Monday 10 February 2014

China Glaze-Awakening

Magical.


One of my most recent purchases is this lovely China Glaze nail polish called Awakening. Originally it was a part of the 2005 Urban Chic collection and I am sooo happy to have found it, because it just looks magical to me.
***
Jedan od najskorije kupljenih lakova je ovaj predivan China Glaze lak, pod nazivom Awakening. Originalno je iz Urban Chic kolekcije iz 2005-te godine i mnogo sam srećna što sam ga našla, jer mi deluje baš magično.



At first it looks like a pink, maybe lilac, only to show it's true somewhat duochrome nature in the sun with a gold shimmer. The formula is the same like their other shimmery nail polishes, a bit thin but still very easy to apply.
***
Isprva boja je roze, možda malo lila, da bi na suncu pokazala svoje pravo lice, pomalo duohrom sa zlatnim šimerom. Formula je ista kao i kod ostalih lakova sa šimerom, malo ređa ali se vrlo lako maže.


The brush is long and thin, no different than the other brushes. Works fine for me, but it did take me a while to get used to it. These next four photos were taken inside with a flash.
***
Četkica je duga i tanka, ne mnogo drugačija od ostalih četkica ovog brenda. Meni "radi" dobro, mada mi je trebalo malo više vremena da se naviknem na nju. Sledeće četiri slike su napravljene unutra sa blicem.





It dries quite fast and what surprised me the most is how easy it comes off. Usually I have problems with shimmer and glitter, but this color just slides off. Bonus points! :) The last four photos were taken outside.
***
Suši se prilično brzo, a ono što me je najviše iznenadilo je kako se lako skida. Uglavnom imam probleme sa šimerom i šljokicama, no ova boja prosto sklizne s nokta. Bonus poeniii! :) Poslednje četiri slike su napravljene napolju.



As you can see, my lilies are still participating in photo shooting and I love using them as a background! :) I have two coats of nail polish and a fast drying top coat on all photos.
***
Kao što možete da vidite, moji ljiljani i dalje učestvuju u fotkanju i mnogo volim da ih koristim kao pozadinu! :) Na svim slikama imam dva sloja laka i preko toga brzosušeći nadlak.



What do you think of China Glaze-Awakening? Thank you for reading!
xoxo,
 

T.
***
Kako vam se dopada China Glaze-Awakening? Hvala na čitanju!
:*
T.


12 comments:

  1. Jedan od najlepsih lakova koje sam do sad videla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, pa hvala! :) I u moj ei u njegovo ime <3 Hihihii

      Delete
  2. Jeee... na svakoj fotki deluje drugacije boja :)
    Mocno izgleda svakako, i definitivno plus ako se na sve to i lako skida :)) divni su ljiljani!

    ReplyDelete
  3. predivan je <3
    i slike su ti divne :)

    ReplyDelete
  4. baš je neobičan, ali na dobar način!

    ReplyDelete
  5. Lak je prekrasan i savršeno ide uz divne orhideje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Da, lak i ljiljani se bas slazu :D

      Delete
  6. Pa ja sam razdusevljena, ovo je bozanstveno! Svaka cast na izboru, ps. samo sam gledala u slike, nisam citala :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha! Desava se to i meni! Ima kad me nesto posebno odusebi pa post citam po tri puta :)

      Delete