Thursday 20 February 2014

EOS Hand Lotion



If you thought EOS (Evolution Of Smooth) lip balms were cute, you should get a hold of one of these! I was checking out SaSa drugstores in Hong Kong when I noticed these cute hand lotions. They instantly reminded me of the old toy-pet Tamagotchi. Remember those? Oh, my childhood was so fun... :)
***
Ako ste mislili da su EOS (Evolution Of Smooth) balzami za usne slatki, morate da nabavite ovo! Razgledala sam SaSa parfimerije u Hong Kongu kada sam primetila ove preslatke losione za ruke. Istog momenta su me podsetili na stare tamagoči ljubimce-igračke. Sećate li se njih? Uh što sam imala zabavno detinjstvo... :)




I love how it fits in my palm! Designed to fit in your purse, your pocket or on your desk, it has an oval shaped plastic package, the lid opens easily and you can squeeze enough product without any trouble. It fits in by bag and no matter how packed it is, I can always slip this little thing in. :)
***
Mnogo mi se dopada što staje na dlan! Dizajniran je da stane u torbu, džep ili na stol, pakovanje je plastično, ovalno, poklopac se otvara bez mnogo muke i lako možete da istisnete dovoljno proizvoda. Stane mi u tašnu ma koliko prepunjena ona bila, uvek uspem ovog mališana da uguram. :)




I use a small amount of product, because it really is a lotion and it spreads nicely. A pea-amount will probably be enough for your hands.
***
Koristim vrlo malo ovog proizvoda, jer je pravi losion i fino se razmazuje. Dovoljno će biti zrno veličine graška za obe ruke.




After massaging it in my skin, I was surprised to find out that everything had been absorbed and there was no sticky or greasy feeling left. The scent is a nice and refreshing cucumber, that doesn't last very long, but who needs to smell like cucumber all day anyway? :D It lasts about an hour and that it enough it you ask me.
Hands are soft and moisturized for a long time with this hand lotion, but do keep in mind that this is a light product so if you have dry hands it won't help you on the long run. I'd say that this is a good product for summer.
***
Nakon što sam ga umasirala na ruke, prijatno sam se iznenadila jer se potpuno upio i nije ostavio masan i lepljiv trag. Miriše fino, osvežavajuće, na krastavac, no sam miris ne traje mnogo dugo. U ostalom, ko želi ceo dan da miriše na krastavce? :D Miris traje oko sat vremena i ako mene pitate to je dovoljno.
Ruke su mi mekane i hidrirane duže vreme posle nanošenja, no imajte na umu da je ovo lagan proizvod i ako imate suve ruke, možda vam neće biti dobar na duže staze. Ja bih rekla da je ovaj proizvod idealan za leto.



I got it on sale for 39.5 hkd and it has 44ml of lovely cucumber scented hand lotion. The original price is 60 hkd. A bit pricey, but I think the lotion is worth it. In the US this lotion costs 1.99 usd, so you can see what a difference it is from America to Asia. Prices skyrocket. :p
***
Kupila sam ga na sniženju, po ceni od 39.5 Hong Kong dolara (oko 450 din), a za te pare dobijete 44ml divnog losiona sa mirisom krastavca. Originalna cena je 60 hkd. Malo je skuplji, ali mislim da vredi. U SAD ovaj losion košta 1.99 dolara (oko 170 din), pa možete da primetite koja je razlika u cenama između Amerike i Azije. Duplo, pa i više. :p




Here is a list of ingredients for those of you who'd like to check before purchasing. The lotion is 97% natural, paraben free and should be used within 36 months of opening. It's infused with moisturizing shea butter, oat extract and a generous amount of antioxidants and vitamins C and E. For more info, check their web site.
EOS would be considered a brand that does test on animals because they sell their products in China, but they do state that they are cruelty free. Decide for yourself!
***
Ispod se nalazi lista sastojaka, za sve vas koji želite to da proverite pre kupovine. Losion je 97% prirodan, ne sadrži parabene, ftalate, lanolin, a trebalo bi ga potrošiti u roku od 36 meseci od otvaranja. Sadrži hidratantni ši buter, ekstrakt ovsa i poveću količinu antioksidanata i vitamina C i E. Za više informacija, pogledajte njihov sajt.
EOS bi mogli smatrati kao brend koji testira na životinjama jer proizvode prodaju i u Kini, no oni su izjavili da ne testiraju. Sami odlučite!



