Tuesday 4 February 2014

Golden Rose City Style Mascara

Do It With Style-City Style!



Everyone finds that perfect product at some point in their life. If you're like me, once you find it, you never want to change it. Once I found a mascara that suits me in every possible way I refused to try, buy or use any other mascara, no matter how good, cheap, long-lasting or curling it is. No way!
I've been using Oriflame Wonder Lash mascara for a while and then POOF-I come home with this one. That's Kristabell for you! :) Lovely girls that work there, laughing, talking and habits change.
***
Svako kad-tad pronađe onaj savršen proizvod u životu. Ako ste kao ja, jednom kada ga nađete, nećete više želeti da ga menjate. Jednom kada sam pronašla savršenu maskaru koja mi odgovara, odbila sam da probam, kupim ili koristim bilo koju drugu, bila ona bolja, jeftinija, dugotrajnija ili bolje uvijala trepavice. Nema šanse!
Već duže vreme sam koristila Oriflame-ovu Wonder Lash maskaru i onda PUF-dođem kući sa ovom. Eto vam Kristabell parfimerija! :) Divne radnice, smejanje, priča i navike se menjaju.



Golden Rose is such a cheap brand, it's funny. Everyone's heard of them and many can vouch for their quality. This was something around 2 euros and I've been using it for four months now, with all my other mascaras kicked in a corner collecting dust. The first thing that caught my eye was the plastic wrapper which ensures us that no one has opened or used it before. Bonus points there if you ask me.
***
Golden Rose je toliko jeftin brend, da je to smešno. Svi znaju za GR i mnogi mogu da potvrde koliko su im proizvodi kvalitetni. Ova maskara je koštala oko 200 dinara i koristim je četiri meseca, a sve moje ostale maskare su gurnute u ćošak i skupljaju prašinu. Prva stvar koja mi je privukla pogled je celofan u koji je upakovana maskara, što nam garantuje da je niko nije otvarao ili koristio pre nas. Što se mene tiče, ovde dobija dodatne poene.


Once you unwrap it, you get this lovely pink plastic package, that does not look cheap at all, nor do the letters come off. The package has 9 ml of product that should be used within six months of opening. Please, follow these safety instructions, for your own health. I've had a few mascara-related infections, just because I was "smarter" than the manufacturer or shared my mascara with friends (a big no-no on the second one).
***
Kada je otpakujete, čeka vas ovo slatko roze plastično pakovanje, koje uopšte ne izgleda jeftino, a ni natpis se ne skida. Pakovanje sadrži 9 ml proizvoda koji bi trebao da se potroši u roku od šest meseci od otvaranja. Molim vas, poštujte ova uputstva na maskarama, zarad svog zdravlja. Imala sam par infekcija oka, uzrokovanih maskarama i to sve zato što sam ja bila "pametnija" od proizvođača ili sam delila maskaru sa drugaricama (ovo drugo ni pod razno nemojte raditi).


The wand is plastic or rubber, I can really tell and it doesn't really mean a lot to me. The part that I do like are the bristles or spikes that are longer on one side and shorter on the other. Those really make a difference!
***
Četkica je plastična ili gumena, ne mogu da dokučim, mada mi ni nije toliko bitno. Deo koji mi jeste bitan i koji mi se dopada su češljići ili bodljice koje su na jednoj strani duže, a na drugoj kraće. Zaista prave veliku razliku!


The color is black and the formula is nice and creamy. I've been using this mascara from day 1 and it hasn't changed a bit. It's not dry, fallout and it's very easy to remove, unlike some mascaras (Bourjois).
***
Boja je crna, a formula je lepa i kremasta. Ovu maskaru koristim od prvog dana i nije se nimalo promenila. Nije suva, ne osipa se i vrlo lako se skida, za razliku od nekih drugih (Bourjois).


On the photo above you can see my "naked" eyelashes.
***
Na slici iznad možete da vidite moje "gole" trepavice.


Normally I would stop at coat number one, but with this mascara I really enjoy applying a second coat. You can see why on the photo below. The long spikes work as a comb so my eyelashes don't stick together, and the short spikes reach all the way near the roots of the eyelashes.
***
Obično nanosim samo jedan sloj, ali me ova maskara vuče da mažem i drugi. Možete i da vidite zašto na slici ispod. Duže bodljice imaju ulogu češljića i trepavice se ne slepe, a kraće bodlje pomažu da priđete što bliže korenu trepavica.


Given all that I've written above, I would most definitely recommend this mascara! Have you tried it? What do you think of this review? Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
U skladu sa svim gorenapisanim, definitivno preporučujem ovu maskaru! Da li ste je probali? Kako vam se dopada recenzija? Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

14 comments:

  1. Imam je trenutno i odlicna je. Obozavam maskare sa tako prirodnim rezultatima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja! I Oriflameova mi je bila dobra, ali me je ova odusevila. :-)

      Delete
  2. Vec odavno je odluceno da cu je kupiti kad potrosim trenutnu, tako da ceka svoj red :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koju trenutno koristis? Sakupljam utiske :-) Obavezno je uzmi! :-)

      Delete
  3. Nije zgoreg da probam i ovu,hvala ti.

    ReplyDelete
  4. Zdravo, tek danas sam pronašla tvoj blog, i apsolutno si me oduševila, pogotovo cela ova priča sa Kinom, da li mi možeš otkriti otkud ti tu, i da li znaš kineski, pokušala sam da pronađem odgovore na ova pitanja, ali bezuspešno. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cao, drago mi je da ti se dopada blog i moje zvrljkanje :) Za Kinu ni nisam pisala detalje, ali u skracenoj verziji-dobila sam predlog da dodjem u Kinu, tu su neki poznanici i prihvatila sam tu opciju posto sam kod kuce bila bez posla. Pre toga sam jurila poslice na internetu i dosla sam ovde na zakazane razgovore, pa se to sve brze odvijalo :) za sada je dobro. Drugacije ali dobro. Zadovoljna sam, jedino me leto plasi, posto je ovde uzasno vruce leti :D
      Ako zelis vise detalja, posalji mi poruku na misstamaraf@gmail.com Pozdrav!

      Delete
  5. Probala i nije me odusevila, ali zato jeste druga, takodje Golden Rose 3D maskara .Koristim je vec godinu dana ,iznova kupujuci i kupujuci. Meni je savrsena! Pozdrav, Jasna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dvolumila sam se izmedju ove i jos nekih, ali verujem da je i ta tvoja dobra. Ja nisam nesto zahtevna sto se maskara tice, samo ne volim male cetkice. Svakako hvala na komentaru, pogledacu i tu tvoju kad budem u mogucnosti. Pozdrav Jasna! :)

      Delete
  6. Da nemam bar 5 maskara otisla bih odma da je kupim a ovako no no! :)
    Super izgleda. Moracu da probam konacno neku GR maskaru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. \Hahahaha! Ja nisam pristalica posedovanja puno maskara i uglavnom imam samo jednu koju koristim (evo sad dve jer Bourjois cedim), ali ova ce ti znaciti kao sesta! ;)

      Delete
  7. Ovo mi je omiljena maskara i pisala sam i ja o njoj, drago mi je da se i tebi svidja :) Imam je jos uvijek ali hvalili su i narandzastu i djavo mi nije dao mira pa sam uzela i nju da probam, sutra cu otpakovat heh :)

    ReplyDelete
  8. Jako mi se sviđa efekt kojeg pruža i svakako ću si je nabaviti kad budem u prilici. :D

    ReplyDelete