Monday 29 April 2013

MUA Trio Eyeshadow-Eden

G is for green

Hi! Just a short post with MUA Trio Eyeshadows, color Eden. I added a little twist with the double liner (which I'm not really good at, but I'm trying).
***
Ćao! Jedan kratak post sa MUA trio senkama, boja: Eden. Dodala sam dupli ajlajner da bude zanimljivije (iako nisam baš dobra u tome, ali se trudim da naučim).










EYES:
MUA Trio Eyeshadow - Eden, 
Golden Rose Metallics Eyeliner No. 11
MUA Liquid Liner - Black
Oriflame Wonder Lash Mascara - Black
LIPS:
Oriflame Triple Core Spring Edition Lipstick - Coral Trend

***
OČI:
MUA trio senke - Eden
Golden Rose metalik ajlajner 11
MUA tečni ajlajner - crni
Oriflame Wonder lash maskara - crna
USNE:
Oriflame Triple Core ruž, prolećno limitirano izdanje- Coral Trend

16 comments:

  1. Sjajno si se našmikala, a ruž je preedivan! Stvarno su odlične te MUA paletice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' da su cakane? Nisu mi se nesto dopale kad su stigle, zato sam ih 2 meseca drzala u fijoci neisporbane, ali vidim da sam pogresila jer su zapravo bas prakticne :)
      Hvala!

      Delete
  2. odlicno izgledaju senke na ocima :) i karmin je super :)

    ReplyDelete
  3. Obožavam zeleno na očima, divno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prasli! :) Bas sam ti sad vrshljala po blogu i zapisivala WL boje koje zelim :) Mnogo je koristan taj tvoj blog ;) :*

      Delete
  4. Uuuuu sto je dobro! Vec rekoh da je pored ljubicaste zelena moja omiljena boja na ocima. Odlican ti je dupli lajner. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Marry! Drago mi je da ti se dopada :-) resila sam da ovog leta malo vise mackam zeleno :-)

      Delete
  5. Ulalal, jako lijep look :D I trio je fora. Makar su meni taaaako čudna sjenila kad su tako ispupčena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesu cudna! I meni se to cinilo, ali kad god bih rekla, svi bi me pogledali i rekli da ne umisljam :D Valjda ih zato i nisam probala mesecima.. :)
      Hvala!

      Delete
  6. Kako ti lepo stoje ove zelene senkice,bas mi idu uz tvoju boju ociju ;)

    ReplyDelete
  7. Super si se nasminkala:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Beautiful colours! Love the shimmer.

    ReplyDelete