Saturday 27 April 2013

Bourjois HM foundation old and new

 Comparison of...

Bourjois old and new Healthy Mix Foundation

(Vanilla 52)



Last year I discovered Bourjois Healthy Mix foundation and now I depend on this brand for foundations. I was super happy because it was and still is perfect for my skin, with just enough coverage but it's not too heavy. Now a few weeks ago, I bought the new and improved HM foundation, and here are my thoughts... 
***
Prošle godine sam otkrila Bourjois Healthy Mix tečni puder i postala sam zavisna od ovog brenda kad su u pitanju puderi. Bila sam presretna zato što je bio i još uvek je, savršen za moju kožu, sa taman dovoljno prekrivanja a opet nije previše težak. E sad, pre par nedelja, kupila sam novi i unapređeni HM puder i evo mojih utisaka...



1) SMELL: The old one had this nice fruity smell that lasted a few hours on me. It's very pleasant and it's good that the new HM still has the same scent, only it lasts a little less than the old one. Too bad if you ask me.

***
1) MIRIS: Stari je bio finog voćkastog mirisa koji je na meni trajao nekoliko sati. Veoma je prijatan i dobro je da i novi HM i dalje ima isti miris samo što traje kraće od starog HMa. Ako pitate mene-šteta.





2) TEXTURE: The old foundation is more dense than the new one and it takes a little more effort to apply it, while the new HM makes it easier.
***
2) TEKSTURA: Stari puder je gušći od novog i trebalo je malo više truda da bi se razmazao, dok je to sa novim mnogo lakše jer je tečniji.



3) COVERAGE: Both foundations do the same thing, and cover the same amount. The coverage is medium to buildable, so keep that in mind if you have some blemishes that really need covering. For my skin, that has no blemishes, except a once in a while spot, this is perfect coverage, and it does give a healthy glow (unless you apply it during the summer and sweat, then you look like a glowing piggy :D)

***
3) POKRIVENOST: Oba pudera rade istu stvar i pokrivaju jednako. Srednja je pokrivenost, ali može da se nadograđuje sloj po sloj, pa imajte to na umu ako imate bilo kakve nepravilnosti koje je potrebno sakriti. Za moju kožu, koja nema velikih nedostataka osim povremeno, ovo je savršeno pokrivanje i zaista imam neki zdrav sjaj (osim ako ga nanosite leti kada se znojite, onda izgledate kao sjajno prasence :D)



4) DURABILITY: The new HM does last a little longer than the old one, but I think this may be because the old one is a year old and obviously something is happening to it. But... come to think of it, even 6 months ago it was the same, it lasted for 8 hours, at 3 hours my nose area started to shine, but I would always make it to the end of the day with all my foundation on my face. This new one lasts the whole day,  too and I've noticed that my nose area doesn't shine that quickly. Ah, well... I'm still satisfied. :)

***
4) TRAJNOST: Novi HM puder ipak traje malo duže od starog, ali mislim da je ovo zato što je stari godinu dana star i očito mu se nešto dešava. Mada... kad malo bolje razmislim, čak i pre 6 meseci on je bio isti, trajao je oko 8 sati, a posle 3 sata bi predeo oko nosa počeo da mi prosijava, ali bi mi uvek izdržao ceo dan na licu. Ovaj novi puder mi takođe ceo dan stoji na licu i primetila sam da ne prosijam tako brzo. Ah, ... Ja sam i dalje zadovoljna :)



5) PACKAGE: They definitely improved the package of the new one. As you can see on the photos, the old one was in a plastic bottle, with a little pump that worked nicely, but nothing too special or exciting. Now, the new HM looks just perfect, more elegant because it's in a glass bottle. It has a clear plastic cap with the shade number on top. The pump works great and the dosage is good.

***
5) AMBALAŽA: Definitivno su poboljšali ambalažu novog pudera. Kao što vidite na slikama, stari je bio u plastičnoj bočici sa pumpicom koja je lepo radila, ali ništa specijalno ili uzbudljivo. Novi HM puder izgleda savršeno, elegantnije jer je u staklenoj bočici. Čep je providan, plastičan sa brojem nijanse na vrhu. Pumpica radi odlično i doziranje je dobro.


6) COLOR RANGE: These two foundations ARE the same color. So no difference between the new one and the old one. If you used shade 52, you are still 52.
Unfortunately, even though they changed the texture, durability and package they did not change the importer for Serbia, so there are only 5 shades (as usual) and the fair and dark skinned beauties (like me lol) aren't very happy. Serbia distributor-you suck! I don't know why they do this... 
***
6) NIJANSE: Ova dva pudera JESU iste boje. Dakle nema razlike izmedju novog i starog. Ako ste ranije koristili nijansu 52, i sada koristite 52. 
Nažalost, iako su promenili teksturu, trajnost i ambalažu, nisu promenili uvoznika za Srbiju, pa i dalje imamo samo 5 nijansi ovog pudera (po običaju) i lepotice svetle i tamne puti (kao ja :D) nisu baš sretne. Uvozniče-zaista si loš! Ne znam zašto ovo rade...




There's one thing I don't like about the old Healthy Mix foundation- it tends to get darker or oxidize very quickly, especially if you add powder on top of it. The new one oxidizes less. Yay! :)

***
Postoji jedna stvar koju ne volim kod starog HM pudera: zna da potamni tj . da oksidira vrlo brzo, pogotovo ako preko njega stavljate puder u prahu/kamenu. Novi mnogo manje oksidira. Jej! :)




Have you tried the new (or old) Bourjois Healthy Mix Foundation? What do you think about it? 
Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Da li ste probali novi (ili stari) Bourjois Healthy Mix tečni puder? Šta mislite o njemu?
Hvala što me čitate,
:*
T.

