Sunday 2 February 2014

Matching Manicures-Waterfall

Lilly Waterfalls


Hello again! Today's post is one that I haven't done in quite a while. The last time I participated in the Matching Manicures Sunday post was such a long time ago and you can check those posts here and here. There's always an excuse for not participating and I will spare you of those today... They are just excuses.
***
Ćao! Evo mene ponovo. Današnji post je jedan koji nisam pisala duže vreme. Poslednji put kada sam učestvovala u Matching Manicures nedelji (usklađeni manikiri blogerki) je bio baš davno i te postove možete pogledati ovde i ovde. Uvek postoji neki izgovor za neučestvovanje, a ja ću vas poštedeti toga danas... To su samo izgovori.


As you can see on the first photo, the topic for this Sunday is waterfall manicure. I don't really do nail art that much. It's not that I don't like it, but more that I never seem to like the final result of my nails and I always think it looks bad or stupid. The starting idea seems so cool, but then I end up being disappointed.
***
Ko što možete da vidite na prvoj slici, današnja tema je vodopad manikir. Ne radim previše često nail art i ne šaram nokte. Nije da mi se to ne dopada, nego je više problem što mi se nekako na kraju ne dopadne rezultat na mojim noktima i redovno pomislim kako izgleda loše ili glupo. Početna ideja deluje super, ali sam ja na kraju razočarana.


I had this cool (and very predictable) idea to do a blue waterfall manicure, but then I realized that I have only one blue nail polish and that all the others are back in Serbia. In the end I chose these colors and decided to hope for the best.
For the base color I used p2-Little Princess (click) and for the strokes or waves I used: OPI-Anti-Bleak, OPI-Up Front & Personal and Golden Rose-Milky Way. I finished it off with Seche Vite Dry Fast Top Coat.
***
Imala sam jednu kul (i veoma predvidivu) ideju, a to je da uradim plavi vodopad manikir, no onda sam shvatila da ja imam samo jedan plavi lak i da su svi ostali u Srbiji. Na kraju sam odabrala ove boje i rešila da se nadam najboljem.
Kao podlogu sam koristila p2-Little Princess (klik), a za straftice ili talase sam koristila sledeće: OPI-Anti-Bleak, OPI-Up Front & Personal i Golden Rose-Milky Way. Preko toga sam prešla Seche Vite brzosušećim nadlakom.




Some photos have oily cuticles and before you ask-yes I know and I did it on purpose, because those photos looked nicer to me. :)
***
Na nekim slikama su mi zanoktice dobro nauljene i pre nego što pitate-da, znam, namerno sam to uradila jer mi se slike tako čine lepšima. :)


I know that most of the waterfall manicures are done with more than four colors (usually six), but I didn't want it to be too colorful, my nails are shorter and have less space for all of it, AND the only nail art brush that I have with me here in China is so thick it feels like I'm using a toilet brush to do my nails (not that I've ever done that).
***
Znam da se većina vodopad manikira radi sa više od četiri boje (uglavnom šest), no ja nisam želela da manikir bude previše šaren, nokti su mi kraći pa baš nema ni mesta za sve to, a i jedina četkica za nail art koju imam ovde kod sebe u Kini je toliko debela da imam utisak da po noktima crtam četkom za wc šolju (nije da sam to probala).



A few days ago I treated myself with these beautiful lilies and I think they look great as a background for this manicure. Oh, and they smell amazing... What do you think? Of the manicure, lilies...? :)

Thank you for reading and please check out the posts of my fellow bloggers too!
xoxo,
TamaraF
***
Pre nekoliko dana sam sebe počastila ovim predivnim ljiljanima i mislim da su odlični kao pozadina za ovaj manikir. A tek što miriše divno... Šta vi mislite? O manikiru, ljiljanima...? :)

Hvala na čitanju i obavezno bacite pogled na manikire ostalih blogerki!
:*
TamaraF

15 comments:

  1. Baš je lijepa :) I sasvim je dovoljno i sa 4 boje, ako se mene pita :D I ljiljani su lijepi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! Prvi put da sam zadovoljna svojim nail artom :) Od jutros ne prestajem da gledam svoje nokte :) Ljiljani su nocas toliko mirisali da sam morala da ih iznesem iz sobe na terasu :D

      Delete
  2. Mislim da i diskretan, jednostavniji vodopad ima svoje čari. Posebno kada ga smestiš pored tih divnih ljiljana.

    ReplyDelete
  3. Nisam neki stručnjak za šaranje po noktima, imam isti utisak kao ti kad ih završim, a baš mi se dopada i manikir i ljiljani. I nokti su ti sve lepši i lepši!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala draga! Bas me raduje sto si se vratila :-)

      Delete
  4. Prelepo ti je ispalo, jednostavno i ne previše šareno, baš mi se sviđa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-) Drago mi je da ti se svidja :-)

      Delete
  5. sviđa mi se manikura, zgodne bojice... a ni ljiljane ne bih odbila ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je! A ljiljane cu da uvedem za stalno :-) Ceo stan mi je mirisao od njih :-)

      Delete
  6. Baš mi se sviđa, krasan mi je ovaj P2 :)
    (No da, i ljiljani su ti prekokrasni <3)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa :-) p2 je moj novi mezimac! Jos samo da se docepam par drugih boja... :-)

      Delete
  7. I ja se slazem da je prelepo ispalo!!! :)

    ReplyDelete