Tuesday 9 April 2013

MUA Trio Eyeshadow-Chocolate Box


A playdate with the brushes :)

 

Even though I was supposed to be on bed rest, I snuck out and played with my (not so) new MUA Trio Eyeshadow in shade Chocolate Box. I wasn't really happy with the whole look, but my eyes passed the test and so did the shadows...

***

Iako sam trebala da ležim, išunjala sam se i poigrala sa mojom (ne tako) novom MUA trio senkom u nijansi Chocolate Box. Nisam baš bila sretna sa celokupnim izgledom, ali su oči prošle test, a takođe su i senke...









I will try to talk/write less and put more photos, but please stay with me, this IS my first look post :)
***

Pokušaću da pričam/pišem manje i da stavljam više slika, ali molim Vas da ostanete samnom, ipak je ovo moj prvi post ovog lipa :)

 






WHAT I USED:
  1. Bourjois Vitamin Enriched Toner
  2. Deline Moisturiying Fluid Makeup (creme)
  3. Bourjois Healthy Mix concealer
  4. Alverde Eye Primer
  5. MUA Trio Eyeshadows-Chocolate Box (lid and crease)
  6. Shade 1 from MUA Undressed Palette (inner angle)
  7. MUA Mono Matte Eyeshadow in shade 17 (under eyebrows)
  8. MUA Brown Eyeliner
  9. Oriflame Wonder Lash Mascara-black
  10. 2 shadows from MUA Glamour Days Palette (eyebrows)
  11. Primark's Kohl pencil
  12. etc etc etc




ŠTA SAM KORISTILA:
  1. Bourjois tonik obogaćen vitaminima
  2. Deline toniranu kremu
  3. Bourjois Healthy Mix korektor
  4. Alverde bazu za oči
  5. MUA trio senke-Chocolate Box (kapak i pregib)
  6. Nijansu br 1 iz MUA Undressed plaete (unutrašnji ugao oka)
  7. MUA mono mat senku, nijansa 17 (ispod obrva)
  8. MUA braon lajner
  9. Oriflame Wonder Lash crnu maskaru
  10. senke iz MUA Glamour Days palete (obrve)
  11. Kohl olovka iz Primark robne kuce
  12. itd itd itd
Eyebrows/obrve


Eyeliner
Mascara
FIRST LOOK:

WITH A TWIST:
Double liner



Hope you like it! xoxo (if you do, follow me on bloglovin, facebook, etc)

***

Nadam se da Vam se sviđa! :* (ako Vam se sviđa, pratite me na bloglovin-u, facebook-u, itd)



18 comments:

  1. Zaista impresivan post, odlično si odradila sve detalje! Jedino ne mogu da nađem kako se zove ova neon pink olovka, možda mi je promaklo? Ovaj MUA ajlajner prelepo izgleda... Dobro, sve je prelepo, ako ćemo iskreno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhhh, gde me bas odma' uvatii u pokusaju da predjem preko nje :D Hahahah! Namerno sam je zaboravila, reko ajde nije bitna, ker eto ti profesionalca na vratima :)
      Kupila sam je u Londonu u Primark robnoj kuci za nekih smesnih 50 penija. Imam jos par olovaka, nisu sve istog kvaliteta, ili ja ne znam kako da rukujem s njima, pa ih zato ne koristim.
      Hvala draga! :***

      Delete
    2. Pa najupečatljivija je, teško da promakne :D Ispale mi oči tražeći kako se zove jer mi se baš dopada, sad je neon hit, pa hoću i ja da budem in :D Probaj da pređeš plamenom upaljača preko onih koje su tvrđe, lakše ćeš ih naneti, ako je u tome problem... Moram naći neku zamenu jer ne planiram da idem u London :)

      Delete
    3. Ma nije problem tvrdoca, to s plamenom godinama radim, vec mi nekako joj ne znam daobjasnim... Kao vostane bojice su i vise se ugrudvaju nego sto se razmazu i onda shiznem pa ih skinem... Dacu im jos koju sansu :D
      Akoimas nekog ko ide u Bec, cini mi se da ih i tamo ima (mislim Primark). Ali garant se moze naci nesto i ovde. Oriflame, Avon, Ingrid, GR.. Garant :D

      Delete
  2. Super je ceo post i make up ali mi se ne dopada ova olovka dole, lepše mi je bez nje ali dobro, to je moj ukus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno! Zato sam i uradila dva looka, jer nisam znala kako ce se prvenstveno MENI svideti... Jos uvek nisam sigurna za tu olovku, da li mi se dopada tamo :)
      Ali neka je sad kad je vec stavljena...

      Delete
  3. Odlican post!Meni je bolje bez olovke :)

    ReplyDelete
  4. Meni se bas svidja s olovkom, bas je nekako osvezavajuce :) Samo imam maaaalu primedbu na ovaj font u kometarima, sva se iscoravim dok procitam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)
      Ehhh, fontove jos uvek isprobavam... Mislila sam da se za svaki detalj font moze namestiti ali mi nestone ide, pa se jos gubim. Svidja mi se ovaj font na svemu sem na postu tako da ce biti jos cackanja...

      Delete
  5. Odlican post :D Dopada mi se jako kako ti stoji kombinacija,obrve su ti fantasticne :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! :)
      Nije bas neki celokupan look bio, ali oci izvlace :)

      Delete
  6. Odlican ti je post! Meni se svidja u obe varijante. Cesto nosim tako olovku na donjem kapku u kontrastnoj boji. ;) Svidja mi se i ta velika Mua paleta.

    ReplyDelete
  7. super su mi ta MUA sjenila i super mi je double eyeliner :D

    ReplyDelete
  8. Vidim da nisam jedina MUA obožavateljica :D jako lijepo, takve nijanse i ja rado koristim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je! Jeftino a dobro je uvek IN :) Hehehehe

      Delete