Saturday 22 February 2014

Color Club-Angel Kiss



I don't know why, but I haven't really payed attention to holographic nail polishes, so there's no surprise that this is my first. Oh and boy what a first it is! Today I want to present you Color Club-Angel Kiss from the Halo Hues collection of 2012.
***
Ne znam zašto, ali nikada nisam posebno obraćala pažnju na holo lakove, pa i nije iznenađujuće što mi je ovo prvi takav lakić. I to kakav prvenac! Danas želim da vam predstavim Color Club-Angel Kiss lak iz Halo Hues kolekcije 2012. godine.





Thanks to a few Asian blogs, I have found the perfect shop (Cher2) where to buy brands such as China Glaze, OPI, Zoya, Orly, Seche Vite and also Color Club! I was so excited among those little colorful bottles, that it was very hard to pick a color. I'd already set my limit (four) and that was no problem, but the choosing was. Finally I decided to try this lovely blue-greenish holo because it seemed like something that would be great for spring.
***
Zahvaljujući nekim blogovima iz Azije, pronašla sam savršenu prodavnicu (Cher2) u kojoj mogu da kupim marke kao što su China Glaze, OPI, Zoya, Orly, Seche Vite, a takođe i Color Club! Toliko sam bila uzbuđena među svim tim raznobojnim bočicama, da mi je jako teško bilo da odaberem boju koju ću da kupim. Već sam se odlučila za brojčani limit (četiri laka) i to nije bio problem, ali izbor boje jeste.
Na kraju sam odlučila da probam ovaj prelepi plavo-zelenkasti holo lak, jer mi je delovao kao nešto što će mi biti savršeno za proleće.






The polish is very creamy, easy to apply even though the brush is almost as thin as the one in China Glaze nail polishes. It has tiny shimmer particles that give us the light show, but the polish itself is easy to remove. One coat isn't really enough to give you a full coverage, but I was still very happy to look at my nails, as the colors were changing and showing me a full rainbow. It dries quickly, surprisingly quickly even with two coats, but I still applied a fast drying top coat just to give it that nice shine.
***
Lak je lep kremast, lako se maže iako mu je četkica tanka skoro kao kod China Glaze lakova. U sebi sadrži sitan šimer koji nam daje taj lajt šou, ali se lak uprkos tome lako skida. Jedan sloj nije dovoljan za potpunu pokrivenost nokta, no ja sam uživala gledajući ih dok su se sušili, pošto su se boje menjale i pokazivale mi dugu. Suši se brzo, iznenađujuće brzo čak i za dva sloja, no ja sam ipak preko namazala brzosušeći nadlak da bi nokti dobili dodatni sjaj.



daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo

Apart from having an amazing color range and insanely good holo nail polishes, Color Club products are not tested on animals, nor do they contain Formaldehyde, Toluene or Dibutyl Phtalate, so they are 3-free, and also vegan-friendly.
***
Pored toga što imaju fantastičan izbor boja i ove nenormalno lepe holo lakove, Color Club proizvodi nisu testirani ni na životinjama i ne sadrže formalin, toluen ili dibutilftalat, tako da spadaju u grupu 3-free lakova, a još su i veganski tj. ne sadrže sastojke životinjskog porekla.


daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo

Now if you thought this nail polish looked nice in daylight, you have to see it inside under artificial light! This linear holographic nail polish literally gives you a color show!
***
E ako ste mislili da ovaj lak lepo izgleda na dnevnoj svetlosti, morate da ga vidite unutra pod veštačkom! Ovaj linearni holo lak vam bukvalno priređjuje šou boja!

artificial light/veštačko svetlo


artificial light/veštačko svetlo


For the price of 60hkd, you get 15ml of nail polish that will blow your socks off! :) Would you buy it? What do you think? Till next time!
xoxo,
T.
***
Po ceni od 60 hong kong dolara-hkd (oko 650 dinara), dobijate 15ml laka koji će vas oduševiti! :) Da li biste ga kupili? Kako vam se dopada? Do sledećeg puta!
:*
T.


artificial light/veštačko svetlo

18 comments:

  1. Joj predivan je. Meni su mnogo divni holo lakovi ali nemam jos ni jedan. Ne narucuje mi se preko neta, a nemama ovako gde da kupim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da ima China Glaze. Najbolje da proveris kod Cajke na blogu :)

      Delete
  2. Odlican je;mnogo mi se svidja na dnevnom svetlu,a kako si uhvatila boje pod vestackim svetlom-fantasticno!Ne secam se da sam videla na nekom blogu takvo "hvatanje" boja!Pozdrav tebi,Jasna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala ti Jasna! Bas sam se zabavljala dok sam ga fotkala, pogotovo pod vestackim osvetljenjem jer je uz svaku fotku isao jedan "aaaah" ili "Uuuuuuuuu" :D

      Delete
  3. Odusevljena sam lakom!! :) i na dnevnoj, a posebno na vestackoj svetlosti... Nerealno je lep :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jel' da je divan? I ja sam odusevljena. Nekoliko puta sam uhvatila sebe kako gledam u nokte umesto ispred sebe dok hodam :D Opasan po zivot :D

      Delete
  4. Odusevljena sam, padam na srebrni holo uvek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doduse ovo je zelenkasti holo, ali je svakako lep :)

      Delete
  5. It's gorgeous, holo effect is really amazing. You did great swatches. :)

    ReplyDelete
  6. Skoro nisam videla lepši lak! Stvarno deluje fenomenalno! :)

    ReplyDelete
  7. ovo nije lak, ovo je magija :D

    ReplyDelete
  8. Ovo je bjutiful, a bas sam se pitala kako je kod tebe zeno-zmaju? :)
    Kako ide zivot u Kini? :)
    Puno toplih pozdrava primi iz Srbije, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao hvala! Evo radi se, bolesna sam bila i tako-klackam se. U sustini sam zadovoljna. :)

      Delete
  9. Super si prošla ako si ga uzela po toj ceni. U Evropi su Halo Hues od 8 € naviše.
    Ovaj je prelep, a efekat je impresivan, kao što i očekujem od Color Club holo lakova.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Posto mi je prvi holo, i u sustini nemam iskustva sa njima, htela sam neki "neutralniji" ako ga mogu tako opisati. Nisam znala sta da ocekujem, ni da li ce mi se svideti pa sam zato uzela bas ovaj a ne neku bolju boju. Na kraju mislim da sam najlepsi i uzela :)
      Drago mi je da ti se dopada!
      Sto se cene tice, zaista ne znam ni koje su kod nas, a navikla sam da ovde sve sto kupim bude skuplje, pa me je iznenadio podatak :) Hvala! Makar nesto da ne preplatim :D

      Delete