EOS has three hand lotions in different colored packages that are as cute as this one. Next to the cucumber one, you can find berry blossom (pink) and fresh flowers (blue). What do you think of this hand lotion? Would you buy it? Which color?
Thank you for reading!
xoxo,
T.
***
EOS ima izbor od tri losiona za ruke, različitih boja koje su jednako simpatične kao ova. Pored krastavca, postoji berry blossom (roze) i fresh flowers (plava). Kako vam se čini ovaj losion? Da li  biste ga kupili? Koju boju biste izabrali?
Hvala na čitanju!
:*
T.

16 comments:

  1. Joj sto je slatko pakiranje :D isto tamagotchi, istoo :D
    Voljela bih probati. Nisam cak ni balzam za usne probala, ali imam namjeru naruciti, koji je tebi najbolji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha tamagoci je bio zakon! Sve dok mi nije ljosnuo sa cetvrtog sprata u zgradi i vise nisam nijedan dobila :p
      Ne bih znala koji da ti preporucim jer za sada imam tri, a planiram da uzmem i ostale, posebno zuti jer je sa zastitnim faktorom. Prvo sam htela da pisem post o ova tri, ali mislim da cu sacekati nedelju-dve i napisati post o svima. Generalno su mi jako dobri, fino mirisu, imaju blag ukus i fino neguju. Imam rozi-Strawberry Sorbet, crveni-Summer Fruit i zeleni-Honeysuckle Honeydew. Ne mogu da ti izdvojim najbolji, jer ih sve volim :D

      Delete
  2. Kako zanimljivo pakovanje!!! Jao nisam jos ni one mazalice za usta njihove probala. Nadam se da cu jednom da ih porucim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' da je interesantno? :D I vrlo prakticno. Ja sam htela balzam da narucim s fejsa pre samog dolaska u Kinu, ali sam skontala da mi nece stici na vreme pa sam odustala. Posle se razmisljam "Pa to narucivanje je duplo skuplje nego da sam iscimala nekog da mi donesei castila ga kafom". Ispada jedan eos-ic preko 700 i kusur dinara, jos postarina... Malo li je?

      Delete
  3. Baš je sladak! Eh, koliko ima proizvoda za koje ovde ne znamo ni da postoje...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sad bih da probam i ostale :D A znam da mi ne trebaju, i nisu ni nesto jeftini, ako gledamo cena-kolicina, ali probah krastavac i gotova sam! :D

      Delete
  4. Moram priznati da nisam imala pojma da Eos proizvodi još nešto osim mazalica za usta :blush: Za razliku od njihovog balzama ovo pakovanje mi se dopada. Baš deluje zgodno i praktično. Za tasšno ionako ne ide neka teška mazalica tako da mi se iz tvog opisa čini da bi mi baš ovaj losion koji si predstavila savršeno odgovarao. Da ne spominjem što volim svež miris krastavca, ali slažem se da ne znam ko bi voleo da ceo dan miriše tako.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam ni ja Cajo! Da nisam upala u tu drogeriju i snimila ih, ne bih skontala jos neko vreme... A najcrnje je sto sam im pre toga gledala sajt i presla pogledom preko natpisa, ali nisam registrovala :D
      Ovo je savrseno za tasnu! Ja sam nedavno menjala svoju veliku, za manju, jer je svakako napunim do granice pucanja, i sada je tako, ali mi vece kreme ne stanu, dok ovu uglavim :D

      Delete
  5. Bas je simpaticno pakovanje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da, skroz neobicno. Nisam jos imala kremu ovog oblika :)

      Delete
  6. Ja bih taj roze,a vec duze vreme gledam one njihove balzame za usne,mada mi ta gramaza za ruke nema nista ali,vredi probati!! :)

    ReplyDelete
  7. Volela bih ovo da probam, simpaticno je, steta sto nema kod nas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uhvati nekoga kao putuje u Ameriku na wokr and travel, tamo ih ima svuda, a i jeftini su :)

      Delete
  8. E pa , moram ga kupiti samo zbog tog slatkog pakiranja :DD

    ReplyDelete