na AVON pa ni ne znam da imaju cetkice. Mada, necu ih kupovati, bar dok ne promene status u cuelty free tj da ne testiraju na zivotinjama... Ta mala Oriflame je zaista idealna! Pored one za blend, ta zlatna mi postaje deo svakodnevne rutine :) A kad se setimkako mi je smetalo sto je malena :D haha

      Delete