22 comments:

  1. Imam stari HM i jedva cekam da ga potrosim kako bih uzela novi, obozavam ga! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuri, zuri, ceka te jos bolji puder :D Ja sam ga ipak kupila pa sad naizmenicno cedim stari i uzivam u novom :)

      Delete
  2. imam staru verziju-jednu bocicu koja ce vec nakon sledeceg nanosenja biti potpuno prazna, ali imam i jednu bocicu u rezervi, tako da ce me novi malo sacekati sa kupovinom :) drago mi je da su 95% isti jer mi je stari savrseno odgovarao :) bila bi prava steta da su ga skroz povukli :)
    a sto se tice stare i nove ambalaze-iz stare ambalaze si mogla da iskoristis apsolutno svaku trunku pudera jer ga sama ambalaza povlaci na gore, dok u novom mislim da to neces moci jer ce uvek ostati malo po zidovima staklene bocice koja nema mehanizam kao stara :( to je moja jedina zamerka

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jeste, u pravu si u potpunosti! O tome sam bas razmisljala pre par dana, ali se nisam setila da tresnem u post :D No, mislim da je to minimalno sto "gubis"...

      Delete
  3. Ja sam skoro otkrila ovo savrsenstvo od pudera, napokon nesto sto mi apsolutno odgovara, ne prosijavam, nije tezak kao maska, nije previse suv, ne iritira mi kozu, prelepe teksture, dugotrajan...jedina slabost mu je mali izbor nijansi, inace kad bi i to popravili ne bi imao konkurencije u tom cenovnom rangu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas to! Samo im fale jos 2-3 nijanse...

      Delete
  4. Meni je prakticnija stara bocica, jer kao sto Anibani rece, u starom si mogla da ga iskoristis do zadnje trunke. Ali ovako vizuelno vise mi se svidja nova.Moja nijansa je 53 i 56 kad potamnim. Nisam jos kupila novi, kupicu ga tek na jesen, imam jos pudera, a slabo ih koristim, uglavnom BB.U svakom slucaju, jedan od mojih omiljenih pudera

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uh, blago tebi. Ja sam zimi 51 mozda cak i svetlija (ove zime) i ubi me to sto onda ne smem da stavim essence puder u kamenu jer budem 3 nijanse tamnija...

      Delete
  5. Sviđa mi se nova bočica... Nisam koristila ovaj puder, ni novi ni stari :) A baš su smarači uvoznici, mora da neki muškarac određuje šta se uvozi, jer je van svake pameti toliko "širok" asortiman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma uvoznik je neko ko nema pojma sta radi ocito... :p Ako se ti puderi kupuju (a vidi se da se kupuju jer standovi znaju da budu polu-prazni) onda bi se garant kupovale i te tri dodatne nijanse koje postoje... :D

      Delete
  6. Trošim drugo pakovanje starog i meni odgovara. Kada potrošim ovo pakovanje, što će biti ubrzo, trčim po ovo novo, da i to isprobam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, 'fala Bogu nas zene je tesko namamiti na nove proizvode, samo da se trosii i kupuje :D

      Delete
  7. Replies
    1. Ja sam prvo ceprkala testere i posle sam ga uzela (ako nisi do sada koristila). Probaj! :)

      Delete
  8. Volela sam stari, drago mi je da nisu promenili nijansu tako da ću probati i ovaj jer je sjajan puder!

    ReplyDelete
  9. Znači ipak jesu promenili i sam puder, a ne samo ambalažu kako se na početku tvrdilo. Odlično si ovo recenzirala, kako shvatam dovoljno liči na stari da nema potrebe da ga isprobavam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Coxy! :)
      Pa ja mislim da jeste promenjen. Ali svakako sam to i ocekivala. Nikad se proizvod ne vrati isti sa te "kao" promene. Ako ti nije odgovarao, a koliko se secam iz tvog posta-nije, nemoj trositi pare bezveze.

      Delete
  10. Ja baš tražim novi tekući puder, i razmišljam o Revlon Colorstay ili o nekom od Bourjouisa. Ali moram imati na umu da dolazi ljeto i znojenje, pa moram paziti koju nijasnu uzeti, i da mi ne bude pretežak na licu. Ovaj se čini OK, osim što kažeš da si ljeti s njim sjajno prasence :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa ja u sustini leti nista ne bih smela da stavljam na lice jer mi se bas lice dosta znoji i zaista nema svrhe u toku dana. E sad ima kad i ja stavim i to izdrzi par sati koliko mi i treba. Joj, pricaj mi o frci sa bojama :D HAahah treba mi jedna za leto i jedna za zimu :D

      Delete
  11. Hvala na recenziji,pratim tvoj blog od sad!Ja nisam koristila tecne pudere Bourjois,cula sam samo pohvale za HM pa me uvek mami da probam ali se plasim zbog osetljive koze.Mozda treba malo da isprobavam vise za promenu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrodosla u moj mali ludi svet, hvala na pracenju i nadam se da ces naci jos postova koji te zanimaju! :-) Moj ti je savet da odes sa malom posudicom za tester i sipnes sebi nijansu-dve i lepo kod kuce probas, bas zato sto ti je osetljiva koza, a i nisu to pare za bacanje. Jesi li ih gledala ranije?

      Delete