Friday 26 April 2013

Maybelline Colorama Nails

Spring Time! :)

Maybelline Colorama 140



I know everyone likes pastel and neon colors during Spring and Summer, but I like 'em all! :)
It's more of a mood thing for me. If I'm happy I apply a bright pink color, if I'm blue well there you have it :)
***
Znam da svi vole pastelne i neonske boje tokom proleća i leta, ali ja ih volEm sve! :)
Kod mene je to više stvar raspoloženja. Ako sam sretna mackam neku drečavu roze boju, ako sam snuždena znate već... :)




I think there's no need to describe the color, the pictures say it all.
***
Mislim da nema potrebe za opisivanjem boje, slike govore sve.



What I dislike about this nail polish is the stupid bottle! The neck of the bottle is long and narrow, while the brush is short and it's just impossible to use! The brush itself, ignoring the shortness, is flat and nice.
***
Ono što mi se ne dopada u vez ovog laka je glupava bočica! Grlo bočice je dugačko i usko, dok je četkica kratka i prosto je nemoguće za korišćenje! Sama četkica, kada ignorišete dužinu, je pljosnata i dobra.




I applied a base coat, two coats of color and a fast-drying top coat, and two days later it's still on my nails and looking nice! :) The two coats of color dried quickly so there was no need for the top coat, but I always use it and this time wasn't any different.
***
Namazala sam bazu, dva sloja boje i brzosušeći nadlak i dva dana kasnije lak je još uvek na mojim noktima i izgleda lepo! :) Dva sloja laka su se sama po sebi brzo osušila i nije bilo potrebe za brzosušećim, ali ga ja uvek mažem pa ni ovaj put nije bilo drugačije.




Do you like it? Which colors do you prefer during Spring and Summer?
Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
Da li Vam se dopada? Koje boje Vi preferirate tokom proleća i leta?
Hvala što me čitate!
:*
T.

16 comments:

  1. Ovo je magenta, jel da? :) Super ti stoji! Ja imam samo jedan Colorama lak i nisam nesto bila odusevljena kvalitetom. Mozda je do boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaoj ne znam... Samo broj sam videla.. Idem sad da proverim :D

      Delete
    2. Mislila sam na samu boju. :) Ne moras se muciti. ;)

      Delete
    3. Nista... Samo broj stoji... Ni na dnu ne pise, ni na nalepnici... :p Cak je nalepnica pogresna i pise da je proizvod: maskara :D
      Evo slicica: http://img811.imageshack.us/img811/9595/dscn3903p.jpg

      Delete
  2. Divna je boja, baš za proleće :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Retko je mazem, a tako je lepa :)

      Delete
  3. jojm baš je nekako mljac :)

    ReplyDelete
  4. Divan,ja volim takve boje.
    Imam jedan gotovo identican, ali je cini mi se Rapsodi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mozda je i bolji od ovog. Znam da ja ovaj necu ponovo kupiti :p :)

      Delete

  5. Obožavam ovu boju laka, imam gotovo isti GR. A mažem sve boje koje možeš da zamisliš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheeh ja imam par koje ne volim, ali bih verovatno na kraju i njih mazala da ih imam. :)

      Delete
  6. Maybelline lakovi su fantasticni,a ova boja je prava prolecna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu, mada ih ja necu kupovati vise, zbog bocice i zato sto testiraju na zivotinjama. Ovo sto imam cu potrositi i to je to :)

      Delete