Sunday 16 March 2014

OPI-It's Frosty Outside

Starry Eyed.



I rarely buy anything from my wish list. There's really no point in writing one either because I tend to lose it. I can't remember a time when I bought something that I said I would. :) Yep, that's me.
***
Retko kad kupim nešto sa svoje liste želja. Zaista nema smisla da je pišem, jer je uglavnom zagubim. Ne mogu da se setim kada sam kupila nešto što sam rekla i zapisala da hoću. :) Da, to sam ja.





So, now that you know what I'm like, you'll be surprised to read that I broke the enchanted circle! Finally! I bought one thing that I said I would. I guess this happened because I've recently read a few reviews about this nail polish, so it was on my mind when I went shopping.
***
Sada kad znate kakva sam, iznenadićete se da čujete da sam prekinula začarani krug! Napokon! Kupila sam ovaj lak, kao što sam i rekla da ću uraditi. Pretpostavljam da se to desilo zato što sam u poslednje vreme pročitala par recenzija o ovom laku, pa mi je bio na umu kada sam išla u šoping.



OPI-It's Frosty Outside reminded me of winter and snow, so I decided to wear it now, because it's still cold here. This nail polish is a part of Mariah Carey 2013 Collection and I think it's the star of it.
***
OPI-It's Frosty Outside me je podsetio na zimu i sneg, pa sam odlučila da ga namažem upravo sada, jer je ovde još uvek hladno. Ovaj lakić je deo Mariah Carey OPI kolekcije iz 2013. godine i po meni je ovo zvezda cele kolekcije.

daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo


This is a lovely silver liquid sand/texture nail polish. It has a ton of glitter in it and it really looks amazing and very elegant. It's a bit thin so you might need three coats for a 100% full coverage, but I have two coats as usual. It dries pretty quickly, but that can depend on the number of coats, whether you apply a base coat and how thick you apply the nail polish. Considering that I usually use a fast drying top coat, the 15 minutes that I had to wait for this nail polish to dry without one, wasn't a long period.
***
Ovo je jedan lep srebrni "peskić" odnosno teksturni lak. U sebi sadrži mnogo šljokica i zaista izgleda fantastično i veoma elegantno na noktima. Formula je malo ređa, pa će vam možda trebati i treći sloj, no ja sam po običaju namazala samo dva- Suši se prilično brzo, ali to može da zavisi i od toga da li ste naneli bazu ispod i koliko debele slojeve laka mažete. Uzimajući u obzir da ja uvek mažem brzosušeći sloj preko laka, ovih 15 minuta koliko sam čekala da se ovaj lak osuši bez brzosušećeg završnog sloja, i nisu tako dug period.

daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo

daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo

As you can see, you might need a third coat of this lovely texture polish, especially if you like that 100% impeccable full coverage.
***
Kao što možete da primetite, možda će vam trebati i treći sloj ovog dinog teksturca, pogotovo ako volite onu 100% besprekornu potpunu pokrivenost.


daylight/dnevno svetlo


daylight/dnevno svetlo


Unfortunately, if you do apply the third coat, you might have a much bigger problem when removing this nail polish. Because of the glitter and the texture formula, I found it difficult to remove the polish, but thankfully-not impossible.
***
Nažalost, ako se odlučite za mazanje trećeg sloja, moguće je da ćete imati još veći problem pri skidanju ovog laka. Zbog silnih šljokica i "peskaste" formule ovog laka, ja sam se namučila pri skidanju s noktiju, ali srećom, nije nemoguće.


artificial light/veštačko svetlo


artificial light/veštačko svetlo


artificial light/veštačko svetlo

artificial light/veštačko svetlo


artificial light/veštačko svetlo

What do you think of this nail polish? Have you tried any textured nail polishes? Would you add a third coat? Do you have a wish list?
Thank you for reading!
xoxo,
TamaraF
***
Šta mislite o ovom laku? Da li ste probale teksturce do sada? Da li biste dodale i treći sloj? Imate li Vi listu želja?
Hvala na čitanju!
:*
TamaraF

5 comments:

  1. Ovaj lak je prelep i slike su odlične. :) Inače ne nosim mnogo svetle, ali Frosty me je oduševio, ali meni su bila dovoljna 2 sloja jer imam kraće nokte. Očistila sam svoju trenutnu teksturisanu WL, jedino ako nam se pojave nove Zoye (što je sve manja verovatnoća :(), uzeću Chitu i Carter. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :) Ja sam pocela svetle da nosim zato sto mi u skoli gundjaju kako ne bih smela uopste da imam namazan lak, a posto to ne dolazi u obzir onda ili setam s rukama u dzepovima ili mazem nude i svetle nijanse :D Bas sam genijalna, a? :D
      Jao Zoya se jos nisam ni uhvatila, ne smem, dovoljno je sto volim China Glaze i OPI a i s njima preterujem.

      Delete
  2. Jao koliko je lep *.* bas je snezan, mada mu ne bih odolela tokom cele godine =^.^=

    ReplyDelete
  3. kako je dobar! kao prvo, ime mi je vrh, a stoji ti odlično!

    ReplyDelete