Saturday 1 February 2014

Don Juan Nail Stars LK180

Christmas Revisited


Hello! This is a color I wore for Christmas but I didn't like the pictures for some reason and I decided not to publish this post. Today I gave them a second look and thought "They're not so bad." Here it is-Don Juan Nail Stars nail polish (LK180).
***
Ćao! Ovo je lak koji sam nosila za Božić ali mi se iz nekog razloga nisu svidele fotke, pa sam odlučila da ne objavim post. Danas sam rešila da ih pregledam ponovo i pomislila "Pa i nisu tako loše". Predstavljam vam Don Juan Nail Stars lak za nokte (LK180).



I bought this nail polish last year in October, right before my trip to China. Kristabell has a huge selection of these very affordable bottles and I had a hard time choosing only three (that's the number I decided I'd buy and not one more).
***
Ovaj lak sam kupila još u oktobru, pred put u Kinu. Kristabell ima veliki izbor ovih pristupačnih lakova i imala sam težak zadatak dok sam birala svega tri komada (tu brojku sam sebi zacrtala da neću preći).


I tried to take a close up photo so you could see the color. It's a red color (a bit of an orange undertone) with discreet gold shimmer that's more visible in the bottle than on the nails. The formula is nice, but not a real creamy one, it's not as thick.
***
Pokušala sam da napravim jednu sliku izbliza da biste videli boju. U pitanju je crvena (sa nekim narandžastim podtonom) sa diskretnim zlatnim šimerom, koji se više vidi u bočici nego na noktima. Formula laka le dobra, ne baš prava krema, nije toliko gust lak.



The brush is nice, thin but not as thin as China Glaze nail brushes. All Don Juan Nail Stars polishes come in 15ml bottles and they cost 120 din (approx. 1 euro).
***
 Četkica je dobra, tanka ali ne kao China Glaze četkice. Svi Don Juan Nail Stars lakovi dolaze u bočici od 15ml i koštaju 120 dinara.




I managed to ruin the bottle with cuticle oil and the writing on the front and back of the bottle got smudged. :p The cuticles aren't much better either...
***
Uspela sam da uništim bočicu uljem za zanoktice, tako da je tekst na prednjoj i zadnjoj strani razmazan. :p A ni zanoktice mi nisu najbolje...




All photos were taken outside.
***
Sve slike su napravljene napolju.




Have you tried any Don Juan nail polishes? What do you think of this color?
Thank you for reading!
xoxo,

Tamara
***

Da li ste probale neke Don Juan lakove? Šta mislite o ovoj boji?
Hvala na čitanju!
:*
Tamara

11 comments:

  1. Koliki su ti noktiiiiii! :) Sliku su odlicne a lak ti super stoji.
    Imam samo jedan DJ OC lak i to onaj indigo plavi i cetkica mi se ni malo ne dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa i ja se cudim dok gledam slike. "Bili" bi bolje bilo reci, posto su cviknuti pre neki dan.. :( Pocela sam da ih kacim za sve pa sam doterala pogresno, pa sinoc turpijaj jos jednom i sad su kraci...
      Sa cetkicom sam se jos i nekako snasla, ali me je sokiralo to sto je redji pa je sve otislo na zanoktice, i dok sam trepnula, osusilo se.... :p Mrzim to.

      Delete
  2. Jako je lepa boja, biće fenomenalna za leto. Sitne zlatne šljokice i sunce = pun pogodak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm vidis nisam ni razmisljala da ga nosim leti! :) Dobra ideja :D

      Delete
  3. predivna je boja ♥
    i nokti su ti divni ;)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Hvala Coksi :-) Nazalost sad su kraci, ali rastu :-)

      Delete
    2. Hvala Coksi :-) Nazalost sad su kraci, ali rastu :-)

      Delete