Sunday 7 April 2013

Crisnail-Pin Up Pink



Anyone out there?

(Crisnail-Pin Up Pink)


Hello? Soooo, this feels weird. :D Hahah!


  ***
 

‘Alo? Paaa, ovo je cudno. :D


Hi! My name is Tamara and this is my colorful little world! I love make-up and all that comes with it, but this blog will be more than that. This will be my little window with a view to the world, where I can share my thoughts, hopes and wishes.
***
Ćao! Zovem se Tamara i ovo je moj mali šaroliki svet! Volim šminku i sve što ide uz nju, ali ovaj blog će biti više od toga. Ovo će biti moj mali prozor sa pogledom na svet, gde mogu da delim svoje misli, nade i želje.


For my first post I chose to write about my favorite nail polish Crisnail-Pin Up Pink.
***
Za prvi blog post odabrala sam da pišem o svom omiljenom laku za nokte Crisnail-Pin Up Pink.


I planned on writing about something else, but it didn’t arrive on time, then I got sick so I couldn’t go out and get it, but I guess this will do. It’s a lovely shade or pink, please don’t ask me to describe it in detail in my first post :D
***
Planirala sam da pišem o nečemu drugom, ali to nije stiglo na vreme, onda sam se ja razbolela pa nisam mogla izadjem i odem po to, no i ovo ce poslužiti. Ovo je divna nijansa roze boje, molim Vas ne tražite od mene da je detaljno opisujem u prvom postu :D



I have it on right now because the weather is so depressing and I just needed something to cheer me up at least until I get better.
***
Trenutno mi je na noktima ova boja zato što je vreme jako depresivno i baš mi je trebalo nešto da me oraspoloži, makar dok ne ozdravim.



Here are some of the things I used while doing my nails. Essie Protein Base Coat, Crisnail Nail Lacquer, Essence Better Than Gel Nails Top Sealer and Eveline Cuticles and Nails Milti-Nourishing Oil
***
Evo neke od stvari koje sam koristila za sređivanje noktiju. Essie proetinska baza, Crisnail lak za nokte, Essence BTGN završni sloj i Eveline ulje za zanoktice.



Hope you like it! xoxo (if you do, follow me on bloglovin, facebook, etc)

***

Nadam se da Vam se sviđa! :* (ako Vam se sviđa, pratite me na bloglovin-u, facebook-u, itd)



24 comments:

  1. Čestitam ti na otvaranju bloga. Hajde kada budeš bila u prilici napiši nešto više o ovoj Essie bazi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh WOW! Vidi komentar! :D
      Hahaha sokirala sam se :)
      Hvala Cajka, kucnucu koji red kad smislim kako da uklopim u post, ali s obzirom da mi je to prva baza za nokte, ne znam koliko ce znaciti moje iskustvo.

      Delete
    2. dobrodošla!!!
      i da, i ja sam za ovaj post o Essie bazi, dođoh da podržim :D

      Delete
    3. Hvala, bolje vas nasla! :)
      Ajde, potrudicu se, kako znam i umem :)

      Delete
  2. Tamara cestitam na blogu,jedna velika dobrodoslica od mene.izgleda fantasticno :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahhh, hvala! Ti si i zasluzna sto postoji! Posadila si ideju i eto... Nisu cetkice prvi post, ali bice :D

      Delete
  3. Srecno sa blogom, pratim te !! :))

    ReplyDelete
  4. Aaaaa! Evo nam jos jedne drugarice! Srecan pocetak! :) Lak ti je fenomenalan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga! Sve je to jos zbrljano, nisam ga bas opisala, ali toliko sam bila uplasena da je dobro i proslo :)

      Delete
  5. Srećan početak!
    Divnu boju si odabrala za prvi post :)

    ReplyDelete
  6. Eto prvi post pa koristan-hocu to ulje za zanoktice, nisam ni znala da Eveline to ima,a bas volim da mi se tako lijepo usjaje i hidratiziraju nokti nakon lakiranja, hvala :-)
    I sretan pocetak blogovanja,puno dobrih postova zelim, pratim :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Snow! :)
      Izgleda da cu morati da napisem blog post i za ulje i bazu odjednom and soon! Ako volis da ti ulje stoji satima i da se nikad ne upija-samo izvoli! Jedino sto lepo mirise, ostalo, a-a...

      Delete
  7. Woohoo! :))
    snalazis se ti i vise nego dobro, divna je boja laka, hocemo jos! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe hvala Azra! Prvo sam blejala k'o tele u sarena vrata i ondami je kliknulo i sad se druzimo :)

      Delete
  8. Hej, dobrodosla u blogerski svet :))

    ReplyDelete