Tuesday 18 February 2014

OPI-Up Front & Personal


This is one of the rare nail polish bottles that I bought in China, rather than Hong Kong, where everything is cheaper and more important-available.
***
Ovo je jedan od retkih lakova koje sam kupila baš u Kini, s obzirom da je sve jeftinije u Hong Kongu, a i dostupnije.




I've seen quite a few beauty brands that are cruelty free but still sell in China. I know that this is confusing but I believe they still are cruelty free, even though China has a rule that says that they have to test on animals. If you've ever been to China, you know that rules aren't always enforced. :)
***
Primetila sam da dosta brendova koji ne testiraju na životinjama prodaju svoje proizvode u Kini. Znam da je zbunjujuće, ali verujem da ti proizvodi zaista nisu testirani na životinjama, iako Kina ima zakon po kome svi proizvođači moraju da sprovedu to testiranje. Ako ste ikada bili u Kini, znate da se zakoni ne sprovode uvek, već selektivno. :)



Up Front & Personal is a light gold creme, packed with glitter and it gives the nails a very elegant and clean look. It is a part of the Brights by OPI collection.
***
Up Front & Personal je svetlo zlatna krema, prepuna sitnih šljokica koje daju noktima jedan elegantan i uredan izgled. Ovaj lak je deo Brights by OPI kolekcije.



The brush is wide and easy to work with and the polish dries very quickly. This is one of the rare colors that I can wear only one coat of and skip a top coat. On the next photo you can see two nails with one coat and two with two coats of OPI-Up Front & Personal.
***
Četkica je šira i lagana za upotrebu, a sam lak se suši veoma brzo. Ovo je jedan od onih retkih lakova koji mogu da nosim i kao jednoslojac, pa čak i da preskočim završni sloj. Na sledećoj slici možete videti dva nokta s jednom slojem i dva nokta sa dva sloja OPI-Up Front & Personal laka.



Even though I like full coverage, I find that some colors are very beautiful one-coaters. This is one of them. If you wear only one coat you will get a glittery see through shine and if you add a second coat you get full coverage.
***
Iako volim da lak potpuno prekriva, primetila sam da su neki lakovi prelepi kada se nanesu u jednom sloju. Ovo je jedan od takvih lakova. Ako ga namažete u jednom sloju dobićete jedan providan šljokičast sjaj na noktu, a ako dodate i drugi sloj dobijate potpunu pokrivenost.









It lasted five days on my nails, with scrubbing in the kitchen, and it didn't get ruined. Even though it's a glitter nail polish, the glitter is very small, so it's easy to remove and there's no need for the foil and acetone treatment to get it off.
***
Na noktima mi je trajao dobrih pet dana uz ribanje u kuhinji i nije se uništio ni oljuštio. Iako je šljokičast lak, šljokice su sitne, pa se sam lak vrlo lako skida i nema potrebe za onim "folija i aceton" tretmanom da bi se skinuo.



What do you think of this color? Would you wear it as a one-coater or two?
Thank you for reading!
xoxo,
T

***
Kako vam se dopada ova boja? Da li biste je nosili u jednom ili dva sloja?
Hvala na čitanju!
xoxo,
T.

10 comments:

  1. Ja bih nosila radije u dva sloja, a eksperimentisala bih sa različitim podlogama pošto je providnast...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Providan je samo u jednom sloju, a vec sa dva fino pokriva. Nije mi palo na pamet eksperimentisanje sa razlicitim podlogama. Mogla bih da probam :)

      Delete
  2. Bas je lep, elegantan, zlatni lakovi mi cesto deluju kicasto ali ovaj je divan

    ReplyDelete
  3. Stvarno je divan, naročito u dva sloja, još se i lako skida... meni deluje super :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha! Od svega sto nam lakovi donose, najbotnije je da se lako skidaju :D

      Delete
  4. Lep i elegantan, totalno moj tip laka. Samo bih ga ja nosila u tri sloja, moram da priznam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemoj zezati da ti treba jos jaca pokrivenost od ovoga? Ja sam ih bas bas zagledala i s dva sloja su bili super, a obicno sam ja ta koja kuka kako ne pokriva dovoljno :D

      Delete
  5. Iako nisam ljubitelj zlatnih nijansi moram priznati da na tvojim rukama deluje posebno.Noktici su ti divni!Kako tj cime negujes zanoktice?Pozdrav,Jasna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Jasna! Jao malo sam lenja u poslednje vreme, pa se setim da ih "negujem" tek pred pisanje blog posta, frka, panika... No inace mi je ubedljivo najbolja stvar Dikla krema. Imam neko Alverde ulje za zanoktice, ali mu treba sto godina da se upije, umazem se do laktova, pa cesce mazem Diklu.

      Delete